باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، سید مجید ارجمند افزود: کادر بهداشت و درمان و اکیپ مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، استان فارس، برای کنترل و مقابله با این ویروس فعالیت شبانه یکروز دارند و تاکنون هیچگاه تک مشکوکی از ابتلا بوسیله ویروس کرونا تو جهرم مشاهده نشده است. 

وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی جهرم از ابتدای ابلاغ سازمان بهداشت جهانی و همسو با اجرای دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی بر مقابله با ویروس کرونای جدید، با جدیت تمام، هماهنگی ها و اقدامات لازم را بوسیله ایفا آورده و تاکنون هیچ تک مشکوک بوسیله ابتلا کرونا ویروس در جهرم، مشاهده نشده است. 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اشعار کرد: هم وطنان اطلاع دادن دوروبر کرونا ویروس را فقط از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رسانه های رسمی پیگیری کنند. 

ارجمند پند کرد: بیماری کرونا ویروسی جدید است و بهتر است از دست دادن و روبوسی کردن با افراد دارای علائم تنفسی شبیه سرفه، عطسه و... خودداری کنند و دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با بقچه یا سرنوشت بالای آستین بپوشانند. 

وی اشعار کرد: بوسیله طور مداوم و درون هر زمان ممکن به شست وشوی تمام مشت ها با آب و صابون اقدام کنید و در این بین مدت شست وشوی دست ها حداقل به حد ۲۰ لمحه باشد و تمامی قسمت های مشت اعم از انگشتان بخصوص انگشت شست، کف مشت و مچ دست شسته شود. 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: در رخ  نبود دسترسی به آب از ژل های ضدعفونی کننده با محور الکل که احتیاج بوسیله شست وشو با آب ندارند، بخاطر شستن دست کاربرد کنید. 

شهرستان جهرم در بور ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرقی شیراز فراغت دارد.
  • ۹۸/۱۱/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی