باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، عبدالرضا پیروی منش  چهارشنبه ۳۱ اردیبهست با اعلام این خبر افزود: با اشخاصی که باهدف اضافه قیمت و برهم زدن زیبایی و تعادل داخل بازار و درنهایت ابتیاع خودرو به نرخ متعارف اقدام کنند، با قاطعیت برخورد می شود.

معاون نظارت و بازرسی حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از تمامی اشخاص پا بر جا و حقوقی و شهرداری های بکلی استان هرمزگان نیز خواستار شد: با توجه به اینکه بعضی از پارکینگ ها زیر نظر آن ها دربست داده شده، نسبت به تخلیه ماشین های صفرکیلومتر و بدون پلاک اقدام نمایند.

پیروی منش تأکید کرد: اگر پس از زود مقرر نگهداری خودرو صفرکیلومتر و عاری پلاک تو پارکینگ ها توسط بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان مشاهده شود، خودروهای یادشده به نشانی احتکار بنده شده و با مخالفان برخورد قضایی می شود.

معاون بازرسی و نظارت امان از حقوق استفاده کنندگان راه اندازی صنعت، معدن و تجارت هرمزگان یادآور شد: تخلیه خودروها از پارکینگ و گلچین تکلیف آن با توجه به مصوبه ستاد تنظیم میدان کشور و تأکید رئیس جمهوری به منظور ساماندهی بازار خودرو انجام می شود.

قیمت خودروها تو معلول ورود مستقیم مهتر جمهوری و مهتر قوه قضاییه در سطر کاهشی قرارگرفته وجود.
  • ۹۹/۰۲/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی