باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از سی ان ان در حالیکهدونالد ترامپبر حق خودش داخل پیگیری شکایت ها و بازشماری آرا پافشاری دارد، جرج بوش گفت هم چشمی ۲۰۲۰ «به نعوظ اساسی منصفانه بود» و «حاصل آن واضح است.»

بوش با این امر اولیه رئیس جمهور پیشین زنده از حزب جمهوریخواه است که بر خلاف رویه ترامپ، رئیس جمهور از حزب متبوعش، درون نپذیرفتن شکست تو انتخابات، به مجرا بایدنتبریک گفته است.

بوش در بیانیه ای گفت: «من با حیات تضاد های سیاسی با جدول بایدن او را مرد نوع دوستی می دانم که از فرصت به دست آمده برای رهبری کشور برای اتفاق کشورمان مصرف خواهد کرد. رئیس جمهور برگزیده پافشاری کرد که با وجود اینکه به نشانی نامزد دموکرات ها تو انتخابات شرکت کرده است، برای همه آمریکاییان سلطنت خواهد کرد. غلام همان چیزی را به او گفتم که بوسیله رئیس جمهورها ترامپ و اوباما گفته بودم: بخاطر موفقیتش دعا می کنم و قول می دهم به هر قاعده ای که می توانم به او کمک کنم.»

بوش تو این بیانیه نیز بوسیله ترامپ به تفکر «کارزار قاطعانه اش» و «دست آورد فوق العاده سیاسی» به دست آوردن رای بیش از ۷۰ میلیون آمریکایی، بیشترین رای درون کتاب آمریکا تو رده دوم پس از خط سیر بایدن تبریک گفت.

بوش گفت: «مردم آمریکا سخن گفته اند و صداهایشان را از طریق جمهوریخواهانی درون سطوح متفاوت دولت نخبه اند، به گوش ما خواهند رساند.»
  • ۹۹/۰۸/۱۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی