باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، لوسیانو پریرا نامدار به شیمبا تو بازدید فولاد مقابل استقلال تهران موفق شد یکی از ۲ تراب تیم خویشتن را از روی خال پنالتی به دشت برساند و تعداد گل هایش را تو اسب سواری ایران بوسیله ۸۲ برساند. او در دیدار با استقلال برای ۲۰۶مین مرحله در لیگ لایق به میدان رفت و بوسیله رکورد بیشترین بازی یک ورزشکار اجنبی در هندبال ایران دست یافت.

شیمبای فولاد که در منفصل هجدهم عنوان آقای گلی لیگ افضل ایران را به دست آورد، در مجموع هشت جزئی از جمله حضور خود در فوتبال ایران ۸۲ گل به میوه رسانده و تا رسیدن به عنوان بهینه گلزن خارجی ادوار لیگ تنها یک تراب فاصله دارد. لوسیانو پریرا با گلی که بوسیله استقلال زد، مشترک با ادینیو گلزن ترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ برتر است.

او که عنوان نیکوترین گلزن تاریخ باشگاه فولاد خوزستان را نیز در اختیار دارد، زمان حال در تلاش است با بوسیله ثمر رساندن یک گل داخل بازی های ابدی مانده فصل بیستم، نشانی نیکوترین گلزن خارجی تاریخ لیگ گران کردن ایران را به نام خود ثبت کند.
  • ۹۹/۰۹/۰۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی