باربری ارزان ایران

۱۱ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

به گزارش همشهری آنلاین، فارس نوشت: سیدمصطفی دلگشا چشم کارشناس مسائل بین الملل با رمز بوسیله ماجرای مرگ منصوری در پایتخت رومانی گفت: منافقین دیروز مدعی شده بودن که یک پرواز قشم ایر به بلغارستان فرستاده شده بود تا منصوری و دو زندانی عادی دیگه ایرانی را به تهران برگردانند. همچنین ادعا کردند که دادستان رومانی بدلیل شکایت های حقوقی که تو اروپا و آمریکا در زمینه منصوری درون جریان بوده رخصت سفرش به صوفیه بلغارستان برای پرواز به تهران تو پنحشنبه شب رو نداده بوده است. 

وی ادامه عدل: تا اینکه خود منافقین بی آرامی معترفند که منصوری خودش می خواست به ایران برگردد. با این حال اندوه حالا رسانه های معاند و مزور سعی دارند این یقین که کار ایران و سپاه است را القا کنند. 

خوش چشم تصریح کرد: این احتمال وجود دارد مخالف انقلاب و منافقین و کسانی که از احکام منصوری زخم خورده بودند؛ دست به قتل وی زده باشند؛ زیرا آنها دیدند منصوری در حال بازگشت به ایران است و دیگر دست شان به او نمی رسد.

وی اظهار داشت: یکی از رسانه های معاند ادعا دارد تو سایتی گفته شده قبل از اینکه منصوری از پنجره به خارج پرتاب شود؛ از بالای پله های هتل هل به پایین هل داده شده است! اما آیا یک قاتل حرفه ای این طور کارگر عمل می دهد؟ حتی چنانچه چنین باشد چنین اقدامی بیشتر مشعر از عصبانیت و قصد ترساندن و رعب قبل از کشتن فرد است. 

دلگشا چشم گفت: چنانچه واقعا ماجرای قتلی درمیان باشد؛ باید سرنخ تصادم در میان ضدانقلاب و منافقین که از بازپرس منصوری زخم زده بودند؛ جستجو کرد.

وی اظهار داشت: پلیس، طالع و قوه قضاییه رومانی باید پاسخگو باشند و بگویند که چرا کارشکنی کردند و چرا از کسی که هم مورد پیگرد جمهوری اسلامی و بی قراری عرشه تعقیب ضد تنش از طرف محاکم اروپایی و آمریکایی بوده مراقبت نکردند؟ 

این کارشناس مسائل بین الملل گفت: همچنین ایران باید سریع التماس اطلاعات پرونده از جمله دوربین های مدار بسته هتل را داشته باشد. جسد مستنطق منصوری در رومانی پیدا شد | بدوی تصاویر از جسد متهم فراری بایگانی طبری | وزارت خارجه: عاشق گزارش طالع رومانی هستیم اولین واکنش پیل قضاییه به مرگ قاضی منصوری داخل رومانی | پلیس رومانی باید از منصوری محافظت می کرد تا ضغطه نبیند
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، دکتر ایرج حریرچی با اظهار این که سررشته استعفای وزیر بهداشت یک شوخی تلخ بود، گفت: به هیچ اسکناس موضوع استعفا از لفظ ایشان مطرح نبوده است؛ این موضوع اصلا در شأن ایشان و تیمی که با ایشان حکم می کنند مطرح نیست. این تیم با فداکاری کامل در حال کار هستند. هنگام چهار ماه گذشته می توانم بگویم طبیب نمکی تا اینکه شب ها هم هوشیار بودند و پیگیر موضوعات بودند. هرچه دارند بخاطر این ملت خواهند گذاشت و بخاطر آنها کار می کنند. معاونین ما حتی بوسیله انجام کارهای مهم خود نمی رسند. مجموعه دولت، تزیین و وزارت بهداشت در اختیار انسان است تا این ویروس منحوس را انقراض دهیم.

وی با پیش روی این که همگی کشورها بوسیله برهان معیشت مردم مجبور به بازگشایی ها هستند، افزود: مهم ترین ابزاری که می توانیم با آن از واگذاری بلای ناگهانی جلوگیری کنیم، ماسک است. افراد باید خلال خروج از خانه از ماسک استفاده کنند. مردم می توانند از ماسک سه لایه و یا ماسک شوهردار هنگام برون رفت از منزل استفاده کنند. برای تهیه هر دو نوع ماسک بوسیله بها های مناسب، دستوراتی از سوی رئیس جمهوری به وزارت صمت داده شده است تا این کالای بهداشتی درون اختیار مردم استراحت گیرد. اگر همه آدم ماسک بزنند و قطرات تنفسی بی مانند بیمار بوسیله سایرین نرسد می توان از واگذاری بلای ناگهانی جلوگیری کرد. ما از هنرمندان، ورزشکاران، روحانیون و... می خواهیم اطرافیان خود را به استفاده از ماسک تشویق کنند. حتی به نظر من عدم استفاده از ماسک می تواند به عنوان یک رفتار بد مدنی تلقی شود. همین الان تعداد افرادی که به واسطه شرکت در رسوم عروسی، سوگ و... به کرونا مبتلا شدند نما متناسب توجهی است. اگر از ماسک استفاده کرده بودند حتی داخل استان های جنوبی ما چنین معضلی بوسیله وجود نمی آمد.

دستیار طاس وزارت بهداشت، ادامه انصاف: فاصله گذاری دو متری داخل مترو، اتوبوس، مغازه ها و... محقق نمی شود. آدم نباید این موضوعات را طنز بگیرند؛ پزشکان، پرستاران و کادر تداوی ما کوفته شده اند. وقتی فردی تو آی سی یو بستری می شود، لوله ای بوسیله کشش ۱.۵ متر و و قطر یک سانتی از بینی او دانا می کنیم، لوله ای تنفسی وارد حلق می شود، برای کنترل پیشاب سُند به بیمار وصل می شود و... کسی که یک هفته در آی سویو علیل باشد با این لوله گذاری ها حدود ۴۰ درصد از بافت عضلانی خود را از مشت می دهد، شش او دیگر شش قبلی نخواهد وجود. وقتی ما ویروس را به دیگران منتقل می کنیم ما تیمار درصدی درون مرگ او سهیم خواهیم بود.

وی با مداومت پهلو این که ما هنوز داخل موج مقدمه کرونا هستیم، تصریح کرد: تا روز ۲۲ فروردین عمده تست هایی که انجام می دادیم فقط برای بیماران بستری حیات. از هفته دوم و سوم فرودین جریان کاهشی قابل توجهی در بیماری داشتیم و نسبت بوسیله این روزها حدود ۷۰ درصد کاهش داریم. درون چند روز اخیر موارد مرگ سه رقمی را مجددا مشاهده می کنیم که باعث پشیمانی است اما تمام مجموعه داخل سعی برای کاهش آمار موارد مرگ و میر هستند. ما درون کل جنگ تحمیلی ۱۹۲ هزار شهید دادیم پس ارقام سه گانه رقمی بخاطر مرگ شاگرد از کرونا بسیار است. متورم روزانه حدود ۱۰۰ نفر تقریبا می شود ۱۰ درصد از مرگ های ما اما مطمئنیم می توانیم این نما را کاهش دهیم. انسان نباید بخاطر گردش و تفریح بوسیله پاساژها بروند

وی با اشعار این که از بور گذاری مدنی در سیستم خدماتی گله داریم، افزود: ما با کلی پروتکل به این مشاغل اجازه بازگشایی دادیم. تا ۲۷ اردیبهشت موارد بهداشتی تا ۷۸ درصد رعایت می شده و همین باعث شد تا تعداد اجل و میر و علیل ناشی از کرونا کاهش چشمگیری داشته باشد. این نما درون ۱۵ خرداد به ۲۷ درصد و در ۲۱ خرداد بوسیله ۱۸ درصد رسید واین یعنی در مراکز خدماتی تا ۸۲ درصد موارد بهداشتی را رعایت نمی کنند. ما با بازگشایی ها با عادی انگاشته شدن مصیبت توسط آدم مواجه شدیم. این روند در استان های جنوبی همچنین به گونه ای بوده است که احترام گذاردن فاصله گذاری اجتماعی از ۸۰ درصد بوسیله ۲۰ درصد روان است. استان های خاوری از ۷۹ درصد به ۱۷ درصد رسا است. اما فاجعه درون استان تهران رخ می دهد؛ رعایت بور گذاری اجتماعی تو تهران به ۹ درصد رسا است و این موضوع اصلا خوب نیست. مردم نباید برای گردش و تفریح بوسیله پاساژها بروند.

وی با بیان این که حتما موارد علیل ناشی از کرونا افزایش خواهد یافت، گفت: ما ممکن است برگشت به عقب و فاصله گذاری مجدد اجتماعی داشته باشیم. امکان پذیر است عناصر حکومتی تصمیم بگیرند به وضعیت محدودیت ها بازگردیم و آن موقع است که بی شمار ها عاری تقصیر، از این انفراد زیان اقتصادی می بینند. تعداد ابتلا به مصیبت داخل ایران علی رغم آن که پایین است اما متناسب توجه است.

معاون بی مو وزارت بهداشت ادامه انصاف: ما برای خوزستان خیلی ناراحت هستیم. هیچ استانی نداریم که نگرانی برای سیلان بلای ناگهانی در آن نداشته باشیم. عزب خانه دادن سبز ناحیه نیز ابوموسی است. محاکمه دولت و وزارت بهداشت ایجاد امنیت جمعی بوسیله پشت ابتلای همه مردم به کرونا حلق بلکه به امان پرسنل با واکسن تامل می کنیم.

وی که داخل یک برنامه تلویزیونی مصاحبت می کرد درباره علائم شایع کرونا گفت: تب، از دست اعطا کردن اشتها، خستگی، از مشت دادن بویایی، تنگی نفس، سرفه، درد عضلانی، گیجی، سرفه با خون، درد هیئت دولت سینه، نارسایی کلیه و حتی علائم مغز و اعصاب بروز خواهد کرد. از مردم می خواهیم نکات بهداشتی را رعایت کنند و تو عارض بروز علائم با سامانه ۴۰۳۰ وفاق بگیرند.
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین این شیوع جدید که به یک میدان مبصر خوار و جنین فروشی درون پکن مربوط شده است، پرسش های متاخر درباره مشکلات مهار کردنویروس کروناحتی درون کشورهایی قرین چین مطرح کرده است که نظام حکومتی اقتدارگرایشان امکان اجرای مقررات سختگیرانه قرنطینه و جهیز های ردیابی تهاجمی را می دهد.

نخستین مورد از این عالمگیر متاخر روز پنجشنبه ۲۲ خرداد پس از مثبت شدن آزمایش یک مرد ۵۲ ساله شناسایی شد و میزان خطر در منطقه محل زندگی این مرد به قطع متوسط بالا برده شد

پکن قبلا برای ۵۵ روز متوالی فقط دارای موارد متاخر عفونت در شهروندانی بوده است که از سایر کشورها بازگشته بودند. قریه عمدتا بوسیله زندگی غریزی بازگشته بود، کاباره ها و فروشگاه ها باز شده بودند و ترافیک وزین در ساعات پررفت وآمد به شهر بازگشته وجود.

اما با شناسایی چندین تک عفونت جدید  مرتبط با  بازار غذای شین فادی در پکن مربوط قرنطینه بوسیله سرزده بوسیله دهات بازگشت.. پس از وقوف موارد متاخر منطقه فنگاتی جنوبی در پکن که این میدان تو آن واقع است و ۲ میلیون جمعیت دارد، ۱۱ کانون مسکونی و چندین مکتب درون خلط این میدان سپرده و قرنطینه شده اند.

ویژگی های رفت وآمد داخل سراسر پایتخت دوباره به اجرا در آمده است، رویدادهای ورزشی معلق شده آند، گردشگری در مدخل های دیگر شهر ممنوع شده است و طرح ها برای بازگشایی مدارس ابتدایی کنار گذاشته اند.

پس از آنکه کوهمیز های برش ماهی بخاطر آماده کردن ماهی های وارداتی سالمون در این راسته از محاسبه ویروس مثبت شدند، وحشت در این باره قلمرو را فرا خمود است و ماهی های سالمون از سوپرمارکت ها بیرون آورده شده اند. ویروس کرونا نمی تواند تو ماهی ها عفونت ایجاد کند.

شش تک جدید عفونت محلی روز شنبه تو پکن گزارش شدند، شامل سه مفید میدان شین فادی و دو نفر افرادی که بوسیله این راسته رفته بودند و همکار یکی از این بازدیدکنندگان بودند.

انجام آزمایش های گسترده داخل این بازار باعث خبر ۴۵ تک بی نشان دیگر شد. مطالبه می شود این میدان بزرگترین بازار محصولات کشاورزی تو آسیا باشد و  زیاد از ۹۰ درصد ماهی و سبزی پکن را تامین می یواش.

مقامات ۱۳۹ نفر از افراد درون تماس نزدیک با افراد آلوده را قرنطینه کرده اند. این بازار تعطیل شده است و بوسیله طور ۲۴ ساعته کوچکتر حراست نیروهای سپاهی و نماینده است. زیاد از ۱۰ هزار نفر از کارکنان این بازار آزمایش خواهند شد.

داوطلبان روز شنبه با مراجعه مسکن بوسیله خانه در بخش های دور دست پکن درباره رجوع اخیر بوسیله بازار شین فادی سوال می کردند. هر کسی از پایان ماه مه بوسیله این یازار رفته باشد، آزمایش خواهد شد.
ردمیبه عنوان یکی از زیرشاخه های شیائومی سه گانه شنبه ی گذشته بوسیله رخ رسمی از روتر وای فای ۶ جدیدی با نام Redmi AX5 پرده برداری کرد. AX5 را می توانیم نخستین روتر ردمی به احصائیه بیاوریم که از میزان وای فای ۶ (که پیش تر با معروفیت 802.11ax شناخته می شد) پشتیبانی می کند. عرضه ی این روتر در چین آغاز شده است. ردمی درون بیانیه ی مطبوعاتی جدید خویشتن می گوید روتر موردبحث به نعوظ ویژه بخاطر بناء های هوشمند بهینه سازی شده است و می تواند امکان یکدلی ۱۲۸ دستگاه را ازطریق وای فای بوسیله اینترنت فراهم کند.

درون حال مشخص زدودن که ردمی قصد دارد روتر AX5 را در بازارهای بنیادی دیگر بسان هند هم ارائه درنگ یا خیر. این روتر وای فای ۶ که تو رنگ سفید روانه ی میدان می شود بوسیله چهار آنتن خارجی تقویت کننده ی سیگنال مجهز شده است تا بتواند پوشش زیاد منت را تو محیط ارائه دهد. این روتر همچنین از چهار آنتن داخلی بهره می گیرد. چهار آنتن خارجی محصول بخاطر استقامت قدرت سیگنال بوسیله تجهیزات ساخت همدستی Qorvo متکی هستند. به لطف این تقویت کننده ها روتر می تواند سیگنال را به نمونه چهار دسی بل تقویت و امکان بهره گیری از MIMO چند کاربره را بخاطر سرعت های والاتر مهیا کند. 



روتر وای فای ۶ جدید شیائومی که با نام کامل Redmi Router AX5 از آن یاد می شود با قیمت ۲۴۹ یوآن (تقریبا ۳۵ دلار) روانه ی بازار خواهد شد. شیائومی این روتر را درون مبدا پیش معامله کرد و کسانی که در پیش فروش شرکت کردند توانستند آن را با ۲۰ یوآن ارزان زیرفون بخرند. شیائومی مدتی پیش روتر وای فای ۶ دو بانده ی جدیدی را هم با نام Mi Router AX1800 با قیمت ۳۲۹ یوآن (تقریبا ۴۷ دلار) بخاطر راسته گره معرفی کرده حیات. تاریخچه معرفی نخستین روتر وای فای ۶ این غول بزرگ چینی به فوریه ی گذشته برمی گردد، جایی که شاهدمعرفی Mi AIoT Router AX3600 با مقدار ۵۹۹ یوآن (تقریبا ۸۵ دلار) بودیم.

کنار بنیان معلومات منتشرشده ازطریق شبکه ی مدنی ویبو، ردمی می گوید روتر وای فای ۶ AX5 می تواند روی باند ۲/۴ گیگاهرتز حداکثر سرعت واگذاری ۵۷۴ مگابیت بر ثانیه و روی باند ۵ گیگاهرتز حداکثر سرعت انتقال ۱٬۲۰۰ مگابیت به خشکی امدن ثانیه را ارائه دهد. روتر جدید ردمی توانایی پشتیبانی از شبکه ی مِش را دارد که به کاربران امکان می دهد بدون تجربه ی هیچ اسلوب لگ بوسیله کاربرد از اینترنت درون تمامی نقاط خانه بپردازند.

در روتر AX5 ردمی از تراشه ی سازمانی پنج هسته ای ساخت کوالکام که مبتنی به خشکی امدن لیتوگرافی ۱۴ نانومتری است استفاده شده. این تراشه متشکل از چهار هسته ی کورتکس A53 با بسامد ۱/۲ گیگاهرتز به همراه یک واحد پردازش مبتنی پهلو شبکه ی تندخو (NPU) با تناوب ۱/۵ گیگاهرتز است. پردازنده ی مرکزی می تواند پردازش فداکار وظایف خاص را برعهده ی واحد NPU بگذارد تا نمونه کاربرد از هسته های کورتکس A53 کاهش یابد و درنهایت محرر سیستم افزایش مشخص یواش. 



به لطف نصیب مندی از لیتوگرافی ۱۴ نانومتری، تراشه ی روتر AX5 ردمی نسبت بوسیله تراش ی به کاررفته تو بسیاری دیگر از روترها گرمای کمتری تولید می بطی ء. شیائومی بخاطر حصول اطمینان از یخ ماندن روتر به هنگام فعالیت های شدید، هیت سینکی از نوع آلیاژ آلومینیوم را به کالبد اضافه کرده است. این هیت سینک در زیر درچه هایی بزرگ جای می گیرد.

بوسیله لطف AX5 امکان ایجاد شبکه ی مش ازطریق چند روتر و یک وحدت بی سیم وجود دارد، این شبکه ی مش از پس نمایش ی سرعت حداکثر ۱٬۲۰۰ مگابیت بر وقت برمی آید. کاربر همچنین می تواند روترهای مختلف را ازطریق کابل اترنت به یک دیگر متصل درنگ. در روتر جدید ردمی از سه درگاه LAN گیگابیتی و یک درگاه WAN گیگابیتی استعمال شده است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد روتر جدید ردمی دارید؟بیشتر بخوانید:ساخت شیائومی می میکس 4 الغا نشده استشارژر ۱۲۰ واتی شیائومی تو ویدئویی کوتاه مشاهده شدقابلیت ها و مشخصات جدید Mi Band 5 در یک تیزر تبلیغاتی رویت شدشیائومی احتمالا روی موبایلی با ۱۶ گیگابایت رم کار می کندراهنمای خرید گوشی دست دوم
سایپا درون ۲۷ تیرماه ۱۳۹۷ از ابتدایی علیه ملی خویشتن با پلتفرم اختصاصی رونمایی کرد. پروژه ی خودرو ملی، از ۲ دهه پیش در برنامه های ایران خودرو و سایپا مطرح حیات. سابقه ی بالای صنعتی خودرو در ایران، یکی از دلایلی است که انسان را چشم امید تولید خودروی ملی نگه داشت و البته هرگز بوسیله واقعیت تبدیل نشد. هرچند که محصولاتی نظیر سمند،دنا، رانا، تیبا، ساینا و کوئیک، ادعاهای شکوه در زمینه ی مهندسی بومی و نقشه کشی داخلی دارند، همچنان با تکیه پهلو قطعات و دانش خارجی، تولید می شوند .

زمان و هزینه ی برازنده توجهی توسط مهندسان سایپا، صرف پیش تولید عقاب و پلتفرم SP100 شده است تا از نظر بدنه و شاسی، شاهد تولید خودرویی کاملا ایرانی باشیم. البته بسیاری از برندهای مطرح جهان و خصوصا خودروسازان مشهور چینی، از پلتفرم های مشارکتی یا غیر بومی برای محصولات خویشتن استفاده می کنند؛ اما به نظر می رسد با عرضه ی SP100، قدم مهمی در جهت پیدایش یک خودروی کامل ایرانی، برداشته شده است.



براساس اطلاعات غیررسمی، تاکنون ۱۵ وسیله سایپا شاهین باریک شده است تا مراحل نهایی پیش تولید را بگذراند. احتمال می رود، ثبت نام سایپا عقاب با موعد تحویل اواخر سال ۹۹، هنگام روزهای آینده آغاز شود. این محصول، مجهز به پیشرانه ی توربوشارژ، جعبه کنگره ی دستی و امکانات نصف فول خواهد بود. سایپا برنامه دارد تا دو نسخه ی دیگر با اتومبیل تنفس غریزی و توربوشارژ نیز نمایش نرم. با این اوصاف، می نبوغ پیش دماغ کرد داخل نهایت، شاهین دو معیار با پیشرانه ی نفس کشیدن طبیعی و توربوشارژ داشته باشد؛ چراکه تولید غم زمان با سه گانه سنخ قوای محرک برای میدان ایران، چندان منطقی به نظر نمی رسد.

تو سال ۹۷، شایعاتی مبنی پهلو نصب سواری ۱/۶ لیتری برلیانس روی رهام شنیده شد؛ اما حالا تمرکز سایپا پیاده شدن اشتراک تجهیزات فنی عقاب با تیبا و ساینا است. بوسیله همین دلیل، ارزان ترین مدل شاهین در آینده، دارای پیشرانه ی بهینه سازی شده ی ۱/۵ لیتر با ۱۶ سوپاپ خواهد بود که با نام M18 شناخته می شود و قدرتی درون حدود ۱۱۷ تا ۱۲۳ اسب بخار تولید می نرم. نمونه ی توربوشارژ از همین موتور با صیت M18T نیز مراحل مدل سازی و ساخت را طی می درنگ تا قدرت ۱۴۷ اسب بخار برای عقاب حاضر بطی ء.



بنابر اخبار تأیید نشده، اولین نسخه ی تولیدی شاهین در ایران، فراهم به پیشرانه ی فعلی تیبا و ساینا همراه توربوشارژر، M15T صیت دارد. این پیشرانه ی ۴ سیلندر ۱/۵ لیتری و ۸ سوپاپ هماهنگ با میزان یورو ۵، غلبه ۱۰۸ اسب دود و گشتاور ۱۶۵ نیوتن متر تولید می نرم. احتمالا، دیگر نفاق مهم شاهین با ساینا و تیبا، گمارش نوع جدیدی از جعبه دنده ی خودکار ۵ سرعته ساخت شرکت HPT کره جنوبی خواهد بود. درحال حاضر، سواری ۱/۵ لیتری تنفس طبیعی ساینا و تیبا، قدرت ۸۷ اسب تبخیر و گشتاور ۱۲۸ نیوتن متر با میانگین استفاده سوخت ۸ لیتر بنزین در ۱۰۰ کیلومتر دارد. با این اوصاف، احتمالا میانگین مصرف سوخت شاهین با اتومبیل M15T، حدود ۱۰ لیتر داخل ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

 پیشرانه ی برلیانس H300 که قبلا برای نصب روی رهام (شاهین) انتخاب شده بود؛ ۱۱۴ اسب بخار و ۱۵۴ نیوتن متر با میانگین کاربرد بنزین ۸ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر است. حتی اتومبیل ۱/۵ لیتری تنفس طبیعی برلیانس H330 هم، با قدرت ۱۰۵ اسب بخار و گشتاور ۱۳۸ نیوتن متر، می توانست گزینه ی مناسبی برای شاهین باشد.

 



تولید مقدماتی نمونه های شاهین با مجری دنده ی خودکار، موکد بوسیله نظر می رسد؛ اما این خودرو مجهز به امکانات رفاهی بیشتری در مقایسه با ساینا و تیبا خواهد بود. سایپا عقاب استراحت است با سانروف، استارت دکمه ای، فرمان برقی، رینگ آلومینیومی، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، کنترل جهیز صوتی از روی فرمان، تهویه خودکار، حسگر پارک و دوربین عقب، چراغ روشنایی روز، حسگر نور، ترمزهای دیسکی جلو و عقب، دو کیسه هوا، آینه های تاشو برقی و کامپیوتر سفر تولید شود.

ارزش بازپسین شاهین با تجهیزات یاد شده، هنوز نامشخص است. باتوجه به ثبت نام این خودرو با پیش پرداخت ۸۰ میلیون تومان، احتمالا عقاب با قیمتی در حدود ۱۶۰ میلیون تومان به دست ثبت نام کنندگان خواهد رسید.

مشخصات متخصص نکته سنج انواع خودروهای شرکت سایپا، مقایسه ی آن ها با محصولات برندهای دیگر، بحث و تبادل دید حوالی آن ها، استفسار و پاسخ کاربران و کارشناسان بوسیله همراه گالری تصاویر اتومبیل های این خودروساز را درون بخش محصولات زومیت ببنید.مشاهده مسوده خودروهای سایپابیشتر بخوانید:چگونه از نتیجه قرعه کشی ایران خودرو مطلع شویم؟ [فهرست برندگان اضافه شد]پخش یمین عادات قرعه کشی ایران خودرو در لایو اینستاگرامبیش از ۵ میلیون نفر بخاطر طرح قرعه کشی بیع خودرو ثبت اشتهار کردندقیمت و وضعیت فروش خودروهای سایپاطرح پلاک ثالث خودرو، امسال به رخ محدود اجرا می شود
در تاریخ ۲۵ مه ۲۰۱۲، کارگو دراگون (Cargo Dragon)، نسخه ی باربری کپسول اسپیس ایکس با همراهی بوسیله ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) بوسیله ابتدایی فضاپیمای خصوصی جهان تبدیل شد که با این پایگاه مداری ملاقات می کند. روز یکشنبه، وقتی کرو دراگون (Crew Dragon) ۱۵ دقیقه زودتر از برنامه، برفراز مرز چین و مغولستان به ایستگاه فضایی بین المللی متصل شد، به نخستین فضاپیمای خصوصی گیتی تحول شد که فضانوردان را به آنجا خواه به طور طاسی مدار زمین محموله می کند.

پس از برقراری اتصال، داگ هرلی فضانورد ناسا و فرمانده ی فضاپیما پس از آنکه به همراه همسفرشباب بنکن، کپسول دراگون را برای مدتی به طور دستی کنترل کرد، بوسیله تحسین فضاپیمای اسپیس ایکس صیقل. او با اشاره به مقر اسپیس ایکس درون کالیفرنیا، جایی که فضانوردان هفته ها صرف تمرین با مثل ساز پرواز کردند، گفت «کپسول متین همانند مثل ساز پرواز کرد؛ از این رو به کارکنان [اسپیس ایکس] در هاوثورن تهنیت می گویم. واقعا خوب و بیش معتمد پرواز کرد. درباره ی عملکرد فضاپیما بسیار از این نمی توانیم اقناع باشیم.»

محموله موفقیت آمیز نخستین خدمه ی کرو دراگون، پیروزی بزرگی برای ناسا محسوب می شود. این راه اندازی برای آغاز حمل چهار فضانوردانش به ایستگاه فضایی بین المللی تا انتهای ماه اوت روی موفقیت کپسول اسپیس ایکس شمار می کرد. فضاپیمای دراگون اینک بسته به عملکرد پنل های خورشیدی اش درون مدار، مشت کم تا چندین هفته متصل به جایگاه فضایی پایا خواهد ماند. ناسا مایل است که خدمه ی این فضاپیما به مدت سه ماه در مدار بمانند تا بخاطر تعمیر ایستگاه فضایی، چندین پیاده روی فضایی انجام دهند.

بااین حال، پرواز کپسول دراگون فقط زمانی به نشانی موفقیت اعلام می شود که هرلی و بنکن سوار بر آن از جو زمین عبور کنند و به طور ایمن در اقیانوس بیفتند. با شکل پذیری این امر، نخستین پرواز سرنشین دار یک فضاپیمای مداری متاخر که از سال ۱۹۸۱ تاکنون از خاک آمریکا پرتاب شده است، بوسیله پایان خواهد رسید. اما بوسیله ظن بی نهایت این هنوز آغاز متد است؛ بجهت بوسیله دنبال کرو دراگون، چهار فضاپیمای دیگر در آینده از نحو خواهند رسید. در ادامه با زومیت همراه باشید تا بوسیله وضعیت هرکدام از این ادوات نقلیه ی فضایی متاخر و تاریخ تقریبی نخستین پرواز سرنشین دار آن ها نگاهی بیندازیم. استارلاینر (۱ تا ۲ سال)

ناسا به نشانی اندکی از برنامه ی خدمه ی تجاری، بوسیله اسپیس ایکس و بوئینگ پول پرداخت کرد تا آن ها فضاپیماهایی جدید با توانایی حمل انسان بوسیله ایستگاه فضایی بین المللی بسازند. بوئینگ داخل ماه دسامبر پرواز آزمایشی بدون سرنشین فضاپیمایش به صیت استارلاینر (CST-100 Starliner) را به طور ناقص ایفا داد؛ اما این کپسول نزدیک حیات بوسیله دلیل بروز معضلات یواش افزاری ازدست برود.

بوئینگ تصمیم گرفت دومین پرواز آزمایشی استارلاینر را دوباره بدون حضرت فضانوردان ارتکاب دهد تا از ایمنی فضاپیما و توانایی آن در اتصال به ایستگاه فضایی مطمئن شود. این تصعید ممکن است تا آخر ۲۰۲۰ عمل شود و با درنظرگرفتن تقریبا ۶ ماه بازبینی داده ها، حدس دارد که مأموریت سرنشین دار آن تقریبا یک سال دیگر درون همین موقع انجام شود. اما تحقق این کمال مطلوب مستلزم ایفا پروازی تقریبا بی نقص است و تا وقتی دراگون به نعوظ مصون پرواز می کند، ناسا هیچ دلیلی ندارد که برای پرواز استارلاینر بوئینگ عجله نرم. اوراین (۳ تا ۴ سال)

کپسول مخصوص مأموریت های اعماق فضای ناسا از سال ۲۰۰۶ تاکنون دردست ساخت بوده است. این فضاپیما در سال ۲۰۱۴ پرواز آزمایشی بدون سرنشینی ارتکاب داد تا توانایی اش درون بازگشت درون سرعت بالا را بوسیله نمایش بگذارد. از آن زمان تاکنون، تاسیس کپسول همچنان تداوم یافته است؛ اما اوراین (Orion) تاحد زیادی منتظر بوده تا بوئینگ هسته ی مرکزی راکت اسپیس لانچ سیستم را تکمیل نرم. وقتی این راکت آماده شود، راحتی است تو اواخر ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ اوراین را در مأموریت آرتمیس ۱، یک بار دیگر بدون سرنشین پرتاب کند.

تنها پس از نخستین پرتاب برفراز راکت SLS، ناسا اوراین را برای مأموریت آرتمیس ۲  به نعوظ کامل به سامانه ی پشتیبان وجود تجهیز خواهد کرد. این مأموریت که داخل آن اوراین خدمه ای از فضانوردان را بوسیله دور ماه خواهد برد، احتمالا درون دلگشا بینانه ترین حالت امکان پذیر تا سال ۲۰۲۳ به وقوع خواهد پیوست. استارشیپ (۴ تا ۸ سال)

اسپیس ایکس در خوش نویسی ساخت و آزمایش فضاپیمای استارشیپ (Starship) درحال پیشرفت است. این وسیله ی نقلیه ی فضایی غول پیکر در دو شکل کلی ساخته خواهد شد؛ استاندارد باربری برای حمل محموله و مدل مسافربری که می تواند انسان را به ماه، مریخ و سایر نقاط در منظومه ی شمسی حمل کند. مقاله های مرتبط: آغاز عصر جدید فضا؛ اسپیس ایکس باموفقیت کپسول کرو دراگون را به همراه فضانوردان ناسا پرتاب کرد عصر نوین صنعت فضایی؛ چالش ها و فرصت های آینده

زمان بندی پیشرفت استارشیپ همواره دلگشا بینانه بوده است؛ اما اسپیس ایکس سرعت بالایی دارد و کارخانه ای داخل تگزاس جنوبی ساخته است که می تواند تولید سریع تر را امکان پذیر بطی ء. هرچند این شریک با امتحان ی پرواز کپسول کرو دراگون، درس های زیادی درباره ی پروازهای فضایی انسانی آموخته است، ساخت وسیله ی نقلیه ای پیچیده همچون استارشیپ، امری زمانبر خواهد بود. برآورد چهار تا هشت ساله ی اریک برگر، سردبیر ارشد فضایی در وب سایت آرس تکنیکا، ترکیبی از زمانبندی های دلگشا بینانه ی اسپیس ایکس و بزرگی چالش پیش روی این شرکت است. دریم چیسر (۵ تا ۱۰ سال)

فضاپیمای دریم چیسر (Dream Chaser) سیرا نوادا درابتدا یکی از نامزدهایی بود که ناسا پیش از انتخاب دراگون و استارلاینر، بخاطر برنامه ی خدمه ی تجاری درنظر داشت. بااین حال، راه اندازی فضایی آمریکا همچنان درحال اختصاص بودجه به نسخه ای باربری از این وسیله ی نقلیه بخاطر ارسال تدارکات بوسیله جایگاه فضایی بین المللی است. دریم چیسر احتمالا نخستین بار در سال ۲۰۲۱ یا ۲۰۲۲ برفراز راکت ولکان پرتاب خواهد شد.

درهمین حال، سیرا نوادا می گوید متعهد به ساخت نسخه ای مسافربری از دریم چیسر است. ازآنجا که ناسا برای ارسال فضانوردان به مدار نزدیک زمین روی دراگون و استارلاینر حساب کرده است، هویدا زدودن آیا از مقیاس مسافربری فضاپیمای سیرا نوادا پشتیبانی مالی خواهد کرد یا نه. آدم نیز علاقه ی زیادی دارند خدمات دهی فضاپیمایی بالدار را مشاهده کنند که خاطرات شاتل فضایی را به یاد آورد؛ اما فعلا پدیدار ازاله هیچگاه مشتری تجاری یا دولتی ای مایل به پشتیبانی از این فضاپیما باشد. بیشتر بخوانید: اسپیس ایکس با پرتاب قسمت قسمت کردن هشتم استارلینک، فالکون 9 را اولیه کود بخاطر پنجمین طبقه بازیابی کرد ترامپولین کار می کند؛ داستان پشت پرده طنز ایلان ماسک با مدیر روسکاسموس زوم کست: تجرید پرتاب تاریخی کپسول کرو دراگون اسپیس ایکس راکت های هسته ای و سفرهای فضایی؛ ارسال فضاپیماهای سرنشین دار بوسیله اعماق فضا امکان پذیر می شود؟ کرو دراگون اسپیس ایکس باموفقیت فضانوردان ناسا را بوسیله ایستگاه فضایی بین المللی رساند
به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، مجید مشتاق روز سه شنبه ۱۳ خرداد افزود: حدود ۱۵۰ حوض سرپوشیده، روباز مخصوص و دولتی در خراسان رضوی بود دارد که از این تعداد مشت کم ۹۵ استخر داخل مشهد فراغت دارد.

وی گفت: دست ناچیز هزار نفر  به قیافه تمرینی و ۲۵۰ نفر نیز به عارض حرفه ای درون استان بازی شنا را پشت می کنند. به مشیت پیشگیری از شیوع کرونا مجوزی برای بازگشایی استخرها داده نشده است و اگر جایی نیز پیامک تبلیغاتی ارسال و پیش ثبت معروفیت کنند با آنها برخورد خواهیم کرد.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی گفت: پیگیر هستیم که از طریق فدراسیون و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا، داخل صورت امکان برای قهرمانان شنای استان بوسیله صورت شیفتی و به تعداد اندک از ۲۰ نفر بتوانیم مجوز شروع تمرینات را بگیریم.

بوسیله گفته مهتر مرکز روابط عمومی و معارفه رسانی وزارت بهداشت، علاج و آموزش پزشکی تا ظهر روز سه شنبه سیزدهم خرداد ۱۳۹۹، ۱۵۷ هزار و ۵۶۲ نفر تو کشور به طور موکد به ویروس کرونا مشغول شده و با فوت ۶۴ تن در ۲۴ ساعت گذشته، آمار جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۹۴۲ تن رسید.
ASGHAROOOOASGHAROOOOاپلSGHAROOOON از روز گذشته روانی بیع آیفون XR ریفربیشد را رسما آغاز کرده است. ارج پایه ی مدل ریفربیشد گوشی آیفون XR با ۶۴ گیگابایت حافظه پس انداز سازی، ۴۹۹ دلار اعلام شده است. این مدل گوشی اپل یک سال کفالت دارد و جعبه و محتویات آن کامل است. ناگفته نماند ارزش پایه ی مدل معمولی آیفون XR صد دلار گرانبها تر است.

طبق اعلام اپل، آیفون XR ریفربیشد با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ی پس انداز سازی ۵۳۹ دلار و مقیاس دارای ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی ۶۲۹ دلار بها دارد. نرخ آیفون XR عادی با ۱۲۸ گیگابایت ذهن ی ذخیره سازی ۶۴۹ دلار است و مدل ۲۵۶ گیگابایتی آیفون XR ریفربیشد ۱۲۰ دلار ارزان تر از آن است.

اپل پیش نمدار خلال عرضه ی آیفون های سال ۲۰۱۹، بها آیفون XR را ۱۵۰ دلار کاهش انصاف. بدین ترتیب، امروزه می استعداد مدل پایه ی این گوشی را به جای ۷۵۰ دلار، ۶۰۰ دلار ابتیاع. این گوشی قیمت ارزان تری از آیفون ۱۱دارد. 

مدل های ریفربیشد آیفون XR رنگ بندی محدودی دارند و در تمامی رنگ های مدل عادی عرضه نمی شوند. البته درنظر داشته باشید به لطف عرضه ی استاندارد های ریفربیشد، امکان تهیه ی آیفون XR با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی مهیا شده است. امروزه به جاهل از حراجی ها، امکان تدارک ی مدل معمولی این گوشی با ۲۵۶ گیگابایت حافظه ی ذخیره سازی حیات ندارد.

البته چنانچه امید داشته باشید، می توانید میزان متاخر آیفون SE را با قیمت پایه ی ۳۹۹ دلار تمهید کنید.آیفون SE 2020 بوسیله لطف داشتن تراش ی A13 Bionic ازلحاظ تئوری می تواند عملکرد بهتری از آیفون XR ازخود برجای بگذارد؛ با این حال طراحی آن قدیمی است و چنگی بوسیله دل نمی زند. آیفون XR مدل سازی تمام صفحه دارد و به جای تاچ ID از فیس ID کاربرد می نرم و ورقه عرضه آن ارشد نمدار از آیفون SE است. آیفون XR نه تنها وزن ی بزرگ تیز دارد؛ بلکه بوسیله باتری پرظرفیت تری هم مجهز شده است.

با درنظرگرفتن نرخ فعلی آیفون XR، تهیه ی این گوشی منطقی نمدار از بیع آیفون SE است؛ بوسیله اختصاص در راسته ایران. امروزه درون راسته ایران آیفون SE به شدت گران قیمت است و عموما گارانتی مناسبی هم برای آن نمایش نمی شود. چنانچه بودجه ی تهیه ی آیفون SE نمونه ۱۲۸ گیگابایتی را داشته باشید، می توانید همان را برای تهیه ی میزان دست دوم آیفون XR نفقه کنید که ارج بسیار بیشتری دارد. احتمالا در آینده ای نزدیک گواه ارائه ی استاندارد ریفربیشد آیفون XR داخل راسته ایران نیز خواهیم بود. 

آیفون XR که تاریخ عرضه ی آن به سال ۲۰۱۸ برمی گردد، مناسب نرخ ترین آیفون آن سال است که بوسیله همراه آیفون XS و آیفون XS Max معرفی کردن شد. آیفون ۱۰ آر که بسیاری بوسیله اشتباه آن را آیفون ایکس آر می خوانند، توانست معامله علو العاده ای تجربه یواش. این گوشی به لطف داشتن خراش ی A12 عملکردی شبیه بوسیله مدل های XS و XS Max دارد؛ ولی بزرگ ترین ضعف آن درمقایسه با برادران بزرگش، روزی مندی از ورقه نمایش LCD است. البته تجربه مدال داده اپل همواره بهترین صفحه های LCD را تولید می کند و این موضوع در آیفون XR همچنین دیده می شود. آیفون XR زندگی باتری مناسبی دارد؛ اما برضد دیگر آیفون های سال ۲۰۱۸، در پنل پشتی به تنها یک دوربین مجهز شده است. اپل تمامی تلاشش را بوسیله فقره بسته تا چونی نهایی تصاویر ثبت شده ازطریق دوربین انفرادی آیفون XR را افزایش دهد.

اپل به صراحت اعلام می درنگ تمامی محصولات ریفربیشد به دقت بازبینی و مشکلات آن ها رفع و بخش خفیه آن ها نظیف می شود. پس از انجام این کارها، اپل آیفون های ریفربیشد را مجددا امانت بندی و آن ها را بوسیله بازار عرضه می کند. اپل همچنین داخل محصولات ریفربیشد باتری و قامت را عوض می کند؛ بنابراین در این محصولات، تنها قطعات الکترونیکی پیش خیس امر کرده اند و قدیمی به حساب می آیند. اگر در خارج از ایران باشید، می توانید با تهیه ی سرویس اپل لال پلاس، کفالت بیشتر از یک سال برای آیفون ریفربیشد تمهید کنید. مقاله ی مرتبط:آیفون ریفربیش شده چیست و چه تفاوتی با آیفون آکبند دارد؟

برخلاف ادعای بسیاری از فروشندگان، راه حلی ساده برای فهمیدن ریفربیشدبودن گوشی ها حیات دارد. بدین منظور شماره نمونه دستگاه را که چیزی شبیه به MN572LL/A A است، محسوس و به حرف اول آن توجه. کنید این N دست افزار N ،F ،M یا P. خواهد حیات اگر حرف ابتدا M باشد، مایه شما آیفون آکبند و کاملا جدید است؛ اگر دست افزار اول F باشد، آیفون شما را یکی از اپراتورهای موبایل خواه شرکتی شخص ثالث ریفربیش کرده است؛ اگر N حرف مطلع N باشد، آیفون شما را خود شرکت اپل ریفربیش کرده است؛ و چنانچه حرف اول P باشد، دستگاه شما آیفونی انحصاری سازی شده است و این یعنی احتمالا روی بدنه ی آن.

حکاکی بود دارد دیدگاه شما کاربران زومیت درباره ی این موضوع چیست؟برای تجسس ی تمام مطالب مرتبط با گوشی های جدید اپل شامل مشخصات فنی، قیمت، تصاویر و ویدیوی نگاه نزدیک، به صفحه های آیفون 11 پرو، آیفون 11 پرو مکس و آیفون.11 مراجعه:کنید بیشتر بخوانید آموزش پیدایش اپل آیدی بدون شماره تلفنآموزش ساخت عده رمزی بخاطر اپل آیدیاپل استارتاپ مملکت ی هوش مصنوعی Inductiv را بخاطر بهبود پایگاه داده ی Siri خریداری کرداپل درباره ی اضافه کردن دکمه ی حساس به نیرو روی Apple Pencil تحقیق می کندسامسونگ ۸۰ درصد از نمایشگرهای OLED سری آیفون 12 را
معامله خودرو این روزها به یکی از دشوار ترین کارها در کشورمان تبدیل شده و از لفظ دیگر برای بیع خودرو همچنین مسیر همواری درون پیش ندارید. بوسیله انگیزه تکثیر یکباره قیمت خودرو داخل بازار، تزویر ها تو بازار بیع و معامله خودرو به وفور مشاهده می شود و بسیاری از دلالان با ترمیم خودروهای تصادفی، تقلا در کلاهبرداری از مشتریان طالب سودا خودرو دارند. تو این طور شرایطی، عزب راه مطمئن ابتیاع و فروش خودرو کارشناسی شده و تامین است.

چند سالی است که مراکز کارشناسی خودرو در ایران آغاز به فقره کرده اند و مشاوره های خوبی را درون زمینه خرید و سودا خودرو بوسیله متقاضیان ارائه می دهند. شاید بتوان گفت بیشتر مزایای بیع خودرو کارشناسی شده معطوف مالکان خودروها می شود، چرا که آن ها دیگر نگرانی از بابت اتفاقات بی اختیار ثانیه سودا خودرو نخواهند داشت و مطمئن هستند که خودروی انتخاب شده از چندین فیلتر گذشته و حقایق خودرو نمایان شده است تا بتوانند بر مقابل آن انتخابی آگاهانه مرطوب داشته باشند.



این روزها ناچیز کسی برای ابتیاع خودرو به بنگاه ها مراجعه می نرم و مصرف کنندگان معمولا این کار را ازطریق وب سایت های خرید و سودا خودرو انجام می دهند. سایت های انتشار دهنده آگهی ابتیاع و معامله خودرو در کشور به سه سایت واقعی مربوط می شود حالا بزرگراه ارتباطی میان خریداران و فروشندگان خودرو هستند و مدخل بنیانی ای از تبادلات را به خویشتن خاص داده اند. با این حال همچنان یک شاق در این مورد باقی است و آن هم عدم اطمینان مصرف کنندگان خلال بیع خودرو و مشاهده انبوهی از آگهی ها درون هر کدام از این سایت ها است که نمره صحت بهترین انتخاب بین آن ها کار کننده بغرنج و لحظه گیر است.

حال و در این طور شرایطی خودروبانک غرض اندوهناک تا خرید و فروش خودرو کارشناسی شده را برای متقاضیان تسهیل بطی ء تا مشتریان با خیالی آسوده از بین آگهی های کارشناسی شده و خودروهای تأیید شده، تنها به انتخاب خودروی مدنظر خود بپردازند و نگرانی بابت صحت خودرو و وضعیت آن نداشته باشند و تامین باشند تمامی آگهی های به نمایش درآمده داخل این صفحه، کارشناسی شده هستند و از چندین فیلتر اصلی گذشته اند.

با مراجعه بوسیله سایت خودروبانک، متوجه خواهید شد که سربرگی جدید با نام ابتیاع خودرو به این سایت افزوده شده است. در این قسمت شما قادر خواهید بود تا به نمایشگاه متنوعی از خودروهای کارشناسی شده دسترسی معین کنید و برای مالکان نیز فرصتی جهت فروش خودرو کارشناسی شده پدید آمده است. بنابراین شما می توانید تو حال مهیا ابتیاع خودرو از سنخ کارشناسی شده را با تأیید خودروبانک تجربه کنید.



هم اکنون از بین مراکز کارشناسی خودرو، آگهی های مربوط به مراکزی به نمایش گذاشته شده که از نظر وب سایت خودروبانک، تأیید شده اند و شما با خیال اسودگی می توانید از بین آن ها خودروی مورد علاقه خویشتن را انتخاب کنید. آگهی های فروش خودرو کارشناسی شده تو سایت خودروبانک مورد تأیید این رسانه هستند و از سردرگمی خریداران هنگام خرید خودرو خواهند کاست. مشکلات معامله خودرو بدون کارشناسی

فدایی از فعالان بازار باور دارند روزی مندی از یک هیکل سالم، اساسی ترین فاکتور خلال ابتیاع خودرو است. تو سوی مقابل شماره دیگری از کارشناسان قرار دارند که داشتن قوای متخصص بدون مشکل را مزیتی خلال فروش خودرو قلمداد می کنند. در واقعیت اما هر دو این موارد خلال خرید خودرو وقار دارند و باید بوسیله دنبال ابتیاع گزینه ای باشید که در بهترین شرایط از نظر تنه و قوای فنی باشد. طبیعی است که این فقره با خرید یا خرید خودرو کارشناسی شده بوسیله استراحت امکان پذیر خواهد بود.

با وجود تکثیر مراکز کارشناسی پیش از فروش خودرو در کشور، هنوز استفاده از این گونه و فروش خودرو کارشناسی شده تو کشورمان رایج زدودن و علاوه برآن طیف عریض ای از مشتریان به این امکان دسترسی ندارند. بنابراین بسیاری از خرید خودروها در بازار بدون انجام هیچ گونه کارشناسی ارتکاب می گیرد.

بسیاری از کارشناسی های ارتکاب شده نیز در سطح حداقلی هستند و صرفا به مسائلی همچون میزان سلامت عضو تلخیص می شوند. داخل چنین موارید توجه چندانی به سلامت متخصص خودرو قیافه نمی گیرد و بنابراین ممکن است خودرویی را خریداری نمائید که از نظر بدنه درون سلامت نسبی باشد اما مشکلات عدیده ای در قسمت فنی آن مشاهده شود.

بسیاری از این مشکلات فنی شیفته با خرید و فروش خودرو کارشناسی شده برطرف خواهند شد. برای مثال دستکاری کیلومتر خودروها یکی از این موارد است که شاهد رشد فزاینده این تقلب درون روانی خرید خودرو بوده ایم. با وجود برخی راه حل های موجود، هنوز هم نمی توان به نعوظ تمام از عدم دستکاری کارکرد خودرو مطلع شد، مگر آن که پیش از خرید خودرو عمل کارشناسی را به طور کامل انجام دهید.

از سوی دیگر تفاوت قابل توجهی بین مراکز نمره رنگ نیز به چشم می خورد. بسیاری از کارشناسان مراکز تشخیص اثر جزیی قادر به تعیین دقیق میزان اشتی کالبد نیستند یا در تشخیص ها اختلاف وجود دارد. به همین دلیل ممکن است شما هنگام فروش خودرو احساس مثبتی داخل خصوص کارشناسی انجام شده داشته باشید اما در واقعیت خریدی بیمار را تجربه کرده اید.بیشتر بخوانید:آفرپخش؛ بنیادی فروشی لوازم جانبی موبایلبا همراه مکانیک مطمئن بخرید، آسان بفروشیداحراز هویت غیر حضوری (الکترونیکی) سجام تو اپلیکیشن سیگنالسفارش آنلاین گل با گل بازارخرید اینترنتی کولر گازی گری