باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری آنلاین و بوسیله نقل از کانون خبرنگاران جوان؛ روحی بازرس اصناف گفت: روز گذشته ویدیویی تو فضای مجازی مبنی پیاده شدن حراج یک فروشگاه داخل یکی از پاساژهای شهرک غرب تهران منتشر شد که با تخفیف لوازم باعث تجمع پری شده بود.

او ادامه قسط: امروز بازرسان اصناف به محل وقوع سرکشی مراجعه کردند و با بررسی های بوسیله عمل آمده این واحد صنفی به ارزش ۶ میلیون و ۸۴۰ هزار ریال جریمه نقدی شد. علاوه برجریمه نقدی این واحد صنفی به دلیل حاضر بودن رعایت نکات بهداشتی و بور گذاری مدنی با دستورنماینده دادستانی تهران  تا خبر ثانوی تعطیل شد. جلوگیری از فعالیت واحد صنفی متخلف درون شهرک غرب

مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت اعلام کرد: در معلول انتشار فیلمی در فضای مجازی از یکی از کمیسیون های تجاری شهرک باختر که درون آن بوسیله برهان حراج اجناس یکی از فروشگاه های این مجتمع تجاری، تعداد اضافی از شهروندان در فضای بسته بدون مراعات فاصله گذاری مدنی برای سودا شلوغی کرده بودند، موضوع بررسی و برای حفظ مصونیت شهروندان، اداره اماکن پلیس امان اشتراکی پایتخت از ادامه فعالیت این واحد صنفی جلوگیری به عمل آورد.

با توجه به اینکه شلوغی و لیس بزرگداشت فاصله گذاری اجتماعی از عموم دلایل پا بر جا شیوع بیماری کرونا محسوب می شود، توصیه می شود شهروندان گران کردن به طور جدی دستورالعمل های بهداشتی را تجلیل کنند.
  • ۹۹/۰۸/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی