باربری ارزان ایران

۳ مطلب در بهمن ۱۳۹۸ ثبت شده است

ASGHAاحتمالاOOOON شما بی آرامی ازجمله افرادی هستید که قبل از نوشیدن قهوه خواه چای، آیفون خود را به دست می گیرید و سری به اپلیکیشن های دلخواه یا پرکاربرد می زنید. بااین حال، دسته ی دیگری بی قراری هستند که اپلیکیشن ها برایشان نقش حیاتی تری دارند: توسعه دهندگان. آنان سال ها وقت خود را صرف توسعه ی اپلیکیشن خاصی می کنند تا بتوانند به دسته ی شروع خدمات یا محصولات خاصی نمایش کنند.

اپ استورها عمه ی اصابت کاربران و توسعه دهندگان هستند؛ زیرا کاربران عادی برای پیداکردن و دانلود و انتصاب اپلکیشین ها به اپ استورها مراجعه می کنند. بنابر گزارش های آماری، بیش از ۴۰ درصد کاربران اپلیکیشن ها را ازطریق جست وجو در اپ استورها مشهود می کنند. توسعه دهندگان نیز باید اپ خویشتن را در اپ استورها نمایش کنند تا بتوانند از ظرفیت گشاد ی کاربران بهره مند شوند و ارتباط عمیق تری با آن ها برقرار کنند. بوسیله عبارت دیگر، ترقی دهندگان باید استراتژی بازاریابی اپ استور (App Store Marketing) داشته باشند تا در بازار مظفر شوند.

سیب اپ داخل کشش فعالیت خود، تعامل یدکی با استارتاپ ها و کسب وکارها و اداره های دولتی و غیردولتی کرده است و این اسلوب در آینده نیز ادامه خواهد داد. همین کار باعث شد سیب اپ سرپرست پا بر جا تجاری دوازدهمین مهمانی ی وب و موبایل ایران باشد. درادامه، تلخیص ای از صحبت های حمید کوچک زاده، مدیر ارتباطات سازمانی سیب اپ، در اختتامیه ی دوازدهمین جشنواره ی وب و موبایل ایران را می خوانید.

سیب اپ به منظور ارائه ی خدمات به کاربران و توسعه دهندگان ایرانی در سال ۱۳۹۴ آغاز به کار کرد. داخل ابتدا، تمرکز روی تفحص و توسعه داخل ساختار سیستم عامل اپل و نحوه ی انتشار بهتر برنامه ها بود؛ اما از سال ۱۳۹۶ که اپل ایران را بایکوت و دستور کار های ایرانی را از اپ استور حذف کرد، فعالیت سیب اپ بوسیله منظور ارائه ی خدمات به تصرف و کارهای ایرانی قطعی تر شد و دراین زمینه، توانست فناوری نشر خود را بهبود بخشد و پروگرام هایی نمایش کند که تاکنون حتی در بازارچه های نرم افزاری چینی و روسی ارائه نشده بود. بعد از بهبود فرایند انتشار، تمرکز به جانب برطرف کردن نیاز استارتاپ ها، تصرف وکارها، بانک ها، مؤسسه های مالی و ارگان های دولتی سوق پیدا کرد.

بعد از مشکلات پیش آمده در انتشار برنامه ها داخل قالب اکانت های شرکتی اپل (اینترپرایز)، سیب اپ جهیز پایدار در مقیاس فراخ (Scalable) را با عنوان سیب اپ پرو ترقی داد که بوسیله نمونه ad-hoc شناخته می شود. فرایندهای این سیستم مدت ها پیش در سیب اپ در حال تجسس و ارتقا بود. پیاده سازی این جهیز تو اوایل سال ۱۳۹۸ تکمیل شد و تو همان زمان، دردسترس یکسره کاربران استراحت گرفت.



سیب اپ، عزب اپ استور ایرانی است که درون هیچگاه بازه ای از تاریخ، فعالیتش را راکد نکرده است. دلیل این امر را می توان به پروگرام ریزی استراتژیک و شناخت ژرف و اصولی و برپایه ی تفحص و توسعه نسبت داد. برخی از مزیت های سیب اپ درون مافوق آورده شده است.پیاده سازی بستر ادهاک از صفر تا قرن

تو سیب اپ به جای توسل به سیستم های آماده و ناکارآمد، تمامی سازوکارهای مربوط بوسیله مدیریت ادهاک از صفر ترقی داده شده اند. این فرمان با بود شبهه های بسیار، مزایای بسیاری برای توسعه دهندگان و کاربران خواهد داشت. ازجمله ی این مزایا می توان به اسکیل پذیری جهیز از رویت سخت افزاری و نرم افزاری اشاره کرد.ادهاک سیب اپ؛ سریع و بهینه و کارآمد

سیب اپ پرو اگرچه تو نمودار سرویس ادهاکی ارائه می دهد، تو باطن با گونه های R
از آخرین باری که بی ام و در مسابقات فرمول یک شرکت کرده است، یک دهه می گذرد. شایعه ی بازگشت این خودروساز باسابقه ی آلمانی بوسیله فرمول یک در طول چند سال اخیر همیشه وجود داشته است. با دگرگونی قوانین در سال ۲۰۲۱، دوباره گمانه زنی ها دررابطه با همکاری کردن بی ام و داخل فرمول یک مطرح شده است؛ اما مدیران ارشد بی ام و، بازهم حضرت داشتن در بالاترین سطح موتوراسپرت را تکذیب کرده اند.

سابقه درگاه بی ام و درون مسابقات فرمول یک بوسیله سال ۱۹۵۲ برمی گردد. درواقع دو سال پس از آغاز رسمی فرمول یک و برگزاری مسابقات اجرت بزرگ داخل کشورهای مختلف، بی ام و به این رقابت ها بیدار شد. ینز مارکوارت مدیر واحد موتوراسپرت بی ام و پارسا است که فعالیت های فرمول یک با مسیری که خودروساز باواریا درپیش گرفته است، همخوانی ندارد.

 مارکوارت طی مصاحبه ای با نشریه ی آلمانی اتوبیلد (Auto Bild)گفت:پیشرانه ی هیبرید V6 توربوشارژ، هیچ ارتباطی با فعالیت های ما تو خودروسازی تولیدانبوه ندارد. باید بگویم که از دیدگاه مهندسی، آنچه درون فرمول یک وجود دارد تحسین برانگیز است؛ ولی فناوری فرمول یک به خودروهای تولیدی و جاده ای ارتباطی محسوس نمی کند.

گفتگو های مارکوارت با چیزی که درون تاریخ فرمول یک و خودروسازی دیده ایم، هماهنگ زدودن. استفاده از مهندسی و فناوری خودروهای فرمول یک تو نمونه های شهری و جاده ای امری ثابت شده است و پیش بنیاد ی موتوراسپرت پاک داخل آینده هم خواهد حیات. شاید بهتر باشد که اظهارنظر مدیر واحد موتوراسپرت بی ام و را به خودروهای تولیدانبوه همین برند نسبت بدهیم تا اینکه بستگی فرمول یک و خودروسازی را زیر سؤال ببریم.

مقاله ی مرتبط:فرمول یک 2021؛ نگاهی بوسیله قوانین متاخر و طراحی خودروها

بی ام و پس از دهه های ۱۹۵۰ و ۱۹۶۰، مکرر با شریک برابهام (Brabham) بوسیله فرمول یک برگشت و با رانندگی نلسون پیکه برزیلی به مقام سوم تیمی داخل سال ۱۹۸۳ رسید. آلمانی ها در این دوره، با تیم های مختلف همکاری کردند. پس از ۱۰ سال غیب، بی ام و اواخر دهه ی ۱۹۹۰ با ویلیامز قرارداد دستینه کرد و پیشرانه ی خودروی فرمول یک این تیم انگلیسی را برای گسستگی ۲۰۰۰ تأمین کرد. همکاری بی ام و و ویلیامز تا سال ۲۰۰۵ دنباله داشت؛ از سال۲۰۰۶ تا ۲۰۰۹، خودروساز باواریا با آویشن سائوبر ترکیب شد.

کارنامه ی بدوی فصل از درگاه بی ام و درون فرمول یک با تیم سائوبر، داخل ایستگاه پنجم نهر تیمی و دو مرحله مقام سوم در مسابقه خلاصه شد. در عزل ۲۰۰۷ فرمول یک، تیم بی ام و سائوبر در جایگاه سوم قرار گرفت اما پس از جنجال بین فراریو مک لارنو حذف شدن انگلیسی ها از جدول مسابقات، آلمانی ها پس از ایتالیایی ها به مقام دوم رسیدند. بی ام و سائوبر در سال ۲۰۰۸ با رانندگی روبرت کوبیتسا اولین و تنها پیروزی گرن انباشتگی اش را جشن گرفت؛ سال ۲۰۰۹ بی ام و از فرمول یک کناره گیری کرد.

فرمول یک از سال ۲۰۲۱ با تبدیل قوانین متخصص و ورزشی و بخاطر اولین بار انتظام شدن مقررات محدودیت بودجه آویشن ها، بازار بهتری برای هم چشمی خواهد شد. اما مقام های بی ام و ترجیح می دهند که در مسابقات فرمول E، نسخه ی برقی فرمول یک، شرکت کنند. علاوه پیاده شدن بی ام و، دیگر شرکت های خودروسازی آلمانی محتوی مرسدس بنز، آئودی و پورشه غصه داخل مسابقات فرمول E حضور دارند.بیشتر بخوانید:آغاز همدستی بلندمدت آویشن مرسدس بنز و AMD در مسابقات فرمول یکدلیل استقبال روزافزون از سوپرشارژرهای الکتریکی چیست؟بزرگان دنیای فناوری با چه خودروهایی رانندگی می کنندتیم فرمول یک استون مارتین با تنخواه گذاری لارنس استرول معرفی شدآیا مرسدس بنز برای برون رفت از فرمول یک ۲۰۲۱ آماده می شود؟
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، سید مجید ارجمند افزود: کادر بهداشت و درمان و اکیپ مبارزه با بیماری های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم، استان فارس، برای کنترل و مقابله با این ویروس فعالیت شبانه یکروز دارند و تاکنون هیچگاه تک مشکوکی از ابتلا بوسیله ویروس کرونا تو جهرم مشاهده نشده است. 

وی اظهار کرد: دانشگاه علوم پزشکی جهرم از ابتدای ابلاغ سازمان بهداشت جهانی و همسو با اجرای دستورالعمل وزارت بهداشت مبنی بر مقابله با ویروس کرونای جدید، با جدیت تمام، هماهنگی ها و اقدامات لازم را بوسیله ایفا آورده و تاکنون هیچ تک مشکوک بوسیله ابتلا کرونا ویروس در جهرم، مشاهده نشده است. 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم اشعار کرد: هم وطنان اطلاع دادن دوروبر کرونا ویروس را فقط از وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و رسانه های رسمی پیگیری کنند. 

ارجمند پند کرد: بیماری کرونا ویروسی جدید است و بهتر است از دست دادن و روبوسی کردن با افراد دارای علائم تنفسی شبیه سرفه، عطسه و... خودداری کنند و دهان و بینی خود را هنگام سرفه و عطسه با بقچه یا سرنوشت بالای آستین بپوشانند. 

وی اشعار کرد: بوسیله طور مداوم و درون هر زمان ممکن به شست وشوی تمام مشت ها با آب و صابون اقدام کنید و در این بین مدت شست وشوی دست ها حداقل به حد ۲۰ لمحه باشد و تمامی قسمت های مشت اعم از انگشتان بخصوص انگشت شست، کف مشت و مچ دست شسته شود. 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم بیان کرد: در رخ  نبود دسترسی به آب از ژل های ضدعفونی کننده با محور الکل که احتیاج بوسیله شست وشو با آب ندارند، بخاطر شستن دست کاربرد کنید. 

شهرستان جهرم در بور ۱۹۳ کیلومتری از جنوب شرقی شیراز فراغت دارد.