باربری ارزان ایران

۸ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، عبدالرضا پیروی منش  چهارشنبه ۳۱ اردیبهست با اعلام این خبر افزود: با اشخاصی که باهدف اضافه قیمت و برهم زدن زیبایی و تعادل داخل بازار و درنهایت ابتیاع خودرو به نرخ متعارف اقدام کنند، با قاطعیت برخورد می شود.

معاون نظارت و بازرسی حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از تمامی اشخاص پا بر جا و حقوقی و شهرداری های بکلی استان هرمزگان نیز خواستار شد: با توجه به اینکه بعضی از پارکینگ ها زیر نظر آن ها دربست داده شده، نسبت به تخلیه ماشین های صفرکیلومتر و بدون پلاک اقدام نمایند.

پیروی منش تأکید کرد: اگر پس از زود مقرر نگهداری خودرو صفرکیلومتر و عاری پلاک تو پارکینگ ها توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان مشاهده شود، خودروهای یادشده به نشانی احتکار بنده شده و با مخالفان برخورد قضایی می شود.

معاون بازرسی و نظارت امان از حقوق استفاده کنندگان راه اندازی صنعت، معدن و تجارت هرمزگان یادآور شد: تخلیه خودروها از پارکینگ و گلچین تکلیف آن با توجه به مصوبه ستاد تنظیم میدان کشور و تأکید رئیس جمهوری به منظور ساماندهی بازار خودرو انجام می شود.

قیمت خودروها تو معلول ورود مستقیم مهتر جمهوری و مهتر قوه قضاییه در سطر کاهشی قرارگرفته وجود.
بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، رضوان حکیم زاده معاون آموزش نخستین وزارت آموزش و تدریس با رمز به ابلاغ دستورالعمل ثبت شهرت مدارس برای سال تحصیلی جدید اعتراف کرد: این دستورالعمل ۲۲ اریبهشت بخاطر همه استان ها ارسال شد. با توجه به شرایط خاصی که درون آن قرار داریم سعی شده کامل نکاتی که باید مدیران مدارس تجلیل کنند در این دستورالعمل قید شود.

وی افزود: ثبت نام از اول خرداد آغاز می شود و پیش بینی ما این است که تا ۳۱ مرداد همگی ثبت شهرت ها انجام و اطلاعات دانش آموزان وارد سامانه سناد شده باشد.

کمک آموزش مقدماتی وزارت آموزش و پرورش در پاسخ به اینکه آیا برای ثبت شهرت بینش آموزان ابتدایی و پیش دبستانی و خانواده هایی که محل سکونت خویشتن را تحول می دهند باید مراجعه حضوری صورت بگیرد، گفت: پیش بینی شده تا جای مقدور مدارس به رخ سیستمی ثبت نام را عمل دهند. ولی داخل  ورودی دوروبر ها و خواه مواردی چون تغییر نگرش سکونت که رجوع حضوری لازم است، مدرسه باید برای جلوگیری از ازدحام و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، تدابیری درنظر بگیرد تا رجوع مقابل حروف الفبا و یا سیستم شانس دهی اینترنتی باشد.

حکیم زاده ادامه داد: تو دستورالعمل ثبت نام اشاره شده است که مدارس باید از کامل حجم ها استفاده کنند تا قوم ها بدون نگرانی و با آرامش و با تجلیل نکات بهداشتی ثبت صیت کنند.

وی درباره نحوه بازگشایی مدارس از ۲۷ اردیبهشت و تاثیر آن در ارتقای کیفیت آموزشی گفت: اقدامات مختلفی تو زمان تعطیلی مدارس انجام شد که جا دارد از همکاران برای تداوم آموزش قدردانی کنیم. بخاطر تقویم از این اقدامات و میزان تحصیل دانش آموزان و رفع اشکالات آن قسمت قسمت کردن از دانش آموزان که به فضای مجازی و تلویزیون دسترسی نداشتند، مدارس بازگشایی می شوند تا شورای دبستان درباره شرایط دانش آموزان تقویم داشته باشد و بر اساس مطالعه شورای مدرسه درباره جناب دبیران و دانش آموزان تصمیم گیری خواهد شد.

معاون آموزش بدوی وزارت آموزش و پرورش افزود: این بازگشایی به ما اطمینان می دهد که اگر سال آینده با مشکلات شبیه مواجه شویم بتوانیم با شناخت چالش ها و نقاط انقراض و قوت شرایط بهتری را فراهم کنیم.

طبیب زاده ادامه داد: نکته حائز وقار دیگر، خرد آموزان پایه اولی هستند که باید مسیر نویسه را کامل یاد بگیرند و توانایی خواندن و نوشتن را کسب کنند. باید اطمینان یابیم که بچه ها یاد گرفته اند و نگرانی خانواده ها رفع شود.
قصبه ها کاندیدای واکسن تو سرتاسر جهان برای مبارزه دربرابر شیوع ویروس کرونا درحال توسعه بوده و تعداد معدودی از آن ها درحال آزمایش روی انسان ها هستند. همکاری مادرنا داخل ماه مارس آزمایش واکسن خود را روی ۴۵ فرد بزرگسال سالم داخل سیاتل آغاز کرد و به یکی از اولین شرکت هایی تغییر شد که کارآزمایی های بالینی انسانی را برای یک واکسن کووید ۱۹ آغاز می کنند.

به گفته ی سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA)، هدف از کارآزمایی های مرحله ی ابتدا نظیر آنچه مادرنا به رطوبت آن را تکمیل کرده است، درک بی مخاطره وجود داشتن و گلچین ارج مناسب دوا خواه واکسن کاندیدا است. زمان حال این آزمایش وارد کود ی دوم می شود که درون آن پژوهشگران کارآیی و مالیات جانبی واکسن را روی حدود ۶۰۰ نفر مورد آزمایش قرار می دهند. استفان بانسل، مدیرعامل اجرایی مادرنا در بیانیه ای گفت: «معاینه ی وهله ی دوم که بوسیله زودی آغاز می شود، گامی بسیار مهم در سبب ترفیع است.»مقاله های مرتبط:انبازی مادرنا آزمایش واکسن کرونا را در آمریکا آغاز کردتولید و نمایش واکسن کرونا در مقیاس گسترده امکان پذیر خواهد بود؟نتایج امیدوارکننده واکسن جدید کووید ۱۹ در میمون ها

بانسل افزود هدف، آغاز کارآزمایی وهله ی سوم تو اوایل همین تابستان است. در کارآزمایی های مرحله ی سوم، صدها تا هزاران نفر از افراد برای حس بیشتر این موضوع که آیا یک واکسن (یا دارو) اثربخش است و همچنین نظارت بر بروز هرگونه واکنش جانبی دربرابر آن، مشارکت خواهند داشت. پس از کارآزمایی های مرحله سوم، FDA درمورد تأیید واکسن یا دارو غرض می گیرد. طبق گفته ی مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، FDA دارو را فقط درصورتی تأیید می یواش که بی سربزرگی و مؤثر بوده و مزیت های آن بیش از خطرات آن باشد.

اینک مادرنا درحال برنامه ریزی بخاطر شتاب بخشیدن به تولید واکسن است. به گزارش شبکه ی تلویزیونی CNBC، در کتاب مطلع ماه مه، شرکت اعلام کرد که تصمیم دارد با باهم اتحاد کردن انبازی داروسازی سوئیسی لونزا، سالیانه ۱ میلیارد دوز واکسن بخاطر توزیع در سرتاسر دنیا تولید بطی ء. بوسیله گزارش این شبکه، خواست می جوی اولین دوزها در ماه ژوئیه در تاسیسات لونزا درون آمریکا ساخته شود. البته این درصورتی است که بی خطر بودن و کارآیی واکسن ثابت شود.

واکسن مادرنا با نام mRNA-1273 از فناوری جدیدی استفاده می بطی ء که در هیچ یک از واکسن های تأییدشده تا به امروز، مورد استفاده قرار نگرفته است. اکثر واکسن های معمول فرم غیرفعال یا ناتوان شده ای از خویشتن ویروس را بااطلاع بدن می کنند تا جهیز ایمنی یاد بگیرد که برای مبارزه با آن، آنتی بادی هایی تولید کند؛ درحالی که واکسن همکاری مادرنا قدمی پشت تر رفته و از مولکولی به معروفیت RNA پیام رسان (mRNA) استفاده می بطی ء تا سلول را داخل خوش نویسی پیدایش پروتئین های ویروسی راهنمایی کند. به طورخاص، mRNA دستورالعمل های ساخت پروتئین اسپایک ویروس کرونا را بخاطر سلول مهیا می درنگ. ویروس از پروتئین اسپایک برای عفونی کردن سلول های انسانی استفاده می درنگ. ایده ی این روش، آن است که سیستم ایمنی آنتی بادی هایی را تولید می بطی ء که پروتئین اسپایک را اطلاع کرده و با ویروس کرونا مبارزه می کنند.

به نقل از نیویورک تایمز، تولید این فناوری تند تر بوده و معمولا باثبات تر از واکسن های متعارف است. مشارکت های دیگری ازجمله اینوویو، کن سینو و فایزر نیز درحال استفاده از این فناوری mRNA برای توسعه ی واکسن هایی میوه ویروس کرونا هستند.بیشتر بخوانید:افزایش گزارش ها درباره بروز ضایعات پوستی در بیماران مبتلا به ویروس کرونادوراهی دردناک انتخاب مرگ یا عمر بیماران کروناهمه گیری ویروس کرونا درون ایران از نگاه آمار و ارقام [به روزرسانی: ۲۱ اردیبهشت ۹۹]وضعیت کرونا در خوزستان بحرانی است [بوسیله روزرسانی]نقش کودکان داخل انتشار ویروس کرونا چیست؟
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مجتمع خبرنگاران جوان، شمعدانی گیاهی است که در نخست در کشورهای آفریقاو استرالیا نمو کرده است، علف هرزه گلداری که حدود ۲۰۰ نوع درون رنگ های متنوع دارد.

نگهداری گلدان شمعدانی در منزل کار سختی نیست، با رعایت نکاتی شما بوسیله استراحت می توانید گلدان های شمعدانی نظم داخل منزل خویشتن داشته باشید بنابراین نیاز است تا به نکاتی در مورد نگهداری گل شمعدانی توجه کنیم.

باید بدانید که شمعدانی خاک سنگین را دوست دارد، که می تواند این خاک متشکل از مزار برگ، خاک شن و کود باشد، همچنین شمعدانی گیاهی است که بیشتر تعلق به مقبره خشک و کمی مرطوب دارد بنابراین هر زمان که قبر تراب شمعدانی بی آب بود می توانید به آن آب دهید.

منصب دما مفت برای شمعدانی ۱۰ تا ۱۵ منصب سانتی گراد است. دمای مناسب برای شمعدانی عطری ۵ تا ۱۰ منصب سانتی گراد است. تهویه محیط عامل مهمی در امر محافظت شمعدانی است.

بیماری های ویروسی توسط حشرات مکنده خواه ابزارهای باغبانی نیز ممکن است به علف هرزه شمعدانی نقل مکان شود که تداوی آن ها نیز حکم مشقت است. این بیماری روی تجهیزات ها رگه های بی رنگی  ابداع می نرم که آشکار است و تو آخرین کود زیان، مصیبت همراه با تیرگی برگ خود را نشان می دهد.

نحوه افزودن شمعدانی نیز بسیار آسان است، کافی است قدری از گل را جدا کرده و داخل آب قرار دهید و هنگامی که حقیقت متاخر داد، آن را در مزار بکارید.

شمعدانی بیشتر داخل هوای مرطوب و گرم همچون مناطق شمال کشور رشد بهتری دارد. توجه داشته باشید که اگر نور به گیاه شمعدانی ها نرسد ممکن است رنگ جزیی تجهیزات هایش کمرنگ شود و به نرم کردن زمان دیگر تراب ندهد.
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از بلومبرگ، پیونگ-ایل ۶۵ ساله که تقریبا همسن و سال کشور کره شمالی است، در تمام این سال ها یکی از گزینه های رهبری حصه شمالی شبه جزیره اکراه بوده است. تنها فرزند شخص زنده از کیم ایل-سونگ (پیشگام و بنیانگذار کره شمالی) رقابت برای بلندی رفتن از پلکان قدرت را داخل دهه ۱۹۷۰ بوسیله برادر ناتنی خود واگذار کرد و این کیم جونگ-ایل بود که از ۱۹۹۴ تا ۲۰۱۱ به خشکی امدن اضطرار شمالی امر راند.

درون این دوران پیونگ-ایل وقت و فرصت را غنیمت شمرد و در ایستگاه های سیاسی نماینده کره شمالی در کشورهای مجارستان، بلغارستان، فنلاند، لهستان و جمهوری چک حیات. او سال گذشته پس از نزدیک بوسیله ۴۰ سال دوری به سرزمین مادری بازگشت و هر چند این چند ماه را تو سایه و حاشیه نویسی و دور از توجه رسانه ها در حصر شوهردار گذراند اما همزمان با جیره دریافت شایعه بیماری و مرگ کیم جونگ-اون، معروفیت پیونگ-ایل کود دیگر بخاطر وکالت رهبر ۳۶ ساله قاعده زبان ها افتاد.

از آنجا که خون خاندان کیم درون رگ های پیونگ-ایل جاری است و البته مرد است، کارشناسان او را گزینه ای کم ارزش تیز از خواهری کردن ۳۱ ساله کیم جونگ-اون برای رهبر شدن می دانند. رهبران محافظه کار پیونگ یانگ از سپردن زمام قدرت به کیم یو-جونگ واهمه دارند؛ زنی تقریبا ۳۱ ساله که در سال های اخیر دست راست برادر بوده و تو بسیاری از ماموریت های اساسی از جمله دو دور مذاکره کیم با آمریکا و شخص دانلد ترامپ، در نزدیک ترین فاصله بوسیله او حضور داشته است.

این نظر شخصی تائه یانگ-هو، نفر دوم سفارت الزام شمالی در بریتانیاست؛ دیپلمات ارشد که سال ۲۰۱۶ بوسیله کره جنوبی گریخت و اکنون از کمی دورتر دگرگونی های سیاسی را در پیونگ یانگ تجرید می نرم. او با رمز به اینکه زن بودن و جوان وجود داشتن بخت خواهر کیم را بخاطر رهبر شدن کاهش می دهد، گفت: «شاق این است که کره شمالی به رهبری کیم یو-جونگ روی آرامش را نمی بیند و هرج و مرج بدوی پیامد نشستن او روی صندلی بزرگواری است.»

به گفته این سیاستمدار کهنه کار، عقلای قوم در پیونگ یانگ می خواهند کیم پیونگ-عشیره را از حصر خانگی درآورند و غلبه را به او بسپرند. هر چند این نگاه مخالف هم کم ندارد. یکی از مخالفان کیم بیونگ-کی عضو کمیته معلومات پارلمان الزام جنوبی است که می گوید پیونگ-ایل بختی برای رهبر شدن ندارد و حتی حرف کوفتن از این احتمال بی قراری خنده دار به نظر می رسد. اگر کیم بزرگ به قدرت برسد، جایگاه بسیاری از کسانی به مخاطره می افتد که سال ها برای سرکوب کردن او و صدایش کوشیده اند.



این یک رسم نانوشته در خاندان کیم تو کره شمالی است که رقیبان احتمالی رسیدن بوسیله جایگاه های بالاتر بی نهایت زود حذف می شوند. وقتی کیم جونگ-اون در ۲۰۱۱ جانشین پدرش شد، بوسیله این رسوم اجرا و شوهرعمه و درست مقام پیشین خود جانگ سونگ-تائک را اعدام کرد. بعد نوبت بوسیله برادر ناتنی اش کیم جونگ-نام رسید که در تبعید درون مالزی بوسیله قتل رسید و گفته می شود دستور کشتن او را حزن کیم جونگ-اون از پیونگ یانگ صادر کرده وجود.

این واقعیت که پیونگ-ایل در طولانی این سال ها داخل رده های قدرت کره شمالی دوام آورده یک معنی بیشتر ندارد؛ کیم جونگ-اون هرگز او را یک رقیب و جانشین احتمالی بوسیله شمار نیاورده است. عموی کیم سال ۲۰۱۵ پیک عنف شمالی تو جمهوری سیلی شد و پس از ترور جونگ-نام در مالزی در ۲۰۱۷، پیونگ یانگ سپر حفاظتی از او را گسترده نم کرد.

درباره شیوه رهبری و دیدگاه های سیاسی پیونگ-ایل خبرهای نکته سنج تو مشت نیست. لوبومیر زورالک، وزیر امور خارجه جمهوری چک از ۲۰۱۴ تا ۲۰۱۷ درباره عموی کیم گفته وجود: «او بیش مراقب کلمه ها و حرف زدنش حیات اما با مخاطب تماس کامل جماز می کرد و قاعده رفتار و گفتارش چنان حیات که انگار از کره جنوبی آمده است.»

کیم پیونگ-ایل پیش از روبیدن به بیرون سال ها عضو ارتش کره شمالی بود و مسئولیت فرماندهی یک واحد اختصاص محافظان را پیاده شدن عهده داشت. پیاده شدن اساس اطلاعات وزارت اتحاد زور جنوبی، عموی کیم درون حزب فرمانده همسایه شمالی غم به جایگاه های مهم رسیده حیات. والده کیم همسر دوم بنیانگذار عنف شمالی بود و تلاش هایش بخاطر رهبر شدن پسرش به نتیجه نرسید.

چنانچه همشیره ۳۱ ساله رهبر زور شمالی از جمع گزینه های جانشینی بر برود، شاید این بار شاهین بخت و قضا و قدر به خشکی امدن دوش عموی ۶۵ ساله کیم بنشیند و پیونگ یانگ با هدایت یک سیاست باز کارکشته اروپادیده، روزهایی بهتر پیش رو داشته باشد.
فروشگاه اینترنتی برادران حسینی در این مقاله به بررسی خواص دمنوش زعفران خواهد پرداخت. بخاطر خرید زعفران حتما از برندهای محترم اقدام کنید.

همان طور که می دانید استعمال انواع دمنوش های گیاهی درون طب سنتی زیاد وصیت شده است. داخل کثرت از موارد به جای مصرف داروهای کیمیایی می توان از خواص دمنوش های گیاهی بهره برد.

دمنوش زعفران یکی از این دمنوش های پرخاصیت بوده که علاوه بر اینکه می توانید از خود زعفران در گوناگون غذاها برای خلق کردن یک طعم و مزه دلگشا کاربرد کنید، از دمنوش آن نیز می توانید در طول روز بخاطر رفع خستگی و سایر مسائل روزی ببرید.خواص دمنوش زعفران۱. ضد افسردگی

به زعفران لقب ادویه آفتاب داده اند. این فقط به تفکر رنگ سرخ و زرد این دشت نیست. اعتقاد به خشکی امدن این است که زعفران می تواند خاصیت تحکیم کنندگی خلق و انس را داشته باشد.

یک مطالعه قدیمی در ژورنال Ethnopharmacology مدال عدل که زعفران به اندازه داروی فلوکستین در تداوی افسردگی خفیف تا متوسط مؤثر است.

همچنین چندین معاینه دیگر با موضوع بررسی تأثیر مصرف زعفران بر افسردگی بزرگسالان بالای ۱۸ سال انجام شده است. محققان نتیجه گرفته اند زعفران علائم را تو افراد دارای اختلالات اساسی رنجش بهبود بخشیده است.

۲. سلامت دل

زعفران دارای چندین ماده کیمیایی متنوع است. برخی از این ترکیبات به کاهش فشارخون و نگهداری بدن در برابر مصیبت های قلبی کمک می کند.

در چندین بررسی حیوانی این خاصیت زعفران مورد معاینه قرار محزون است. در یک تجسس تحقیقاتی برومند روی موش ها، زعفران باعث کاهش فشارخون در موش ها شد.

جستار دیگری که روی خرگوش ها صورت پژمرده وجود علامت داد که استعمال زعفران تو کاهش سطح کلسترول زشت خون و تری گلیسیرید مؤثر است.

همچنین در یک بررسی انسانی درون ژورنال علوم پزشکی هندوستان نشان عدل که مصرف زعفران احتمال اینکه کلسترول کریه خون باعث آسیب به لیف ها شود را کاهش می دهد. محققان کنار این باورند که خاصیت آنتی اکسیدانی زعفران باعث همچین عملکرد محافظتی می شود.

۳. درمانPMS

PMS درواقع مصیبت به نام سندروم قبل از قاعدگی است که علائمی همچون نوسانات خلقی و التهاب های جسمی را برای نسوان به همراه دارد. برخی از نسوان بیشتر از بقیه دون تأثیر قرار می گیرند. زنانی که نمی خواهند به داروهای شیمیایی اعتماد کنند می توانند از زعفران استعمال کنند.

یک وارسی داخل مجله زنان و زایمان، مصرف از درمان های گیاهی بخاطر گشایش PMS را تک تجسس قرار عدالت. این بیماری در یک یا دو هفته قبل از مطلع دوره برای خانم ها خلق کردن هیجان می کند. زعفران در این بررسی به عنوان یک علاج مؤثر برای کاهش علائم ذکر شده است.

یک مطالعه دیگر در ژورنال بین المللی زنان و زایمان، زعفران را به نشانی درمانی بخاطر علائم PMS در نسوان ۲۰ تا ۴۵ سال تجسس کرده است. محققان دریافتند که ۱۵ میلی گرم زعفران دو بار تو روز برای تسکین علائم PMS مؤثر است.

۴. ذهن را تقویت می کند

زعفران حاوی دو ماده شیمیایی به صیت های کروسین و کروستین است که محققان معتقدند ممکن است بوسیله فراگیری و عملکرد حافظه کمک یواش. یک جوهر معتبر از تحقیق انجام شده روی موش ها شهود که زعفران قادر به بهبود مشکلات درس و حافظه است.

 این تحقیقات امیدوارکننده نشان می دهد که زعفران ممکن است در درمان بیماری هایی که کنار مغز انسان تأثیر گذارند قرین آلزایمر و پارکینسون پتانسیل نیکی داشته باشد.

۵. پیشگیری از عطارد

زعفران سرشار از آنتی اکسیدان ها و فلاوونوئیدها است. آنتی اکسیدان ها از بدن درون برابر مواد مضر محافظت می کند. فلاوونوئیدها مواد کیمیایی موجود درون گیاهان بوده که از آن ها درون موافق قارچ و بیماری ها محافظت به انجام می آورد.

تجسس ای در سال ۲۰۱۵ در ژورنال طب سنتی و مکمل نشان داد که ترکیب شیمیایی زعفران امکان پذیر است در پیشگیری و درمان چندین عطارد مختلف مؤثر باشد. اما محققان خاطر مدال کردند که باید مطالعات بیشتری درباره انسان رخ گیرد.

از کجا زعفران بخریم؟

یکی از رادیکال ترین مسائل تو مورد زعفران خرید زعفران اصل است. ولی گاهی اوقات تشخیص زعفران اصل و تقلبی فقره متجاوز سختی است و همگی افراد این غلبه امتیاز را ندارند. به همین جهت وعظ می کنیم از برندهای معتبر و فروشگاه های تامین اقدام به خرید زعفران بکنید.

یکی از برترین برندها در مبنا عرضه زعفران اصل، زعفران برادران حسینی است که به صورت فیزیکی و آنلاین رفتار بوسیله عرضه زعفران در وزن های متنوع کرده است. شما بخاطر سودا زعفران می توانید به سایت برادران حسینی به آدرس www.hosseinibrothers.ir مراجعه کنید.بیشتر بخوانید:با اینترنت پیشگامان آنلاین و رایگان آموزش ببینبا تخصصی ترین مرکز پیدایش ریموت در ایران، مجموعه مهربانی آشنا شویدرزومه ساز کاربوم چطور می تواند شما را به شغل موردعلاقه تان نزدیک کند؟با نرم افزار BPMS دایره خویشتن را ضدضربه کنید!سایت گیم گیفت؛ معامله سی دی کی استیم
عکس هایی منتسب به نسخه ی دوازدهم رابط کاربری اختصاصی شیائومی، MIUI، چندی پیش افشا شد. طبق آخرین اطلاعات منتشرشده، انتظار می جوی تا بیست وهفتم آوریل (هشتم اردیبهشت)، این نسخه ی رابط کاربری اختصاصی شیائومی به طوررسمی رونمایی شود. یکی از تغییرات مهم این نسخه، عرضه ی Dark Mode 2.0 است. شیائومی اخیرا جزئیات بیشتری از این بوسیله روزرسانی تو شمار کاربری ویبو خویشتن بوسیله وجه اشتراک مجله گذاشته است.

مبهم شدن پس شالوده (Wallpaper Dimming) تاکنون عملکرد انطباق در گجت های مختلف داشته و همان طورکه از نامش مشخص است، نور پس زمینه را کاهش می داده تا با تاریک شدن هوا، چشم کاربر ناچیز درمعرض نور آبی قرار گیرد و مشکلات بی خوابی بوسیله همراه نداشته باشد. درون نسخه ی جدیدی که این شرکت چینی مدل سازی کرده، سیلان کاهش نور هوشمند شده است؛ یعنی داخل Dark Mode 2.0 شیائومی این فردی به تدریج اتفاق خواهد افتاد و پرتو پس زمینه همچون چرخه ی روزوشب رفته رفته کاهش می یابد. در اینجا، این سئوال مطرح می شود: «این انفراد روی عکس های خاصی اعمال می شود که داخل سیستم تهیه شده یا شیائومی راهی معین کرده است تا این استعداد را روی هر عکس پس زمینه ای پیاده کند؟»



حصه دیگر تنظیمات حالت تاریک جدید شیائومی، یعنی تنظیم ضخامت فونت (Font Weight Adjustment)، نیز خود گویای کارایی این بخش است. این محدودیت بوسیله طور خودکار کلفتی متون را تنظیم می درنگ تا خیرگی و تاری دید را کاهش دهد. این قابلیت برپایه ی سیستم فونت دینامیک (Dynamic Font) ساخته شده است که پیش از این در رابط کاربری MIUI 11 شناساندن شد و داخل حالت معمولی و تاریک به کار می رفت. برای دریافتن بهتر تباین حاصل از تنظیمات خودکار ضخامت تالیف ها درون وضعیت نوری مختلف، به عکس زیر رجوع کنید. همان طورکه واضح است، تصنیف ها به رخ خودکار درون حالت تاریک با ضخامت ۵۸۰ و تو حالت معمولی با ستبری ۶۳۰ به تمثال کشیده شده اند.مقاله های مرتبط:مضرات Dark Mode ممکن است بیشتر از انفراد های مثبت آن باشدانتشار نخستین اسکرین شات های منتسب به رابط کاربری MIUI 12 شیائوم

دیگر بخش جذاب، بخش انتظام کنتراست فونت (Font Contras Adjustment) است که کاربر را یک دامنه دیگر به هدف بازپسین لذت بررسی در گوشی موبایل نزدیک می نرم. مصرف حقیقی این بسرنوشت شوم دچار کردن سازگاری مداوم سو نسبی و تفاوت کنتراست بین پس زمینه ی مشکی و متن سفید براساس تلالو هوا است که در نسخه ی دوم حالت تاریک شیائومی بخاطر کاربران مهیا شده است.

ازآنجاکه اکثر افراد مدت اضافی از شبانه روز به نمایشگرهای دوست داشتنی گوشی های هوشمند چشم می دوزند، این ویژگی از آسیب چشم کاربر در پیچش شب جلوگیری و معاون خواهد کرد که کاربر داخل پرتو روز بتواند بوسیله آسانی مطالعه نرم.

بوسیله طورقطع می توان گفت فردی های متجاوز زیادی تو رابط کاربری MIUI 12 ارائه شده است که از آن اطلاعی نداریم و تا زمان معرفی رسمی، احتمالا شیائومی جزئیات بیشتری از آن منتشر خواهد کرد.بیشتر بخوانید:شیائومی در حال تاسیس رقیبی برای گلکسی زد فلیپ سامسونگ استتبلت ردمی پد 5G شیائومی از دوربینی ۴۸ مگاپیکسلی برخوردار استردمی K30i کم ارزش ترین گوشی هوشمند با فناوری 5G خواهد بودشیائومی ۸ اردیبهشت می 10 Youth Edition و MIUI 12 را رونمایی می کندهوامی عرضه Mi Band 5 شیائومی و Amazfit جدید را تأیید کرد
بوسیله گزارش همشهری آنلاین، ایسنا بوسیله نقل از رویترز نوشت: دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا شامگاه دوشنبه تو پیامی توییتری نوشت: در سایه حمله یک دشمن نامرئی، همچنین لزوم کنف از مشاغل شهروندان آمریکایی مبصر ما، من یک رخصت اجرایی را به توشیح می رسانم تا موقتا مهاجرت به ایالات متحده را به حالت تعلیق درآورد.

براساس گزارش رویترز، این تحولات پس از آن رخ می دهد که شمار ضایعات آمریکا از ویروس کرونا تو روز دوشنبه به ۴۲ هزار بدنه رسید. ایالات متحده با مغایرت بسیار بالاترین حساب موارد تایید شده از کروناویروس را دارد و بیش از ۷۷۴ هزاره تن در آنجا مشغول شده اند و روز دوشنبه آمارها ۲۰ هزاره مورد افزایش علامت داد.  

اقتصاد آمریکا به دلیل عالمگیر ویروس کرونا در حالت فترت قرار محزون است و بیش از ۲۲ میلیون اندام در سراسر آمریکا ماه گذشته برای دریافت حقوق بیکاری درخواست دادند.