باربری ارزان ایران

بوسیله گزارش "ورزش سه"، با اخبار رسمیباشگاه السد قطر ژاوی هرناندز بوسیله عنوان سرمربی متاخر این تیم انتخاب شد و رسما بوسیله نشانی خلیفه اوسوالدو فریرا پرتغالی کار خود را در اولین تجربه مربیگری آغاز می نرم. قرار است سرجیو اوریل، ایوان توریس، اسکار هرناندز، ژوزه مانوئل سرجیو گارسیا و آنتونی ترامولاس قصه سابق بارسلونا را در این امر مدد دهند و به نشانی دستیاران ژاوی برگزینی شده اند.

طبق برنامه قرار است السد همراه با ژاوی از ۱۴ تا ۲۹ جولای اردوی تدارکاتی خود را در خیرونا اسپانیا برگزار کند. این اردو با حضور تمامی بازیکنان از جمله ملی پوشان قطری بعد از مسابقات کوپا آمریکا ادا می شود و رسما کار خویشتن را زیر نظر ژاوی هرناندز آغاز می کنند.

ژاوی هفته گذشته پس از بازی با پرسپولیس در آخرین مشق مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از مستطیل سبز خداحافظی کرد تا حالا به عنوان سرمربی امر خود را در این باشگاه قطری پیگیری بطی ء. از چند ماه قبل هذیان زیادی در خصوص جدایی فریرا و جانشینی ژاوی حیات داشت که حالا همگی آن ها بوسیله واقعیت تغییر شده است و باید افسانه قبلی بارسا و تیم ملی اسپانیا را در قامت جدیدی ببینیم.

السد امسال فوق العاده عمل کرد. آن ها با ثبت رکوردهای خارق العاده بالاتر از الدحیل مقام قهرمانی لیگ ستارگان را به دست آوردند و در لیگ قهرمانان آسیا نیز بوسیله نشانی آویشن فاتحه از گروه خود بالا رفتند. حالا سران این تیم همراه با ژاوی به چیزی جز قهرمانی درون آسیا فکر نمی کنند. مسئله ای که با توجه بوسیله امتحان ای که سرمربی جوان آن ها پس از قهرمانی ها متعدد تو اروپا و جهان بوسیله مشت آورده، دور از دسترس زدودن. در این راه برخی شایعات از حضور فرانک ریبری و داوید سیلوا درون اسب سواری قطر خبر می دهد که بی وسواس نباید آن را بی ارتباط با موضع جدید ژاوی بدانیم. روند ای که می تواند پای بسیاری از ستارگان فوتبال را به این کشور حاشیه خلیج فارس باز نرم.
  • ۹۸/۰۳/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی