باربری ارزان ایران

آیا می خواهید دوربین تان را از کاننبه سونیتغییر دهید؟ یا از سونی بوسیله نیکون؟ از نیکون به پاناسونیک؟ از پاناسونیک به فوجی فیلم؟ ولی بهینه کار چیست؟ عاری شک هیچگاه امر. به جای تعویض برند دوربین، احتمالاً باید هر آنچه دارید، محکم نگه دارید.

برهان اول: دوربین ها هر روز بهتر می شوند و بیشتر متشابه بوسیله یکدیگر

قبلا دوربین سونی مدل «Eye-AF» عزب دستگاه میدان بود که مجهز به فوکوس خودکار وجود. سپس کانن و برندهای دیگر از این فناوری کاربرد کردند. نبوغ های ممتاز هرگز دوام ندارند؛ زیرا بوسیله محض اینکه یک شرکت از آن استفاده کند، سایر مشارکت های مبصر به سرعت آن ویژگی را در محصولات خود به نوکری می گیرند.

دوربینی که تهیه می کنید، از هر کلاسی که باشد - تخیل کنید از کلاس دوربین های عاری آینه با وضوح بالا - باز هم به سرعت خواهید فهمید شباهت های دوربین های آن کلاس در برندهای مختلف، نسبت به مغایرت هاشان بیشتر است.

بنابراین چنانچه جهیز دوربین انتخابی شما دارای فداکار از استعداد های اختصاص نیست، بهتر است ۶ ماه دست نگه دارید؛ بمنظور به احتمال زیاد برند مدنظر شما آن توان ها را به محصولات خود افزودن خواهد کرد.

به نظر می رسد اکثر شرکت های تولیدکننده ی دوربین (به استثنای لایکاو فوجی فیلم) دوربین های تولیدی خود را بر شالوده مقایسه ی ویژگی ها با سایر برندها طراحی می کنند. این صنعت بوسیله سمت تولید دوربین هایی پیش می رود که از هر نظر خوب باشند و همگی انفراد ها را داشته باشند که این موضوع باعث می شود دوربین ها تقریبا از هرگونه قابلیتی برخوردار باشند. حال با چنین وضعیتی، چگونه یک برند می تواند برجسته تر باشد؟

به احتمال زیاد تاکنون با دیدن ویدیوهایی که دوربین ها را مقایسه کرده اند، متوجه  این موضوع شده اید که نتایج، تقریبا مساوی به نظر می رسند. پس چرا باید دوربین خود را تعویض کنید؟

خوشبختانه فداکار از شریک شدن ها متشابه کاننهنوز درون پاره لنز ممتاز تر هستند؛ اما باز اندوه نمی توانیم این ممتاز وجود داشتن را برای کامل محصولات در نظر بگیریم.برهان دوم: شما در حال ادخال بوسیله مجموعه جدیدی از مشکلات هستید

تعدادی از یوتیوبرها با خوشحالی، شادمانی و مشتاقانه، دوربین اول خود را فروخته و دوربین دیگری خریده اند که از ویژگی های جدیدی بهره می سرما. آن ها اکنون سرگرم تماشا و درس امکانات و استعداد های جالب جهیز دوربین دوم شان هستند.



مشکل اینجا است: آن ها دو سال پیش همین کار را کردند.

آن ها به سیستم دوربین دوم وابسته می شوند و وانمود می کنند که این دوربین، دیگر عالی است. ولی پس از دو سال داخل همین جاده قدم می گذارند و تصور می کنند دوربین دوم شان دیگر جالب نیست؛ بلکه جهیز دوربین سوم ممتاز است.

آن ها چرا وقتی اولین دوربین را به دومی تغییر دادند، نکات سلبی دوربین دوم را به ما نگفتند؟

داخل اینجا مشکلی که وجود دارد این است که تعداد کمی از تعویض کننده های دوربین در مورد ایرادات آن صحبت می کنند: شما هر زمان که دوربین خود را با دوربین بسیار جدیدتری تعویض می کنید، درواقع تو حال ورود بوسیله یک سری از مشکلات جدید هستید.

نویسنده ی مقاله از امتحان ی خود داخل این باره چنین یاد می یواش:به عنوان مثال، هنگامی که من دوربینم را از کانن DSLRبه سونی عاری آینه تغییر دادم، یک منظره یاب الکترونیکی، تثبیت کننده تصویر تویی و قابلیت های ویدیویی افضل بوسیله دست آوردم. اما درعوض عمر باتری بدتر، دوام کمتر نم و ارگونومی پایین لطافت نصیب من شد. این لطمه المثل کاملا درست است: «مرغ همسایه غاز است»؛ ولی وقتی آن را به مشت می آورید، تازه دانا می شوید دقیقا نظیر آن را قبلا خودتان داشته اید.دلیل سوم: نفقه های تعویض را در نظر بگیرید

تبدیل برند مجانی حلق. مگر اینکه بخاطر معامله افزار دست دوم خود، چانه زنی و مهارت کافی داشته باشید. درون این عارض این امکان وجود دارد که بتوانید مقداری پول نقد به دست آورید.



همان طور که می دانید، فروش وسایل دست دوم می تواند یک مشکل مبصر باشد. شما باید اسکناس زیادی به عنوان خرج ی سرایت آگهی در سایت هایی که وسایل دست دوم می فروشند، صیقل کنید یا با افرادی که در این سایت ها، خریدار اسباب تان هستند، چک و چانه بزنید. حال امکان پذیر است شخصی حاضر شود پر پشت بسیار پایین زیرفون از ارزش دستگاه شما پیشنهاد دهد که در آن صورت، باز هم طوری رفتار می نرم که انگار دارد به شما لطف می کند که با چنان قیمتی حاضر بوسیله معامله شده است.

پایان وقتی دوربین متاخر خود را تهیه کردید، لحظه آن است تا با سیستم آن آشنا شوید و تو اینجا دانا ایراداتی می شوید که هرگز انتظار دیدن آن ها را نداشته اید. درواقع مثل این است که پول و وقت خویشتن را دور ریخته اید. دلیل چهارم: یادگیری حکم با دوربین متاخر زمان کنار و شیرهدار است

همان طور که می دانید، یک جهیز دوربین جدید می تواند مشکلات بیشتری نسبت بوسیله محلول کمبود امکانات تک نظرتان با خود همراه داشته باشد؛ اما مبصر ترین مشکلی که می تواند شما را نسبت به دستگاه جدید ناامید کند چیز دیگری است: احاطه های شخصی شما.

شما می توانید هزاران دلار صرف تعویض دوربین و روزگار های زیادی صرف شناختن آن خود کنید، فقط برای اینکه مخبر شوید همان تصاویر دوربین باستانی را بوسیله دست می آورید.

ادیب ی مقاله می گوید: من این درد را حس می کنم؛ زیرا پس از تعویض دوربینم بوسیله سونیهمین حساسیت و حال را داشتم. اذعان می کنم که لنزهای متاخر و رک طاسی تصاویر را دوست داشتم؛ ولی به عنوان یک عکاس، بهتر نشدم. در عین من احتمالاً پسرفت داشتم؛ زیرا مدتی طول کشید تا بتوانم با سیستم جدید سازوار منحوس. مطمئنا درصورتی که مهارت کافی برای استفاده از امکانات و توان های دوربین جدید نداشته باشید، این دستگاه بخاطر شما مفت نیست.۲ دلیل برای تغییر سیستم دوربین

پس چه کسی باید سیستم دوربین خود را تعویض کند؟ درواقع، پاسخ به این سؤال متجاوز ساده است.



تقریبا دو دلیل برومند برای تغییر وجود دارد:

۱- وقتی خودتان می خواهید یا نیاز دارید دگرگونی مهم درون توانایی های خود ابداع کنید.

۲- سیستم فعلی دارای محدودیت های خاصی است که مانع اجرا برخی از کارهای شما می شود.

 به عنوان مثال، چنانچه می خواهید احساس آنالوگ بیشتر یا تجربه ی عکاسی کلاسیک داشته باشید، تعویض با دوربین های لایکا منطقی است.

 در صورت نیاز بوسیله چاپ های عظیم با حداکثر کیفیت، دگرگونی بهدوربین های میان رده ی فوجی فیلم منطقی خواهد حیات.

چنانچه ظهر شما پس از ۲۰ سال چرخ زدن تو میان دوربین های غول پیکر فول فریم خم شده، تحول بوسیله دوربین های الیمپوس احتمالاً ایده نیکی است

یا شاید برند شما لنزهای سوپر تله فوتو را که برای عکاسی از حیات وحش لازم دارید، نداشته باشد.۵ گام بخاطر استفاده از تنظیمات دستی در عکاسی با دوربین۳۵ اپلیکیشن برتر برای ویرایش عکس تو اندروید و آیفون

اما بیشتر اوقات، تغییر از کانن به سونی یا سونی بوسیله نیکونتقریبا بی انتزاعی است؛ زیرا همان طور که می دانید، دوربین ها کاملا متفاوت از یکدیگر نیستند و احتمال دارد هر مزیتی که به دست می آورید با مشکلات جدیدی که در آینده متوجه آن ها می شود، برابر شود.

نویسنده ی مقاله می گوید:من این مطلب را به نوعی بخاطر خودم می نویسم؛ زیرا هرازگاهی، به خیال تغییر از سونی بوسیله کانن خواه فوجی فیلم می افتم؛ اما باید به پندار داشته باشم که من می خواهم همان عکاس باستانی باشم. تغییری که من به شما وصیت می کنم این است که اکنون  به جای خرج ۳۸۹۹ دلار برای خرید کانن R5 جدید،  بخاطر مدت زمان محدودی، ۵۰ درصد این خرج را صرف پرورش حوالی های آموزش در این زمینه بکنید.  با جدیت تمام از شما می خواهم قبل از اینکه پول خود را بخاطر خرید دستگاه متاخر هزینه کنید، روی مهارت های خود تنخواه گذاری کنید. گشایش توانایی درون نورپردازی یا پردازش پس ازآن از آن، ۱۰ مقابل بیشتر از یک دوربین متاخر پهلو چونی تصاویر تأثیر می گذارد. همچنین پیشرفت در مهارت ها بخاطر قدیم ادامه دارد.  من لنزهای فانتزیبا قیمتی بیش از ۱۰۰۰ دلار دارم. ولی هیچ کدام از آن ها هنر و کیفیت عکاسی من را تکثیر ندادند. می دانید چه چیزی عمر من را تغییر داد؟ مطالعه ی کتاب های عکاسی پرتره، گذراندن دوره ها و البته عکس برداری بیش و تا حد امکان.

شما کاربران عزیر در این بنیاد چه توصیه یا تجربه ای دارید؟ آیا شما هم معتقد هستید که دوربین قدیمی را نباید با مدل های جدیدتر که از امکانات بیشتری یکروز می برند، تعویض کرد؟ نظر و تجربه ی خویشتن را با ما و سایر کاربران زومیتدرمیان بگذارید.بیشتر بخوانید:۳۵ اپلیکیشن برتر برای تصحیح عکس درون اندروید و آیفوننسل جدید دوربین جیبی DJI؛ بهترین گزینه بخاطر ولاگرهاحسگر 64 مگاپیکسلی 1/1.34 اینچ آمنی ویژن OV64A معرفی شدکانن احتمالا روی سنسور گلوبال شاتر و فوکوس خودکار کواد پیکسل امر می کندهود لنز چیست و چه کاربردهایی دارد
  • ۹۹/۰۸/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی