باربری ارزان ایران

ASGHAاحتمالاOOOON شما بی آرامی ازجمله افرادی هستید که قبل از نوشیدن قهوه خواه چای، آیفون خود را به دست می گیرید و سری به اپلیکیشن های دلخواه یا پرکاربرد می زنید. بااین حال، دسته ی دیگری بی قراری هستند که اپلیکیشن ها برایشان نقش حیاتی تری دارند: توسعه دهندگان. آنان سال ها وقت خود را صرف توسعه ی اپلیکیشن خاصی می کنند تا بتوانند به دسته ی شروع خدمات یا محصولات خاصی نمایش کنند.

اپ استورها عمه ی اصابت کاربران و توسعه دهندگان هستند؛ زیرا کاربران عادی برای پیداکردن و دانلود و انتصاب اپلکیشین ها به اپ استورها مراجعه می کنند. بنابر گزارش های آماری، بیش از ۴۰ درصد کاربران اپلیکیشن ها را ازطریق جست وجو در اپ استورها مشهود می کنند. توسعه دهندگان نیز باید اپ خویشتن را در اپ استورها نمایش کنند تا بتوانند از ظرفیت گشاد ی کاربران بهره مند شوند و ارتباط عمیق تری با آن ها برقرار کنند. بوسیله عبارت دیگر، ترقی دهندگان باید استراتژی بازاریابی اپ استور (App Store Marketing) داشته باشند تا در بازار مظفر شوند.

سیب اپ داخل کشش فعالیت خود، تعامل یدکی با استارتاپ ها و کسب وکارها و اداره های دولتی و غیردولتی کرده است و این اسلوب در آینده نیز ادامه خواهد داد. همین کار باعث شد سیب اپ سرپرست پا بر جا تجاری دوازدهمین مهمانی ی وب و موبایل ایران باشد. درادامه، تلخیص ای از صحبت های حمید کوچک زاده، مدیر ارتباطات سازمانی سیب اپ، در اختتامیه ی دوازدهمین جشنواره ی وب و موبایل ایران را می خوانید.

سیب اپ به منظور ارائه ی خدمات به کاربران و توسعه دهندگان ایرانی در سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد. داخل ابتدا، تمرکز روی تفحص و توسعه داخل ساختار سیستم عامل اپل و نحوه ی انتشار بهتر برنامه ها بود؛ اما از سال ۱۳۹۶ که اپل ایران را بایکوت و دستور کار های ایرانی را از اپ استور حذف کرد، فعالیت سیب اپ بوسیله منظور ارائه ی خدمات به تصرف و کارهای ایرانی قطعی تر شد و دراین زمینه، توانست فناوری نشر خود را بهبود بخشد و پروگرام هایی نمایش کند که تاکنون حتی در بازارچه های نرم افزاری چینی و روسی ارائه نشده بود. بعد از بهبود فرایند انتشار، تمرکز به جانب برطرف کردن نیاز استارتاپ ها، تصرف وکارها، بانک ها، مؤسسه های مالی و ارگان های دولتی سوق پیدا کرد.

بعد از مشکلات پیش آمده در انتشار برنامه ها داخل قالب اکانت های شرکتی اپل (اینترپرایز)، سیب اپ جهیز پایدار در مقیاس فراخ (Scalable) را با عنوان سیب اپ پرو ترقی داد که بوسیله نمونه ad-hoc شناخته می شود. فرایندهای این سیستم مدت ها پیش در سیب اپ در حال تجسس و ارتقا بود. پیاده سازی این جهیز تو اوایل سال ۱۳۹۸ تکمیل شد و تو همان زمان، دردسترس یکسره کاربران استراحت گرفت.



سیب اپ، عزب اپ استور ایرانی است که درون هیچگاه بازه ای از تاریخ، فعالیتش را راکد نکرده است. دلیل این امر را می توان به پروگرام ریزی استراتژیک و شناخت ژرف و اصولی و برپایه ی تفحص و توسعه نسبت داد. برخی از مزیت های سیب اپ درون مافوق آورده شده است.پیاده سازی بستر ادهاک از صفر تا قرن

تو سیب اپ به جای توسل به سیستم های آماده و ناکارآمد، تمامی سازوکارهای مربوط بوسیله مدیریت ادهاک از صفر ترقی داده شده اند. این فرمان با بود شبهه های بسیار، مزایای بسیاری برای توسعه دهندگان و کاربران خواهد داشت. ازجمله ی این مزایا می توان به اسکیل پذیری جهیز از رویت سخت افزاری و نرم افزاری اشاره کرد.ادهاک سیب اپ؛ سریع و بهینه و کارآمد

سیب اپ پرو اگرچه تو نمودار سرویس ادهاکی ارائه می دهد، تو باطن با گونه های R
  • ۹۸/۱۱/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی