باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از گاردین این شیوع جدید که به یک میدان مبصر خوار و جنین فروشی درون پکن مربوط شده است، پرسش های متاخر درباره مشکلات مهار کردنویروس کروناحتی درون کشورهایی قرین چین مطرح کرده است که نظام حکومتی اقتدارگرایشان امکان اجرای مقررات سختگیرانه قرنطینه و جهیز های ردیابی تهاجمی را می دهد.

نخستین مورد از این عالمگیر متاخر روز پنجشنبه ۲۲ خرداد پس از مثبت شدن آزمایش یک مرد ۵۲ ساله شناسایی شد و میزان خطر در منطقه محل زندگی این مرد به قطع متوسط بالا برده شد

پکن قبلا برای ۵۵ روز متوالی فقط دارای موارد متاخر عفونت در شهروندانی بوده است که از سایر کشورها بازگشته بودند. قریه عمدتا بوسیله زندگی غریزی بازگشته بود، کاباره ها و فروشگاه ها باز شده بودند و ترافیک وزین در ساعات پررفت وآمد به شهر بازگشته وجود.

اما با شناسایی چندین تک عفونت جدید  مرتبط با  بازار غذای شین فادی در پکن مربوط قرنطینه بوسیله سرزده بوسیله دهات بازگشت.. پس از وقوف موارد متاخر منطقه فنگاتی جنوبی در پکن که این میدان تو آن واقع است و ۲ میلیون جمعیت دارد، ۱۱ کانون مسکونی و چندین مکتب درون خلط این میدان سپرده و قرنطینه شده اند.

ویژگی های رفت وآمد داخل سراسر پایتخت دوباره به اجرا در آمده است، رویدادهای ورزشی معلق شده آند، گردشگری در مدخل های دیگر شهر ممنوع شده است و طرح ها برای بازگشایی مدارس ابتدایی کنار گذاشته اند.

پس از آنکه کوهمیز های برش ماهی بخاطر آماده کردن ماهی های وارداتی سالمون در این راسته از محاسبه ویروس مثبت شدند، وحشت در این باره قلمرو را فرا خمود است و ماهی های سالمون از سوپرمارکت ها بیرون آورده شده اند. ویروس کرونا نمی تواند تو ماهی ها عفونت ایجاد کند.

شش تک جدید عفونت محلی روز شنبه تو پکن گزارش شدند، شامل سه مفید میدان شین فادی و دو نفر افرادی که بوسیله این راسته رفته بودند و همکار یکی از این بازدیدکنندگان بودند.

انجام آزمایش های گسترده داخل این بازار باعث خبر ۴۵ تک بی نشان دیگر شد. مطالبه می شود این میدان بزرگترین بازار محصولات کشاورزی تو آسیا باشد و  زیاد از ۹۰ درصد ماهی و سبزی پکن را تامین می یواش.

مقامات ۱۳۹ نفر از افراد درون تماس نزدیک با افراد آلوده را قرنطینه کرده اند. این بازار تعطیل شده است و بوسیله طور ۲۴ ساعته کوچکتر حراست نیروهای سپاهی و نماینده است. زیاد از ۱۰ هزار نفر از کارکنان این بازار آزمایش خواهند شد.

داوطلبان روز شنبه با مراجعه مسکن بوسیله خانه در بخش های دور دست پکن درباره رجوع اخیر بوسیله بازار شین فادی سوال می کردند. هر کسی از پایان ماه مه بوسیله این یازار رفته باشد، آزمایش خواهد شد.
  • ۹۹/۰۳/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی