باربری ارزان ایران

۹ مطلب در آذر ۱۳۹۸ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مارکا، بارسلونا چهارشنبه میزبان رئال مادرید است.  لیونل مسی توضیح عدل که چرا تیم وی انتظار دارد عملکرد بهتری درون استادیو سانتیاگو برنابئو نسبت به نیوکمپ داشته باشد.

زبر ستارهبارسلونا تو این خصوص گفت:« زمانی که درون برنابئو بازی می کنیم آویشن حریف به ما فضای بیشتری می دهد. آنها بیشتر به دنبال گلزنی هستند چون میزبان محسوب می شوند. درون نیوکمپ پروگرام دیگری دارند و بخشی بیشتر دفاع می کنند. فشرده بازی می کنند و به فکر مخالف حمله هستند چون بازیکنان پر سرعتی داخل خط حمله دارند. داخل برنابئو ۹۰ دقیقه طبق بازی می کنیم. اینجا فشرده نمدار ورزش می کنیم و این موضوع امر را برایمان سخت می بطی ء».

بخش دیگری از گفتگو های این ستاره پیاده روی دنیا در مورد رقیب کهنه اش (کریستیانو رونالدو) وجود. او تو پاسخ به این سوال که  آیا ادن هازارد اقتدار لبریز کردن جای خالی کریستیانو رونالدو را دارد و می تواند بوسیله هنرمند رئال مادرید تحول شود، اظهار داشت: هازارد توانایی زیادی دارد. او فوتبالیست متفاوتی است. با رونالدو فرق دارد و انفراد های دیگری دارد. مفرط شیرهدار است که جای رونالدو مملو شود ولی هازارد غم ورزشکار خیلی جلال است».
در یادگیری عمیق، رویکردهایی برای استادی وجود دارند که از شبکه های عصبی آموزش دیده بخاطر تحلیل داده استفاده می کنند. چنین فعالیت هایی با سخت اسباب مفت قیمت انجام شدنی هستند. درمقابل، فعالیت هایی که به صورت اختصاصی به «آموزش» شبکه ی تندخو خاص دارند، نیازمند نفقه ی بیشتر و ابدار وسایل حرفه ای مرطوب هستند.

وقتی ورودی های الگوریتم شبکه ی تندخو بیشتر شود، دشوار نمونه دهی در زمان تجرید فضای روانی بیشتر خواهد شد. تارون مدینی و آنشومالی شریواستاوا، محققان پروژه ی MACH تو دانشگاه رایس (Rice)، راهکاری بخاطر این مشکل مقیاس دهی مطرح کرده اند. نام پروژه ی آن ها اختصاری برای عبارت Merged Average Classifiers via Hashing است. شریواستاوا، مدیر پروژه، دعوی می کند آموزش به الگوریتم در این پروژه، ۷ تا ۱۰ طبقه سریع برنده از الگوریتم های دیگر عارض می دهد و تأثیر آن نیز دو تا چهار برابر کمتر از الگوریتم های دیگر خواهد بود.مقاله های مرتبط:همکاری بایدو و اینتل در شالوده آموزش پردازنده شبکه عصبی متاخر نروانا (Nervana)محققان الگوریتم شبکه تندخو با استعداد بازسازی تصاویر مات توسعه دادند

مدینی برای توضیح محظور استاندارد دهی بوسیله مسائل دسته بندی تو الگوریتم ها، عبارت های جست وجو را تو فروشگاه های آنلاین شهید می زند. او می گوید حدود ۱۰۰ میلیون متاع برای فروش در سرویس های آنلاین وجود دارد. البته اظهارنظر او را باید تا حدودی محافظه کارانه بدانیم؛ در مقابل یکی از تفریق های اخیر ادعا می کند عزب آمازون آمریکا بیش از ۶۰۶ میلیون میوه متفاوت را فروخته است. این همکاری زیاد از سه میلیارد محصول را در سرتاسر جهان نمایش می کند. آماری دیگر ادعا می کند محصولات آنلاین داخل آمریکا به ۳۵۳ میلیون عدد می رسند. مدینی درادامه برای شرح پیچیدگی الگوریتم می گوید:شبکه ی عصبی که ورودی جست وجو را ستاندن و از میان ۱۰۰ میلیون خروجی خواه میوه پیش دماغ می کند، برای هر دشت با دوهزار پارامتر روبه رو خواهد بود. اگر همین اعداد را ضغطه کنید، لایه ی نهایی شبکه ی عصبی به ۲۰۰ میلیبارد پارامتر می رسد و مدل شبکه ی تندخو ای که بخاطر این موضوع مطرح می کنم، متجاوز سهل است.



درون مقیاس عظیمی که مطرح شد، بوسیله ابرکامپیوترهایی با چندین ترابایت ذهن فقط برای ذخیره سازی مدل حاجت داریم. مشکل حافظه زمانی بدتر می شود که پردازنده ی گرافیکی را نیز بوسیله فرایند اضافه کنیم. پردازنده های گرافیکی در پردازش وظایف مربوط به شبکه های عصبی عملکردی بسیار کندرو تر از پردازنده های مرکزی دارند؛ ولی ذهن ی رم هریک از آن ها محدود است. به نشانی مثال، گران ترین میزان های راسته که در قوم ی انویدیا تسلا هستند، عزب ۳۲ گیکابایت حافظه ی رم دارند. مدینی می گوید آموزش چنین مدلی به برهان احتیاج بوسیله تماس بسیار زیاد و گسترده میان پردازنده های گرافیکی، به نوعی انجام نشدنی خواهد بود.

الگوریتم MACH بوسیله جای آموزش روی ۱۰۰ میلیون خروجی ممکن (در این مثال خرید محصول)، آن ها را به سه گانه دسته ی متفاوت تقسیم می بطی ء که هرکدام شامل ۳۳/۳ میلیون خروجی تصادفی می شود. سپس، MACH دنیا جدیدی ابداع و مجددا ۱۰۰ میلیون خروجی را به قیافه ناگهانی به سه دسته تقسیم می نرم. درنهایت، دو جهان داریم که خروجی های هم پایه دارند؛ اما دسته های آن ها به برهان انتخاب های تصادفی باهم متفاوت می شود.الگوریتم MACH سرعت بیشتر و نیاز کمتری به منابع حافظه خواهد داشت

هرکدام از دو جهانی که تو دسته بندی بالا ابداع کنند، با صورت اعطا کردن هر خیز وجو آن را دریافت می کنند. هر گیتی فقط امکان عرضه ی سه مولود را برای جست وجو خواهد داشت. شریواستاوا می گوید الگوریتم با مطرح کردن این سؤال که «کاربر به چه محصولی فکر می کند؟»، محتمل ترین پاسخ را خروجی ای می داند که بین دو جهان مشترک باشد.

با درنظرگرفتن فرضیه ی مذکور، ۹ خروجی محتمل خواهیم داشت (سه خروجی از جهان اول ضربدر سه خروجی از دنیا دوم)؛ اما الگوریتم MACH فقط باید ۶ کلاس قسمت قسمت کردن بندی (سه دسته درون جهان اول به علاوه ی سه گروه در جهان دوم) خلق کردن کند تا فضای جست وجو با ۹ خروجی مدل سازی شود. مزیت الگوریتم با افزایش تعداد جهان ها بیشتر نیز می شود. مدلی با سه گانه گیتی ۲۷ خروجی از ۹ کلاس ارائه می کند. با ساختن چهار جهان، بوسیله ۸۱ خروجی با ۱۲ کلاس می رسیم و افزایش اعداد بازهم ادامه دارد. شریواستاوا باتوجه به همین ارقام می گوید تو روش جدید، با اضافه کردن خطی منابع، افزایش نمایی را در بهبود استاندارد ها شاهد هستیم.



مزیت دیگر الگوریتم MACH این است که در پردازش توزیع یافته در مدل های کوچک تر، عملکرد بهتری ارائه می کند. مدینی می گوید جهان های ایجادشده از خروجی های احتمالی، حتی به تماس با یکدیگر نیازی ندارند و می نبوغ هر دنیا را در پردازنده ای گرافیکی آموزش رحم. چنین فعالیتی هیچ گاه با رویکردهای غیرمستقل ممکن نخواهد حیات. محققان داخل مسائل واقعی الگوریتم MACH را روی دیتابیس آموزشی آمازون با ۴۹ میلیون دشت پیاده و آن را به صورت تصادفی به ۱۰ هزار دسته داخل ۳۲ دنیا گوناگون تقسیم کردند. این طور رویکردی پارامترهای موردنیاز برای مدل سازی را زیاد کاهش می دهد. مدینی می گوید آموزش مدل با پیاده سازی این روش، به زمان و حافظه ی کمتری درمقایسه با مدل های مشابه حاجت داشت.

پروژه ی تحقیقاتی متاخر با بود تمام مزیت ها، پیامدهای غیرمستقیم نیز دارد. بوسیله عنوان مثال، حالا می دانیم شبکه ی عصبی تو این مدل واقعا عملیات فراگیری را بخاطر مدال دادن موارد ضربان وجو بوسیله خریداران انجام نمی دهد. درواقع، الگوریتم MACH فقط می آموزد چگونه درخواست های جست وجو را به ابتیاع تبدیل کند. شبکه ی عصبی هیچ اطلاعی از نبض وجوهای کاربر انسانی ندارد یا اهمیتی اندوه به آن نمی دهد. الگوریتم فقط ایده ای درباره ی یک متاع دارد که احتمالا کاربر به ابتیاع آن تمایل داشته است. درنهایت، این طور الگوریتم هایی شاید خطاهایی همچون پیشنهاد خبط محصول به کاربران را بوسیله همراه داشته باشند.بیشتر بخوانید:تحقیق و توسعه در حوزه هوش مصنوعی با سرعت به پیش می رودمحققان انویدیا، فریم ورکی برای دگرگونی تصاویر دوبعدی به مدل های سه بعدی خلق کردندآمازون از DeepComposer نخستین کیبورد مبتنی بر یادگیری ماشین رونمایی کردآیا می توان درایت مصنوعی را بوسیله رفتار منصفانه با آدم وادار کرد؟آیا فهمیدن قلابی می تواند طنز را درک کند؟
Costfoto/Barcroft Media
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، داخل این بازی که درورزشگاه اختصاصی گلادباخ برگزار می شد بایرن مونیخدر نیمه مقدمه برتری نسبی نسبت به میزبان داشت.

در نصف دوم اشتباه مرگبار یان سومر پشه بان سوئیسی گلادباخ باعث شد تا دروازه میزبان منبسط شود.در دقیقه ۴۹ شلیک خیر چندان منیع ایوان پریشیچ با دفع عیبناک مروارید بان گلادباخ درون مروارید این تیم جای گرفت.

پس ازآن از این گل گلادباخ حملات گسترده خویشتن را آغاز کرد تا شب هودارانش خاله نشود.در دقیقه ۶۰ ضربه کرنر جوناس هافمن با ضربه سر زیبای رامی بنزبینی مدافع چپ گلادباخ به تراب شروع میزبان منجر شد.

این نتیجه تا لمحه های تلف شده بازی همچنین پا برجا وجود ولی بی احتیاطی مدافعان بایرن مونیخ قسمت این بازی را تغیییر داد.در دقیقه ۹۰ خطای خاوی مارتینز روی متصرف پیشتاخته گلادباخ یک ضربه پنالتی را نصیب میزبان کرد.

البته مونیخی ها اعتقادی به این پنالتی نداشتند و بوسیله داور اعتراض کردند.برای زدن این ضربه سرنوشت ساز رامی بنزبینی ورزشکار الجزایری گلادباخ برگزینی شد و این ورزشکار علی رغم اینکه نویور مسیر توپ را به مرحمت تشخیص داده وجود با ضربه ای محکم تراب چیرگی گلادباخ را درون دروازه حریف جای داد تا چهارمین شکست بایرن درون این فصل رقم بخورد.

با این پیروزی گلادباخ با ۳۱ تشخیص در صدر لوله کوچک بوندس لیگا پایا ماند.

لایپزیک نیز این هفته  در بوندس لیگاسه بریک از سد هافن هایم گذشت تا با ۳۰ نمره در رله دوم جدول باقی بماند.

درورزشگاه وست فالندورتموند تو پرگل ترین ورزش هفته پنج برصفر دوسلدورف را از پیش رو برداشت تا همچنان تیم سوم کرهء هوا باشد. هفته ۱۳ بوندس لیگا؛ آغاز ناموفق همکاری کلینزمان و هرتابرلین
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، به نقل از فارس، هفته نامه «خط حزب الله» درون دویست و سیزدهمین شماره خود، طی گزارشی با عنوان " هفت صبح آشوب"برای اولین بار، مفروضات جدیدی از اقدامات پیشگام انقلاب داخل مواجهه با آشوب های اخیر را منتشر کرد و با اشاره به محورهای مافوق نوشت:

- دید راهنما انقلاب درباره طرح سهمیه بندی بنزین

- پیام محرمانه قطب انقلاب به نمایندگان مجلس

- پاسخ قطب تنش بوسیله دلسوزانی که ایشان را از موقعیت گیری نهی کرده بودند

- مهم ترین دلیلی که رهبر انقلاب، بلافاصله باخبر بازار شدند

آذرماه سال گذشته، رهبر تنش با اطلاع از نقشه ی آشوبی که برای ایران طراحی شده، این طور فرموده بودند: «اینکه اینها گفتند درون سال ۹۷ ما این طور می کنیم، چنان می کنیم، و نقشه هایی را برای جمهوری اسلامی ابراز کردند - یعنی تو واقع نقشه موجودی لو رفت- این ممکن است فریب باشد؛ ممکن است جنجال را برای سال ۹۷ بکنند، نقشه را برای سال ۹۸ بکشند. » پیش بینی رهبر انقلاب درست از آب درآمد و این وعده بوسیله بهانه ی تعرض به سهمیه بندی بنزین، کود دیگر پروژه ی آشوب درون کشور کلید خورد.   پیام رهبر قیام به نمایندگان حلقه

عصر روز شنبه، با بسط آشوب ها در شهرهای مختلف، جلسه ی فوق العاده ی شورای عالی امنیت ملی مبتنی بر وظائفی که داخل اصل ۱۷۶ قانون اساسی برای آن در نظر گرفته شده است، سبب تصمیم گیری درباره ی این موضوع برگزار شد. در مجمع ی شورا، همگی ی اعضا متفق القول پیاده شدن این نظر بودند حالا که این طرح کلید خورده، باید اجرا شود، وگرنه عقب نشینی از این موضع، شدیدتر شدن آشوب ها و ناامنی ها را بوسیله دنبال خواهد داشت. اما خشنود نمایندگان مجلس تو این شرایط، فراتر از توان رئیس جماعت بود، بخاطر همین، دید اعضای شورای عالی امنیت ملی این حیات که باید بخاطر محلول این موضوع، باید از رهبر انقلاب دستیار اندوهناک شود.

صبح روز یکشنبه، مجمع ی غیرعلنی محفل برای غرض گیری درباره ی طرح سهمیه بندی بنزین برگزار شد. آقای لاریجانی، رئیس مجلس، در حالی بوسیله سمتِ بهارستان رفت که پیغامی کوتاه، از راهنما نهضت بخاطر نمایندگان دارد: «امت اظهارنظر فدایی از نمایندگان محترم داخل باب مصوبه ی اخیر سران قوا، لازم است بوسیله حضرات محترم نمایندگان گفته شود مقتضی است که هرگونه اقدامی درخصوص این مصوبه در جماعت درون چارچوب مصوبات شورای عالی امنیت ملی باشد و از آن اجحاف نشود و شرایط حساس کشور مورد توجه قرار گیرد. توفیقات آنان را از خداوند متعال خواستارم. » وقتی پیام رهبر قیام درون باشگاه خوانده شد، مجتمع خلوت شد. نظر رهبر قیام درباره ی طرح سهمیه بندی بنزین

صبح همان روز ولی رهبر انقلاب بنا بوسیله تشریفات همیشگی، درس خارج فقه خویشتن را درون ساعت ۶:۴۵ دقیقه ی صبح برگزار کرده و درباره ی اتفاقات اخیر فرمودند: «بنده در این قضیّه سررشته ندارم، یعنی تخصّص این فرمان را ندارم، به آقایان غم گفتم -چون نظرات کارشناس ها هم درون این قضیّه ی بنزین متنوع است، بعضی ها آن را لازم و واجب می دانند، بعضی ها مضر می دانند؛ بنابراین من اندوه که صاحبنظر نیستم... لکن اگر سران سه قوّه غرض بگیرند من حمایت می کنم... سران قوایند، نشسته اند با پشتوانه ی کارشناسی یک تصمیمی برای سرزمین گرفته اند، باید ادا بشود به آن تصمیم. »

پیش از این البته رهبر انقلاب به صورت مکتوب همچنین دید خویشتن درباره ی این موضوع را به سران سه گانه قوه گفته بودند. درون بخشی از جلسه ی چهلم شورای عالی هماهنگی سه گانه پیل بوسیله تاریخ ۳۰/۶/۹۸، بدون مشخص شدن زمان اجرای این طرح، مذاکره بر سر اصلاح قیمت حامل های کارمایه شد و در بندهای «الف و ب» صورتجلسه ی این تاریخ، مصوب شد که سوخت درون ناحیه به دو رخ سهمیه بندی و آزاد عرضه شود. قیمت سوخت سهمیه ای از قرار لیتری ۱۵۰۰ تومان، و ارزش بنزین آزاد از قرار لیتری ۳۰۰۰ تومان خواهد بود. درون بخشی دیگر نیز درباره ی منابع حاصله از افزایش نرخ سوخت بحث شد و نهایتا در سد «ج» به تصویب رسید که این منابع، بوسیله مصرف صیقلی بوسیله خانوارهای کم درآمد و دارای حقوق ثابت تعلق بگیرد.

نظر طاسی قطب انقلاب درباره ی مدیریت استفاده سوخت، از قبل مشخص حیات. اصلاح الگوی استعمال حامل های انرژی، از جمله بنزین، با توجه بوسیله کاربرد زیاد و بی سیاق ی آن، یک ضرورت بخاطر قلمرو است و رهبر نهضت نیز بارها پهلو آن تأکید کرده بودند. اما گزارش مکتوب جلسه ی زبر که تقدیم پیشقدم انقلاب شد، ایشان تصمیم گیری درباره ی قیمت آن، خواه چگونگی اجرای آن را برعهده ی حکم کارشناسی مسئولان و متخصصان، و اجماع سران قوا نهادند. چرا راهنما انقلاب ورود کردند؟

با این حال، نظر نداشتن یا موکول کردن رهبر انقلاب به نظر سران قوا، موجب نشد که قطب انقلاب، نسبت بوسیله ناامنی هایی که ایران را به بهانه ی زبر مورد تهدید قرارداده بود واکنشی علامت ندهند. به همین علت، رهبر انقلاب با جدا کردن آدم از ردیف آشوبگران، عواقب خطرناک آشوب را به همه گوشزد کردند: «در یک چنین حوادثی معمولاً اشرار، کینه ورزان، آدم های ناباب خبردار میدان می شوند، گاهی بعضی از کبیر ها هم از روی ترس با اینها همراهی می کنند و این جفا مفاسد را بوسیله بار می آوردند؛ این مفاسد هیچ مشکلی را امین نمی درنگ مگر اینکه علاوه ی بر هر مشکلی که هست، ناامنی را حزن اضافه میکند. ناامنی ارشد ترین مصیبت برای هر کشوری است، بخاطر هر جامعه ای است... شرف من این است که هیچ کس به این اشرار کمک نکند... این کارها، حکم آدم معمولی تراشیدن. »

همگی ی حرف همین است. دومینوی خطرناکی داخل حال کلید نوشانیدن بود، از یک طرف امکان اختلاف و چندگانگی میان مسئولان وجود داشت و از طرف دیگر پیاده نظام دشمن درون خیابان ها، جان و مال آدم را مورد هجوم وحشیانه ی خویشتن قرار داده بودند.

جالب است در این بین، برخی از دلسوزان که خبردار دقیق ابعاد حوادث اخیر نشده بودند، به رهبر نهضت پیشنهاد دادند بخاطر تصمیمی که شانس بر اساس اختیارات عرفی گرفته، خود را هزینه نکنند. اما دید رهبر انقلاب کاملا متفاوت حیات. پیشقدم انقلاب معتقدند «اصلا رهبری وجودش برای همین مواقع است و اعتبار رهبری هم برای کاربرد ی درون همین زمان ها است»، یعنی زمان هایی که کشور در شرایط خاص قرار دارد و جز با دخول رهبری، مسأله حل نخواهد شد. بنابراین در این مواقع، اساسا رهبری «تکلیف شرعی» دارند فارغ از آنکه نتیجه ی آن به نفع شخص رهبری باشد یا بوسیله ضرر او، وارد میدان شده و انقلاب را از خطر اصلی نجات دهند. یعنی سفت بوسیله مثل سیره ی معصوم خمینی(ره). ایشان بارها فرموده بودند: «من تکلیفم را نمره داده ام و هر کجا باشم عمل مواجب خواهم کرد، هرچه پیش آمد، برای من شکوه ندارد. » یا در جایی دیگر می فرمایند: «من کاری به شورش و درود گزارش دادن ها ندارم، بلکه شخصاً به تکلیف شرعی ام می پردازم. »

واضح است که تو اینجا، دفاع از تصمیم قائم خواه نادرست نصیب و قسمت موضوعیت ندارد. اصل، اطلس و توطئه ی خطرناکی است که دشمن و آشوبگران داخل حال پیاده کردن آن هستند. اصل، جلوگیری از «ناامنی» کشور و مردم است. ناامنی بدترین بلایی است که می تواند آینده ی یک پیرو را به ریسک بیاندازد. بدون امنیت، هیچ آرمانی، از جمله «داد» و «آزادی» هم قابل دستیابی زدودن. امن چنانچه نباشد، عمر روزانه ی تک تک آدم هم نامعلوم خواهد وجود. برای همین وقتی پیشگام انقلاب دیدند که متخاصم برای ضربه زدن به امان کشور کمربندهایشان را قائم بسته اند، فارغ از آنکه غرض بخت در این مقطع زمانی، معتمد بوده یا نه، به عنوان رهبر جامعه، «حجت و بلوغ شرعی» دارند که متوجه میدان شوند، و شدند.
اینتل هفته ی گذشته گزارش و آمار درآمدی خویشتن را منتشر و به ادامه داربودن مشکلات تأمین محصول اشاره کرد. رویکرد کوپرتینویی ها در اعلام ادامه ی مشکل داخل زنجیره ی تأمین، به خویش خود عجیب محسوب می شد؛ ولی اعلام متاخر از بازیگران دیگر، تا حدودی رفتار اینتل را تفسیر می نرم. بیرونی در گزارش درآمدی خلع سوم، کام کاهش درآمد سالانه را بوسیله برهان مشکلات تأمین اینتل اطلاع دادن کرد.مقاله های مرتبط:اینتل به خیال چالش های تأمین پردازنده اعتذار کردTکمبود پردازنده های 14 نانومتریِ اینتل تا پایان امسال ادامه دارد

دل تو گزارش خود رمز ی مستقیمی به شرایط زنجیره ی تأمین نکرد؛ شرایطی که طبق ادعای اینتل و پیش بینی کارشناسان، درون سال مالی ۲۰۲۰ بی قراری ادمه می یابد. شایان ذکر است لحن و گفتار مدیران این شرکت تو اعلام مشکلات جالب وجود. مدیرعامل دل، جفری کلارک، در گزارش مالی نوشت:شرایط کاستی پردازنده های اینتل فصل به خلع بدتر می شود. کمبودها حالا روی بازار کامپیوترهای شخصی تجاری و کامپیوترهای انحصاری مصرفی صنف ای ما تأثیر می گذارد؛ درنتیجه پیش دماغ فروش ما در انفصال چهارم همچنین دامن تأثیر قرار می گیرد.

اینتل تابه امروز خسارت های کمبود ارائه ی میوه را تو قسمت قسمت کردن ی پایین رده تاب کرده است و در همکاری احتمالی با TSMC، کسب وکار خراش و محصولات مکمل را در نظر دارد. غول پردازنده اکنون تأیید می بطی ء که در تولید محصولات، با فاندری های (تولیدکننده های تراش) متفرقه همچنین همکاری خواهد کرد. به هرحال وضعیت کنونی مدال می دهد تصور بهبود شرایط زنجیره ی تأمین داخل اینتل صحیح نبوده است.



کارشناسان باور دارند وضعیت اینتل و همکاران تجاری و مشکلات کنونی، ترکیبی از مشکلات مفرط است. اینتل در سال ۲۰۱۴ در راه اندازی مرکز تولیدی Fab 42 تأخیر داشت. فرایند راه اندازی مرکز در سال ۲۰۱۷ از قانون گرفته شد؛ اما بازپسین شدن شرایط تولید، تا سال ۲۰۲۰ طول خواهد کشید. بوسیله علاوه، اینتل باید ابعاد قالب های تولیدی خود را برای هم چشمی با پردازنده های مستشار و اپیک AMD افزایش می عدل. دلیل دیگر نیز دشواری های نیکوترین سازی فرایند تولید ۱۰ نانومتری است.

اینتل امروز همگی ی تلاش خود را به حکم می گیرد تا مشکلات مذکور را رفع کند. البته استراتژی کنونی و زمان بندی اعلام شده ی شرکت، تا حدودی شرایط را دشوار می یواش. اینتل انتظار دارد پردازنده های ۱۰ نانومتری را تا تعطیلات سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه کند.پیش بینی های بلندپروازانه ی اینتل، شرایط را برای محلول مشکلات دشوارتر می کند

پیش بینی اینتل برای نمایش ی پردازنده های ۱۰ نانومتری بوسیله بازار در تعطیلات ۲۰۱۹، یعنی آن ها باید سهم عمده ای از فضای تولیدی خویشتن را به این دسته اختصاص دهند. ناگفته نماند بازدهی ۱۰ نانومتری ها درمقایسه با تراشه های ۱۴ نانومتری کمتر است و تولید تو این فرایند، به معنای مشکلات بیشتری برنامه ریزی تو فاندری خواهد بود.

هرچه فرایندهای تولید تراش (Process Nodes ) کوچک برنده باشند، می توان تراشه های بیشتری از ویفر نیمه هادی تولید کرد. همچنین، کاهش بازدهی تولید این مزیت را تحت الشعاع قرار می دهد. درباره ی پروگرام های مرکز تولیدی اینتل باید بدانید نصب ابزارها در Fab 42 تا ابتدای سال ۲۰۲۰ طول خواهد کشید. این مرکز تولید تراشه های ۱۰ نانومتری را برعهده خواهد گرفت و درنهایت، تولید هفت نانومتری ها نیز در آن انجام می شود و اینتل نیز هنوز تاریخ مشخصی برای تولید متراکم در کارخانه ی سابق الذکر اعلام نکرده است.

هنوز مشخص نیست شرایط بغرنج اینتل تا کِی امتداد خواهند یافت و این شرکت می تواند AMD را در بازارهای متعدد انقراض دهد خواه خیر. از شرکای تجاری دیگر می توان به اچ پی اشاره کرد که آن ها نیز ادامه ی شرایط دشوار کنونی را تا میانه ی سال ۲۰۲۰ پیش بینی کرده اند.بیشتر بخوانید:اینتل بخاطر تولید پردازنده های ۱۴ نانومتری از سامسونگ التماس معاون کرداینتل رویکردهای رقابتی کوالکام را دلیل ضعف در میدان خراش های مودم می داند۶۰ درصد کاربران اروپایی، پردازنده های AMD را بوسیله رقبا تقدم می دهنداستفاده خراش سازان ارشد از چیپلت ها جهت تداوم قانون موررایزن های AMD پرفروش ترین پردازنده های فروشگاه آمازون
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، رضا اردکانیان پنج شنبه هفتم آذر در سفری یک روزه به استان فارس از طرح های عمرانی در حال ساخت این مرزوبوم  دیدار کرد و طرح آبرسانی به شهرستان داراب را مورد بهره برداری راحتی داد.

 طرح آبرسانی بوسیله داراب محتوی  ۲۴ کیلومتر خطوط واگذاری و  نیز احداث یک واحد تصفیه ساختمانی  و اتمام خط چهار کیلومتری شیار انتقال ابرسانی به داراب است.

گفتنی است این طرح به عنوان یکی از طرح های اقتصاد مقاومتی مطرح شده که جوان به خشکی امدن  هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای اجرایی شدن آن هزینه شده است.

درون سفر یک روزه وزیر نیرو بوسیله استان فارس کلنگ طرح آبرسانی به شهرستان زرین دشت  با اجرای ۴۱ کیلومتر خطوط واگذاری و با ۸۵۰ میلیارد ریال اعتبار بوسیله زمین زده شد.
دقایقی پیش بوسیله گفته ی ادیب شورای عالی مجازی، مسئولان به دنبال اتصال اینترنت در اسرع دم هستند و امروز نشست ای برای این موضوع برگزار می شود. وی داخل ادامه با گفت و گو با ایلنا اظهار کرد:امیدواریم شرایط مهیا شود که این اقدام ناخواسته هرچه سریع نم پایان پیدا نرم. باتوجه به اینکه ما تصمیم گیرنده نیستیم و غرض در این موضوع مربوط به مایه های ذیربط و امنیتی است، نمی توانم درباره زمان باریک بین آن اظهارنظر کنم.

قطعی اینترنت هنگام روز های گذشته ضرر گسترده ای به خشکی امدن شبکه ی کسب و فقره ناحیه زده است. مظفر آبادی داخل خصوص این موضوع گفت:قطع اینترنت ضرر و زیان سنگینی را به مردم مسبوق کرد اما وزارت ارتباطات سعی کرد در کوتاه ترین مدت در حصه های مختلف ارتباط را برقرار درنگ به اکنون شاهد آن هستیم که در حوزه هایی مانند حمل و نقل، فروش و فروش بلیت و امور بانکی تا حدودی مشکلات مرتفع شده است. وی ابراز امیدواری کرد که با اقدامات آتی از لفظ مسئولان ذیربط در صورت اعاده این اتفاق خسران های مردم به حداقل برسد.

به گفته ی برخی منابع غیرموثق، ابلاغیه اتصال مجدد بخاطر فدایی مناطق صادر شده است و این مشکل بوسیله زودی حل خواهد شد.

به گزارش برخی کاربران زومیت، اختلالات اینترنت در برخی از دهکده های کشور حل و دسترسی به شبکه ی بین المللی اینترنت مجدد فراهم شده است.

به روزرسانی ۱: فداکار خبرگزاری ها از وحدت تدریجی اینترنت تو کشور خبر می دهند. براساس این اطلاعات، شورای امنیت کشور بوسیله ریاست وزیر کشور دسترسی مجدد به اینترنت را برای فدایی مناطق صادر کرده است و باتوجه به گزارش های دریافتی، تاکنون جدی اینترنت خطوط مدلل (ADSL) داخل استان های هرمزگان، کرمانشاه، اراک، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر و بخش هایی از تهران برطرف شده است.

با اعلام وقوف سوخت ۳۰۰۰ تومانی، فدایی از افراد سودجو از نارضایتی و ابهام  آدم در این خبر سوءاستفاده کرده و رفتار به تلاطم درون شهرهای متنوع کردند. به ظهر ساماندهی شدن این اغتشاشات در فضای مجازی، این شورا دستور انفراد اینترنت را ابلاغ کرده بود.

بوسیله روزرسانی ۲: بوسیله نقل از یک نسب آگاه که خواهش نامش فاش نشود، احتمالا اینترنت موبایل نیز حداکثر تا فردا متصل خواهد شد. باید دید که آیا این اتفاق تا فردا بوسیله واقعیت خواهد الحاقیه خواه نه. 

به روزرسانی ۳: یک حقیقت آگاه تو وزارت ارتباطات تأیید کرد که با قبض مجوزهای لازم، اینترنت خانگی تهران و تعداد زیادی از کلانشهرهای سرزمین تا دقایقی دیگر برقرار خواهد شد.

هنگام چند روز گذشته اخبار مختلفی در مورد زمان وصل مجدد اینترنت بین الملل ناحیه منتشر شده است. گفته می شود اینترنت دانشگاه ها و ادارات بسیاری از استان ها همواره شده است. همچنین گزارش های رسا علامت می دهد اینترنت شوهردار داخل استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، زنجان و ایلام نیز ثابت قدم شده است. امروز همچنین یکی از رسانه های داخلی اعلام کرد که اینترنت همراه نیز احتمالا تا بامداد فردا یکشنبه ۳ آذر وصل می شود. البته به گزارش برخی رسانه ها، اینترنت استان های فارس، کرمانشاه، خوزستان، کردستان و البرز فعلا وصل نمی شود.بیشتر بخوانید:مخابرات ظرفیت مصرف نشده این ماه کاربران را بوسیله ماه سپس منتقل می کنداینترنت همراه پس از اینترنت ثابت و خانگی وصل می شودبنیاد ملی توسعه فناوری بخاطر توسعه کارآفرینی باز کردن شدسرویس های اینترنتی ایرانی در آزمون کارایی؛ آیا می توان همه چیز را جایگزین کرد؟آمریکا، وزیر ارتباطات را تحریم کرد