باربری ارزان ایران

۱۱ مطلب در آبان ۱۳۹۸ ثبت شده است

بوسیله گزارش همشهری آنلاین فتح الله حقیقی در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران در مورد تکثیر ارج بنزین، پیش روی کرد: افزایش بهای بنزین برابر تفاهم سران قوا اجرا شده و همه باید مولفه های لازم برای اتحاد و انسجام قلمرو را رعایت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

وی با رمز به اینکه این موضوع تک پناه پیشقدم معظم قیام است، تصریح کرد: نظر رهبری خلع الخطاب بوده و ما همچنین سرباز دولت و نظام هستیم و باید همه فرمایشات ایشان را چراغ نحو قرار دهیم.

استاندار زنجان با قدردانی از مردم زنجان در پرهیز از رفتارهای غیرمنطقی به خاطر دو نرخی شدن بنزین، بیان کرد: مردم با حیات نگرانی هایی که داشتند ولی با حفظ آرامش، بهترین استان در برخورد با این موضوع بودند.

حقیقی با تأکید کنار اینکه کسی حق افزایش نرخ کالا و خدمات به بهانه افزایش بهای بنزین را ندارد، دنباله عدالت: وسیله های نظامی، انتظامی و قضایی باید با متخلفان برخورد سخت گیر داشته باشند تا فشاری پهلو مردم مسبوق نشود.

این مسئول یادآور شد: هفت کمیته برای مدیریت بازار تشکیل شده که یکی از این کمیته ها، کمیته تنظیم راسته است که روزانه تشکیل جلسه می دهد و کسی ضایع ندارد از بابت گرانی سوخت برای اضافه قیمت دیگر کالاها سوءاستفاده کند؛ چراکه عمدتا محموله و نقل کالاها با خودروهای گازوئیل سوز ارتکاب می شود.

وی همچنین تقریر کرد: همه عواید این امر بوسیله حساب انسان واریز خواهد شد و درون این راستا رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت را موظف بوسیله درگاه درون صدا و رخسار و ارائه توضیحات در مورد حاضر بودن فایده اضافه قیمت سوخت در سایر کالاها کرده ایم.

واقعی خاطرنشان کرد: آن دسته از افرادی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند، می توانند با رجوع به باجه های پستی، کارت خود را دریافت کنند و تمهیدات لازم برای افرادی که کارت بنزین آن ها دارای دشوار است اندیشیده شده و جای نگرانی نیست؛ چرا که بنزین واریزی جگر ماه زمان دارد.
امروزه در سازمان های بین المللی درکنار تمامی موضع های مدیریتی مدرن، شهرت یک موقعیت موثر بیش از همگی جدید و جذاب و مهم به رویت می رسد. مدیر تکامل و نوآوری (Chief Innovation Office) خواه CINO یا CTIO) موقعیتی مدیریتی است که احتمالا ۲۰ سال پیش هیچگاه نامی از آن در دنیای تصرف وکار شنیده نمی شد. جالب است بدانید تو سال ۲۰۱۷، حدود ۲۹ درصد از شریک شدن های حاضر در فهرست شریف فورچن ۵۰۰، مدیری ارشد با مسئولیت نوآوری داشتند.

مدیر نوآوری موضع کاری جدیدی در دنیای کسب وکار محسوب می شود؛ بوسیله همین دلیل، هنوز تعریف و نمونه مشخصی برای آن حیات ندارد. مسئولیت های این شغل بسته بوسیله نوع مشارکت و مشکلات تصرف وکار و پس زمینه ی افراد شاغل در آن تنوع زیادی دارند. افرادی که در موضع مدیریت نوآوری فعالیت می کنند، از مدیران باتجربه و فارغ التحصیلان دانشگاهی و نوآوران برجسته تا متخصصان مسائل مالی و مدیران خلاق و شالوده گذاران استارتاپ را شامل می شوند.مقاله های مرتبط:تمرینی بخاطر تشویق کردن نوآوری در تیم های کاریروش های تکثیر خلاقیت و نوآوری درون کارمندان

بسیاری از اداره های ارشد امروزی بوسیله عظمت به کارگیری مدیران نوآوری جای پا درگیر اند. دراین میان، آن ها با شاق بزرگی برای گزینش فرد صحیح درون موقعیت سابق الذکر روبه رو هستند. مدیران ارشد برای انتخاب فرد صحیح در موقعیت مدیریت نوآوری، باید بوسیله چنین سؤال هایی جواب دهند: کدام سنخ از مدیران نوآوری را استخدام کنیم؟ چگونه افراد را چونی سنجی کنیم؟ پاسخ به سئوال ها داخل همان مراحل اولیه تغیین انتظارها مشخص می شود. کلمه ی «نوآوری» مانند «استراتژی» علامت دهنده ی المان های گوناگون بوسیله افراد گوناگون خواهد بود؛ درنتیجه، نخستین وظیفه داخل حروف استخدام مدیر نوآوری، مشخص کردن اهداف نوآوری در راه اندازی است.

مدیران نوآوری درون سازمان های گوناگون، قسمت قسمت کردن بندی های شخصیتی و رویکردی متفاوتی دارند. هرچند نمی توان هیچگاه دسته بندی را به قیافه خاص بخاطر یک سازمان پیشنهاد داد، شناسایی داشتن از توضیحات و تفاوت های هریک می تواند تو مانوس نیازها و راهکارهای نوآوری سازمان مفید باشد. درنهایت هر سازمانی امانت به نیاز احتصاصی خود باید مدیر مدنظر را پیدا کند یا تا اینکه از میان مدیران موجود فراگیری دهد. درادامه ی این مطلب زومیت، خصوصیات ۶ دسته از مدیران نوآوری بخاطر موسسه ها  را توضیح می دهیم.جستجوگر یا پژوهشگر

محققان از صیت کشف کردن کلمه ی «نوآوری» در تیترهای خبری و هیاهوی توسعه ی تصرف وکار راضی نیستند. آن ها این عبارت را اصطلاح ای بدیع نمی دانند؛ زیرا که سال ها در فعالیت های خود نوآوری را بوسیله نشانی هدف برگزیده اند. نوآوری تو دید محققان، ابد همان «یافتن پدیده ی بزرگ و رادیکال بعدی» تعریف می شود. محققان اغلب در دسته ی افراد ساکت تر راحتی می گیرند و دلبستگی سندیت بوسیله پوشش آزمایشگاهی و همچنین مدارج علمی متعدد، از خصوصیات ویژه محسوب می شود. آن ها نوآوری با «ابتکار چیزهای کاملا جدید» معنا می کنند.



فرد محقق برای کنترل ایده های متجاوز فراوان حافظه خود، از روش های علمی استفاده می درنگ و معرفت خود را از مجموعه های عظیم داده بوسیله مشت می آورد. آن ها درون فضا هایی فعالیت می کنند که نوآوری علاوه بر پیداکردن پاسخ صحیح، به مطرح کردن پرسش صحیح حزن وابسته باشد. محققان در دایره هایی می توانند نقش مدیر نوآوری را با موفقیت عمل کنند که تغییرهای وعده ای احتیاج باشد. بوسیله علاوه در آن سازمان ها باید سازوکار استحکام هم برای مسائل مالکیت قشری حیات داشته باشد. صنایع دارویی، هوافضا، تاسیس وتولید و فعالیت های مبتنی کنار علم مواد می توانند از محققان به نشانی مدیران نوآوری یکروز ببرند. نوآوری تو چنین اداره هایی عموما با قیمت توفیق پایین و معاینه های موشکافانه ی قانونی همچنین همراه می شود.

محققان برای بهر ه وری هرچه بیشتر نیازمند سرمایه گذاری های صحیح هستند و باید شرکای تجاری قدرتمندی درکنارشان محضر داشته باشند. شرکای تجاری باید آن ها را به جانب ایده هایی تربیت کنند که علاوه بر دوست داشتنی وجود داشتن سودآور اندوه باشند. بوسیله علاوه محققان باید در اداره هایی فعالیت کنند که حاضر بوسیله سرمایه گذاری کوتاه مدت برای اهداف بلندمدت باشند.معماری کردن

مهندسان برضد محققان ارتباط زیادی با عملی ها ندارند. آن ها به دنبال خلق چیزی هستند که غصه اکنون کارایی داشته باشد. مهندسان ایده های متنوع را آزمون و معصیت می کنند تا درنهایت به مولود برسند. رویکرد مهراز با عبارت «همیشه سعی برای بهترکردن چیزی به انداز ه ی حتی کوچک» مدح می شود. مهندس عموما در دپارتمان های توسعه ی علیه دیده می شود و شاید او را بسیاری از اوقات مبتلا تعمیر برگ خودش ببینید که از این فقره تیمار واقعا لذت می برد.



رویکرد مهندسان عموما با معاینه تجربی ایده ها هم صنوبر می شود. آن ها ایده های بسیار زیاد را با امتحان های نزدیک و طوفان های روحی و آزمایش های متعدد و بعضا گران ارج وارسی می کنند. مهندسان داخل صنایعی قاهر می شوند که تاریکی فناوری عرضه ی راهکارهای سیال بهینه سازی را امکان پذیر می کند. به عنوان مثال، می نبوغ بوسیله صنایع تولید سخت افزار و خودرو رمز کرد.

مهندسان برای موفقیت نیازمند راه های هرچه بیشتر و کارآمدتر برای آزمایش ایده ها و دستاوردهای نخستین هستند. آن ها باید بتوانند محصولات را در مدل های بدوی و با مشتریان کثرت آزمایش کنند. رؤسای مهندسان باید میل آن ها به بررسی انواع محصولات جدید را کنترل کنند؛ بمنظور درغیراین صورت شاید بوسیله هرج ومرج تحقیق و توسعه منجر شود.سرمایه گذار

یکی از نادرترین دسته های مدیر نوآوری، سرمایه گذاران هستند. سرمایه گذار نوآوری را ابزاری درون سطر هدف می داند؛ هدفی که تنها با زبان ی «رشد» آن تیمار از نوع رشد مجلل تعریف می شود. نوآوری موفق داخل ذهن سرمایه گذار بوسیله معنای جمع آوری باریک بین منابع با مرام بهینه سازی فرصت های برگزیده است. این مدیران افردی تحلیلگر با هوش مالی درخورتوجه و متمرکز پیاده شدن داده و پرانرژی هستند. برای پیداکردن این طور مدیری، دنبال انفراد با لباس های رسمی کار باشید که با فایل ورق گسترده (اکسل) دست وپنجه بطی ء می کند؛ درحالی که همکارانش با تی شرت و شلوار جین با فایل های پاورپوینت مشغول هستند!

تنخواه گذاران درون محیط هایی مظفر می شوند که نوآوری از هر سمت (مشتری، رقیب، استارتاپ و آزمایشگاه) و از هر فرم (بازارها یا مدل های تصرف وکاری یا نوآوری های متاخر) ایجاد می شود. تمرکز آن ها روی درک مفهوم از مجموعه ای عظیم و پیچیده از داده است تا بهترین نحو از میان آن ها انتخاب شود. تصرف وکارهای مبتنی بر کالاهای مصرفی که مقرری ی رشد حقیقی خویشتن را در انتخاب و توسعه ی محصولات صحیح در پورتفولیو بیان می کنند، از این طور مدیران نوآوری منفعت خواهند برد.



متخصصان فنی باید درکنار سرمایه گذاران محضر داشته باشند تا امکان پذیری و ظرفیت های آتی ایده ها را درکنار کارایی کنونی بررسی کنند. آن ها باید با غبطه ذهنی توجه بیش از وزن به نتایج کوتاه مدت و ظرفیت های کنونی ایده ها مقابله کنند. تنخواه گذاران احتمالا برخی اوقات تمرکز متجاوز از حدی روی آمار و ارقام دارند و مفاهیم اهمیت را درون دیدن می گیرند که برای ارتکاب نیاز بوسیله زمان بسیار متجاوز خواهد داشت.حامی

افراد حامی برضد تنخواه گذاران با ایده ها و آرزوهای بزرگ (خصوصا از جانب مشتریان) کار ایده پردازی را شروع می کنند. آن ها عموما پس بن ی بازاریابی یا تفکر طراحی دارند. مدیر نوآوری حامی نوآوری خود را با عبارت «ارائه ی چیزی جدید بخاطر مشتریان» توصیف می یواش و روی آن کمال مطلوب متجاوز تمرکز می کند. حامیان مشتریان خود را به خوبی می شناسند و مأموریتشان را در برطرف کردن نیازهای آن ها ستایش می کنند.حامیان برای نوآوری بوسیله احتیاج مشتری مداقه می کنند

حامیان تو صنایعی با سرعت ترفیع زیاد چیره می شوند که به سبکی از به روزبودن نیاز دارند. پوشاک و رسانه و تبلیغات از صنایعی هستند که بوسیله مدیر نوآوری سرپرست احتیاج دارند. حفط عرض و تناسب برند، تاسیس هویت صحیح برای برند، پیش بینی آینده و خلق هیاهوی خبری و افزایش فروش در پی آن، فردی های تمرکزی مدیران حامی هستند. آن ها باید نبض بازار را حساسیت کنند و یک کود جلوتر باشند. چنین رویکردی همیشه به سرعت و چابکی بسیار حاجت دارد.



مدیران نوآور سرپرست اقتدار مناسبی در نمایش ی نوآوری های سریع و کاربردی دارند و مسیر مربوط باینده مشتریان را حس می کنند. البته علاقه ی موکد حامیان به نوبودن ایده ها، برخی اوقات آن ها را بوسیله رخساره هم زمان بوسیله ردگیری مسیرهای متعددی می کشاند. اختلاط حامی با استراتژیست عالی می شود؛ چراکه استراتژیست خاطر حامی را تزیین و بینش های او را بوسیله جانب فعالیت های عملیاتی بلندمدت سوق می دهد.مشوق

داخل دنیای رقابت، کسب وکارهای متعددی در خاطر خود گرفتار می شوند. مشوقان در این حالت بوسیله دستیار اداره می آیند و روح خلاقیت کارمندان را آزاد می کنند. چنین رویکردی عموما با متمرکزکردن افراد و فرهنگ روی چشم انداز و کاهش بروکراسی، پیجیدگی اداری و ترس از مخاطره ادا می شود. مشوقان در انواع پس اساس های شغلی دیده می شوند و شاید در هریک از دسته بندی های سابق الذکر هم محضر داشته باشند. آن ها با علاقه ی شدید بوسیله روایت و انسان ها و استعدادها شناخته می شوند و اغلب رفتاری دوستانه دارند. آن ها نوآوری را با عبارت «آزادکردن نوآوری در دیگران» تعریف می کنند.

مشوقان را نمی توان در دسته ای مشخص از کسب وکار جانمایی کرد. آن ها برای هر مستخدم مناسب هستند که به متعاقب بازنوآوری خود باشد. این افراد با ابداع فضاهای مشوق نوآوری و خلاقیت، توانایی ایجاد تحول مجلل در اداره ها را دارند.



تبدیل تو فرهنگ حقوق بگیر همیشه مشکلات متعددی دارد. به علاوه اگر مدیرعامل سازمان نباشید، مشکلات پیچیده نمدار غصه می شوند. مشوقان عموما بدون هیچ وجهه خواه تا اینکه منابع صحیحی به چنین وظایفی مشغول می شوند. درنهایت، حمایت مدیرعامل و هیئت مدیره اهمیت بسیاری برای آن ها دارد.موسسه دهنده

افراد با تفکر سازمان دهی عقیده دارند فرایندها اصول کار را شکل می دهند. آن ها با رفتارهایی همچون تقویم های کاری منظم و پایبندی بوسیله روش «انجام بی عیب کارها» و میزهای منظم شناخته می شوند. چنین افرادی ارتباط و دقت زیادی به نشانگرهای روزی وری و عوامل این چنینی می کنند. سازمان دهنده ها بیش از خویشتن نوآوری، به ادا صحیح کارها جلال می دهند. درواقع، آن ها نوآوری را «فرایندی بی عیب و دقیق برای الحاق به ایده های متاخر» تحسین می کنند.اداره دهنده اجرای صحیح پروگرام ها را هدف قرار می دهد

خدمات حرفه ای و سازمان های آموزشی و ساختارهای دولتی به مدیران نوآوری موسسه دهنده نیاز دارند؛ بنیاد هایی که عموما با نیروی فرمان متمرکز بر علم سروکار دارند. شاید چنین افرادی بخاطر دیگر انواع افراد نوآور خسته کننده به دید برسند؛ ولی وجود آن ها تو سازمان هایی که نوآوری نیازمند انبازی گسترده ی کارمندان باشد، برای مدیریت بهینه الزامی است. دایره دهنده ها با درک نوآوری های جدید، خلق کردن شتاب و جمع آوری پشتیبانی و پذیرش قوانین برای انگیزه دهی به ایده را انجام می دهند تا به واقعیت دگرگونی شود.



دایره دهنده ها کارایی فراوانی دارند؛ اما فداکار اوقات چشم انداز اصلی را فراموش می کنند. آن ها نیازمند شرکایی هستند که با حس مشتریان، تمرکز روی سیلان ی اصلی را انجام دهند. به علاوه مشوقان هم می توانند تکمیل کننده ی اداره دهنده ها باشند.

شاید با نگاهی به قسمت قسمت کردن های مذکور بوسیله این نتیجه برسید که سازمان شما به گنجایش هایی از همه ی این افراد حاجت دارد. این طور تصوری مغلوط نیست؛ ولی برای انتخاب صحیح باید بین نیازهای خود ترجیح بندی کنید. مدیرانی با تمام ویژگی های بالا قطعا وجود خارجی ندارند و اکثر اداره ها نیز بودجه ی لازم را برای استخدام همه ی گوناگون ندارند. درنهایت، با شفاف بودن درباره ی نوع نوآوری موردنیاز در سازمان، گزینه ی مناسب را پیدا و با حاضر کردن منابع و سازوکارهای صحیح، او را به سمت موفقیت هدایت کنید.بیشتر بخوانید:رهبری اثرگذار با سرمایه گذاری در تیمروش هایی برای خلق کردن فرهنگ نوآوری مشارکتیاپل توقع می کند که ۲/۴ میلیون اشتغال داخل آمریکا خلق کرده استتمرینی بخاطر برانگیختن نوآوری در تیم های کاریمهم ترین جنبه های شخصیت فردی تو مصاحبه های استخدامی
به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مارگارتا سیمونیان، سردبیر  آژانس خبری "روسیا سیگودنیا" و شبکه های تلویزیونی "راشا تودی" یک روز پس از استعفایاوو مورالس، رئیس جمهور بولیوی به او پیشنهاد امر داد.

سیمونیان توییت کرد: فرمان فوق العاده ای را بوسیله مورالس پیشنهاد می کنم، من برای او پیشنهاد اجرای برنامه ای در شبکه اسپانیایی تعبیر "راشا تودی" را دارم.

به گزارش روسیاالیوم، او افزود: همانطور که رافائل کوره آ، رئیس جمهور پیشین اکوادور برای دومین سال متوالی برنامه تلویزیونی را در این شبکه اجرا می کند، مورالس غصه می تواند تو این زمینه فعالیت کند.

از سوی دیگر، مکزیک به مهتر جمهور مستعفی بولیوی پیشنهاد پناهندگی سیاسی را داده است.

مورالس درون پی بالاگرفتن اعتراض ها نسبت به نتایج انتخابات ریاست جمهوری و پیروزی او، یک شنبه شب ۱۹ آبان استعفا قسط. تنگ کردن سپاه مهتر جمهور بولیوی را بوسیله بی کاری کشاند | فرجام فرمانروایی ۱3 ساله اوو مورالس
AآمازونGHAROOOON بسیاری از محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی را با برند اختصاصی خود، AmazonBasics تولید و عرضه می بطی ء. یکی از آن محصولات، باتری های قلمی هستند که جزو محبوب ترین و پرفروش ترین کالاهای پلتفرم اندوه محسوب می شوند. شعر تولید و توزیع این محصولات، گستردگی عمیقی دارد که سارا امرسون، نویسنده ی onzero در مطلبی به آن پرداخته است.

امرسون مقاله خویشتن را با داستان شکافتن امانت ای از باتری های آمازون تو آشپزخانه اش شروع می نرم. انفجاری با صدای نه چندان اهتزاز که لقمه ها و آثار باتری را تو فضا خانه پخش کرد. باتری های قلمی آمازون بیسیکس، یکی از هزاران کالایی هستند که با برند زیرمجموعه غول تجارت الکترونیک به بازار عرضه می شوند.مقاله های مرتبط:خاکروبه های الکترونیکی؛ مشکلی بین المللی که هر روز بزرگ تر می شودچرا عملکرد دانشمندان در بازیافت زباله و ضایعات ضعیف است؟

باتری های آمازون بیسیکس، نزدیک به ۲۰ هزار نظر بررسی کاربر دارند و بوسیله نوعی محبوبیت دیگر کالاهای برند را به حاشیه می رانند. آمازون بیسیکس، علاوه کنار باتری های مذکور، کالاهای فراوان دیگر درون گروه بندی های الکترونیک، ابزار خانگی و محصولات متفرقه تولید و عرضه می درنگ.

باتری های آمازون بیسیکس امتیاز خوبی را از سوی خریداران دریافت کرده اند. امرسون در داستان خویشتن ابتدا فرض می کند که تنها باتری های او عیبناک بوده اند. به هرحال او برای تجسس عمیق زیرفون به صفحه نظرات باتری های آلکالاین آمازون بیسیکس رفت و داخل آنجا کلمه explode را برای پیدا کردن تجربه های مشابه، جست وجو کرد. کاربران متعدد، گزارش هایی مبنی به خشکی امدن فوران یا ترشح مواد داخلی باتری های آمازون بیسیکس ثبت کرده بودند. فدایی از آن ها، تولید ضعیف داخل کارخانه های چینی را دلیل انقراض باتری های آمازون می دانستند. البته آمازون در توضیحات دشت با عبارتی خیر چندان واضح، باتری ها را با عنوان «باریک شده در اندونزی و با فناوری ژاپنی» معرفی می کند.

امرسون بخاطر تحلیل عمیق نم شعر تولید باتری های آمازون بیسیکس، یک ماه را بوسیله تحقیق و جست وجو ویژه داد. آمازون رویکردی کاملا محرمانه داخل ارتباط با عملکرد کارمند خود دارد و عملیات تولید و توزیع را از قانون شبکه ای حرفه ای از شرکت های برون سپاری، مخفی می کند. درواقع پیگیری زنجیره تأمین کالاهای غول تجارت الکترونیک، نه تنها برای مردم عادی، بلکه برای فعالان رسانه ای همچنین آسان نیست.

باتری های AA آمازون حزن مانند دیگر محصولات زیربرند آمازون بیسیکس، داستانی محرمانه دارند. این محصولات طبق ادعای شریک داخل اندونزی ساخته می شوند، اما آمازون نقشی در تولید آن ها ندارد. باتری ها از تأمین کننده ای دیگر خریداری می شوند و تنها برملا و بسته بندی آن ها به آمازون بیسیکس تحول می کند. آمازون هیچگاه گاه منبع تأمین باتری های خویشتن را مشخص نکرد، اما گزارش حاضر، از سوی آن ها تأیید شد که سازنده ی باتری های AA را فاش می بطی ء.



مرکز تولید باتری های آمازون بیسیکس در اندونزی

امرسون در مسئله جستار خود، نگرش تولید باتری های آمازون را کشف کرد، اما هیچگاه گاه موفق بوسیله اکتشاف جوهر تأمین مواد مقدماتی ی آن ها نشد. دشواری پیدا کردن تمامی جزئیات زنجیره ی تأمین بخاطر کالایی ساده همچون باتری های AA، نشان می دهد که آمازون مداقه بالایی داخل ناپدید نگه داشتن اطلاعات مرتبط با محصولات خویشتن دارد. مرموز وجود داشتن جزئیات، به غول بازرگانی الکترونیک امکان می دهد تا مزیت رقابتی متجاوز بالایی داشته باشد و محصولات را با زیاده چرب یا شیرین پایین زیرفون از رقبا عرضه کند. ازطرفی، رازداری اطلاعاتی، برای مشتریانی که به دنبال ریشه تأمین و تولید محصولات خریداری شده هستند تیمار محظور هایی را خلق می کنند. اگر یک مشتری به دنبال تأثیرات زیست محیطی و حتی اخلاقی و مدنی محصول مورد نظرش باشد، درباره ی زنجیره تأمین آمازون به اطلاعات اضافی مشت پیدا نمی کند.کارخانه ی تولید باتری

ساختمانی سفید و سهل در جاوه غربی اندونزی وجود دارد که کارگران آن، فعالیت مونتاژ باتری را بخاطر همدستی ژاپنی فوجیتسو ارتکاب می دهند. فوجیتسو که مرکز مدیریت خود را داخل توکیو راحتی داده است، از تأمین کننده های آمازون بیسیکس محسوب می شود. برخلاف مراکز توزیع آمازون که با طراحی سیاه و لوگوی نارنجی شرکت، مشخص هستند، ساختمانی حاضر در جاوه هیچگاه نمادی بخاطر اثبات تولید باتری های آمازون بیسیکس ندارد.باتری های آمازون بیسیکس تو اندونزی و توسط فوجیتسو تولید می شوند

زیرمجموعه ی فوجیتسو به شهرت FDK، مدیریت کارخانه ی باتری آلکالاین را بر عهده داری دارد. مرکز فعالیت آن ها درون بکاسی جاوه غربی، از صنعت ترین شهرهای اندونزی قرار دارد. یکی از نظرات باتری آمازون بیسیکس ادعا کرده بود که باتری ها توسط فوجیتسو ساخته می شوند؛ درنتیجه امرسون تصمیم گرفت تا با مدیریت زیرمجموعه ی شرکت ژاپنی ربط بگیرد. یکی از کارمندان FDK تأیید کرد که آمازون از خریداران حقیقی باتری ها محسوب می شود و تعهد معامله سالانه ۱۰۰ هزار دلار از باتری های شریک شدن رادارد. آمازون هم پس از ترویج مقاله، FDK را به عنوان یکی از تأمین کننده ها آمازون بیسیکس تأیید کرد.

فوجیتسو یکی از قدیمی ترین همدستی های دنیای فناوری محسوب می شود که در سال ۱۹۳۵ تو ژاپن پیش از نزاع جهانی تأسیس شد. ریشه های این شریک شدن در کسب وکارهای قدیمی خانوادگی ژاپن قرار دارد. آن ها فعالیت خویشتن را با خلق کردن بدوی کامپیوتر ژاپنی شروع کردند و امروز از بزرگ ترین اعضای امپراطوری سخت افزار، کند افزار، خدمات و گجت های شخصی در جهان هستند. FDK درون سال ۱۹۸۹ بوسیله اندونزی توسعه یافت و بوسیله اشتهار FDK-Intercallin و با یک مرکز تولیدی، امر خود را بوسیله نشانی عزب مرکز تولید باتری های آلکالاین فوجیتسو در خارج از ژاپن، اول کرد.



مورخان دنیای فناوری تأیید می کنند که ژاپنی ها راز تولید باتری های مدرن را کشف کردند. پودر سیاهی بوسیله نام دی اکسید منگنز الکترولیتی شناخته می شود و دوچرخه ی انرژی را در دستگاه ها تأمین می کند. جی ترنر، لله مطالعات فضا زیست در کالج ولسلی می گوید ژاپنی ها از پیش گامان تولید دی زنگ منگنز بوده اند. ثمر نهایی، ابد به دی اکسید منگنز با خلوص و چونی پشته نیاز دارد و معدن کاوی نوع خالص آن از طبیعت، دشوار است. ژاپنی ها درون کشش جنگ جهانی دوم، روشی برای تولید پودر سره و حتی بهتر از معیار های طبیعی، کشف کردند.

اکثر متخصصانی که در مقاله ی حاضر مصاحبه کردند، اندونزی را بازیگر قدرتمندی تو صنعت باتری نمی دانند. برتری گران صنعتی سابق الذکر عموما کشورهای همچون چین، ژاپن و اکراه ی جنوبی بوده اند. دراین میان، سرمایه گذاری آمازون در اندونزی، بی سابقه بوسیله دیدن می رسد.قوانین محکمی برای حفاظت از هوا زیست تو کارخانه های اندونزی بود ندارد

FDK اطلاعات زیادی درباره ی وضعیت طرز کار کارخانه ی حاضر در اندونزی ارائه نمی درنگ. از خصوصیات اولیه ی کارخانه ی مذکور می توان به استانداردهای نه چندان قوی زیست محیطی در کارخانه ی مذکور رمز کرد. کارخانه های دیگر تو بکاسی نیز عامل گستردن گازها ی سرطان زا هستند و پس آب فاسد را نیز بوسیله آب رودخانه ها واقف می کنند. گزارش های زیست محیطی خود فوجیتسو اندوه تأیید می کنند که کارخانه ی اندونزی در قسمت قسمت کردن ی نجس ترین مراکز تولیدی قرار دارد و بیشترین تولید آلودگی را ایفا می دهد. مرکز تولیدی بکاسی، داخل سال ۲۰۱۶، ۱۰۰ تن زباله بیشتر از مرکز بعد اینده فوجیتسو یعنی FDK Energy تولید کرد.

الکسیس بیتمن، مدیر پروژه ی زنجیره های تأمین پایدار در دانشگاه MIT است. این پروژه سعی می کند تا از طریق تحقیق و مطالعه، استراتژی های ترقی ای معتمد و حامی محیط زیست را به کسب وکارها منتقل کند. او می گوید تنظیم گری خسته روال در اندونزی، فرصت یکروز برداری را در اختیار شرکت هایی همچون فوجیتسو قرار می دهد. اندونزی علاوه بر قوانین ضعیف حفاظت از هوا زیست، ظرفیت دیگری دارد که آن را برای تولیدکننده های باتری بوسیله منطقه ای ارزان تحول می کند.

فوجیتسو هیچ اظهارنطری درباره ی حقیقت تأمین مواد اولیه ی باتری ها ندارد. آن ها توضیحی هم پرگیر تماس با زنجیره ی تأمین قوی منگنز تو اندونزی ارائه نمی کنند. هیچ اطلاعاتی درباره ی منبع تأمین مواد اولیه ی شریک حیات ندارد. تنها یک مصالحه نامه عمومی وجود دارد که مقاطعه شرکت مبنی بر عدم بیع مواد معدنی خاص (همچون تانتالوم، قلع، طلا، تنگستن و کبالت) را از تأمین کننده های رفتار های ضد بشری، تأیید می کند.



تحلیل گران صنعت باتری ادعا می کنند که شرکت هایی همچون تسلا و اپل، بوسیله نشانی تولیدکننده ی گوناگون باتری های دیگر، به پندار کاهش مواد داخل معادن کنونی، به ظهر تأمین مواد اولیه از اندونزی هستند. گزارش های بی اندازه تأیید می کنند که تسلا غرض به تأسیس کارخانه ی تولید باتری در سولاوسی مرکزی دارد. بوسیله علاوه اقبال اندونزی نیز تلاش می کند تا ممنوعیت صادرات را بخاطر نیکل و مس وضع کند تا به نوعی مراکز تولیدی داخلی را تقویت کرده باشد. 

داده ها توضیحی باتری های آمازون بیسیکس تأیید می یواش که محصولات آمازون از دی اکسید منگنز، گرافیت، روی و پتاسیم هیدروکسید تولید می شوند. از مواد احتمالی دیگر در باتری های آمازون بیسیکس می توان بوسیله کاغذ، نایلون، PVC و فولاد رمز کرد. داده ها دقیقی درباره ی بازیافت یا امکان بازیافت هیچگاه یک از مواد مذکور حیات ندارد. ترنر می گوید مواد مذکور، سمی نیستند و ریسک اضافی برای سلامت انسان ندارد؛ درنتیجه انتظام گری قانونی سخت گیرانه ای بخاطر آن ها بود ندارد. او باتری های آلکالاین را در تعریف ساده، زمینی می داند که درون یک لباس سیلندری، پالایش شده است.

با وجود توضیحات بالا، تولید باتری ها آن چنان هم بی خطر نیست. به عنوان مثال، طبق گزارش های RCS Global، از شریک شدن های مشاوره ی مسئولیت اجتماعی، تولید منگنز بی وابستگی با تهدیدهای حقوق بشری و سرکشی های حمایت شغلی و استعمال از کودکان داخل کارخانه ها نیست. موافق همین گزارش، ۷۶ درصد از منگنز از آفریقای جنوبی، چین، استرالیا و گابون تأمین می شود، اما تقریبا هیچگاه رویکرد جلوه گر کنترل زنجیره ی تأمین برای آن بود ندارد. به بیان ساده، امکان دارد که منگنز طی رویکردهای ناقض حقوق بشر تأمین شود، اما نمی توان به راحتی، سودآوری یا نقش مستقیم هیچ شرکتی را تو فرایندهای تأمین، تأیید کرد. ماده ی ابتدایی از طریق فیلترهای متعدد به مرحله تولید نهایی و توزیع می رسد و درنتیجه مانند بسیاری از مواد دیگر، نمی نبوغ آن را ردیابی کرد.

موسسه غیر انتفاعی Responsible Sourcing Network کوشا در مرزوبوم ی مقابله با سوءاستفاده از حقوق کارگری ادعا می درنگ که هیچگاه فعالیتی در سطر شناسایی و مقابله با تهدیدهای تولید منگنز درون جهان اجرا نمی شود. معدن کاوی روی غصه احتمالا مواد آلوده ای همچون دی اکسید گوگرد را وارد محیط می کند که بخاطر بخاطر اشتی انسان، خطرهای احتمالی به همراه دارد.



سخنگوی آمازون در مصاحبه با OneZero درباره ی فرایندهای تولیدی می گوید:ما درون آمازون به شدت متعهد هستیم که از تولید کالاها و خدمات، به راه های صحیح مطمئن شویم؛ متد هایی که به حقوق بشر و محیط زیست پای بند هستند و کرامت کارگران را حفظ می کنند. ما با تأمین کننده هایی باهم اتحاد کردن می کنیم که به این اصول پای بند هستند و استانداردهای دقیقی در بستگی با تأمین کننده های رخت برای آمازون و زیرمجموعه های آمازون، نحو می کنیم.ردگیری غیرممکن

باتری ها هرچه تو زنجیره ی تأمین پیش می روند، بیشتر غیرقابل ردگیری می شوند. قوانین آمریکا تو زنجیره ی تأمین و حمل ونقل، بوسیله همدستی ها امکان می دهد تا فعالیت های خود را تا حدودی مخفیانه عمل دهند. آمازون نیز فعالیت های حمل ونقل خود را از کانال های متعددی همچون خودروهای شخصی، کامیون و حمل ونقل آبی و هوایی ایفا می دهد؛ درنتیجه فعالیت های لجستیکی آن ها تقریبا نامرئی هستند.

جان پائول رودریگ، استاد دانشگاه هافسترا که در مرزوبوم حمل ونقل، لجستیک و توزیع کالا وارسی می کند، درباره ی آمازون می گوید:آمازون نه به فکر ارائه ی محصول و کالای جدید، بلکه بوسیله خاطر گستردگی و غلبه لجستیکی، ارشد شده است. حمل ونقل های تجاری شامل قراردادهای خصوصی می شوند و آمازون هیچ قهری برای ترویج مفروضات آن ها ندارد.

یک کشتی محموله ونقل یونانی به نام COSCO Beijing در سال ۲۰۱۵ بارانداز جاکارتای اندونزی را با ۴۱۰ پالت باتری آلکالاین آمازون بیسیکس صرفنظر کرد. دشت مذکور، چهار کانتینر بزرگ را پر کرده و توسط PT FDK Indonesia از بکاسی بیرون شده حیات. فروشنده ی کالا نیز، جزء تأمین کالای آمازون (Amazon Fulfillment Service) بیان شد. کشتی مذکور توقفی کوتاه در مالزی و سنگاپور داشت و سپس از خوش نویسی اقیانوس خاموش بوسیله سمت بندرگاه لانگ بیچ داخل کالیفرنیا رفت. مقصد بعدی، سیاتل در وانشگتن بود و محموله از آنجا به مقصدی نامعلوم منتقل شد.



مفروضات پشته مقابل اسناد حمل ونقل کشتی و از طریق واحد تحقیقات زنجیره ی تأمین Panjiva تو S
به گزارش همشهری به نقل از  ایسنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در همایش ملی پدافند غیرعامل که امروز سه شنبه ۱۴ آبان در سالن همایش های بین المللی موسسه صداوسیما برگزار شد، تقریر کرد: دفاعی فیروز است که پیش دستانه و عایق خسارت باشد و از قبل، هجوم را پیش بینی کند. امروز تاکتیک های تاخت دشمنان تغییر کرده است، اهداف دشمن هیچ گاه تبدیل نمی بطی ء بلکه راهبردها و اسباب آنها تغییر می درنگ.

وی افزود: هدف اصلی دشمنان ما براندازی است و هر اقدامی که این مدخل از عهده دار شدن آنها را محقق کند، مورد توجه دشمنان است. براندازی یک نسخه واحد برای تمام حکومت های جهان نیست بلکه شایان کنار هر نظامی ستایش می شود.

ذوالنور با پیش روی اینکه جنگ سخت و تهدید نظامی، هم آشکار و پرهزینه است و بی آرامی محبوبیت خلق نمی کند، دنباله داد: بوسیله همین اندیشه امروز نزاع نرم در دستور فقره دشمن است. امروز دشمن پهلو روی موضوع «حیثیت عمومی نظام اسلامی» تمرکز کرده است و از بین بردن توکل مردم به نظام، مرام اصلی اوست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امروز یکی از بسترهای آسیب بوسیله جمعیت، عرصه بیوتروریسم است که متاسفانه کمتر مورد توجه فراغت می گیرد، گفت: گاهی دشمنان پنبه هایی که با آنها پوشک صغیر خواه مشابه آن تولید می شود را به گونه ای تدارک می کنند که موجب عقیم سازی می شوند.

ذوالنور با اظهار اینکه موضوع تراریخته ها یک تهدید جدی است، عنوان کرد: مافیاهای خطرناکی عقب موضوع تراریخته ها هستند که سالوس وار نظر تصمیم گیرندگان ملک را دچار خمیدگی می کنند.

وی تاکید کرد: ما باید آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی پرعضله بخاطر آزمایش محصولات تراریخته داشته باشیم.

رئیس جماعت امنیت ملی و محاکمه خارجی مداومت کرد: ابعاد اعتقادی و وحدت آمیز مردم ما، از دیگر عرصه هایی است که متخاصم پیاده شدن روی آن تمرکز کرده و  فضای مجازی یک شمشیر دو لبه است اما قله کوه آن درون دست ماست و دسته آن در دست ما نیست.

ذوالنور با تقریر اینکه بدبختانه هنوز در کشور ما «پدافند غیرعامل» بوسیله یک اتیکت عمومی تحول نشده است، تصریح کرد: ما در مجلس و کمیسیون حمایت ملی و سیاست خارجی، آمادگی داریم بخاطر اتیکت سازی پدافند غیرعامل، سر مصوب کنیم و دولت را ملزم کنیم که اقدامات و برنامه هایش، دارای منضمات پدافند غیرعامل باشد.

وی با بیان اینکه تهدید همیشگی است و ما باید پدافند عامل و غیرعامل را همیشه درون دستورکار داشته باشیم، گفت: امروز طریق پدافند غیرعامل، تحت یک ماده واحده تو حلقه امنیت ملی در مشت بررسی است. ذوالنور: آمریکا حمله نرم عمر باقی مانده اسرائیل به نیم ساعت نخواهد رسید نمایندگان مجلس، برجام و درفش آمریکا را آتش زدند
بوسیله گزارش ایرنا، یک گروه راست افراطی آلمانموسوم به «لشکر غل اتمی» با ارسال یک رایانامه به «جم اوزدمیر» از رهبران حزب سبزهای آلمان، وی را تهدید به مرگ کرد.

به گزارش خبرگزاری د. پ. آ. نام اوزدمیر داخل صدر فهرست اسامی است که این گروه بوسیله دکه وی ارسال کرده و در آن مدعی شده که قصد کشتن آنها را دارد.

به گفته سیاستمدار ۵۳ ساله حزب سبزها، نامه این گروه راست افراطی که معروفیت خویشتن را از یک گروه متشابه در آمریکا گرفته، در جوانمردی نماینده فدرال و دایره فدرال مبارزه با ترور استراحت گرفته است.

این در حالی است که هنگام هفته های اخیر اظهارات این نماینده صرفنظر تبار پارلمان آلمان، غضب هواداران ناسیونالیست ترکیه را نیز برانگیخته است.

اوزدمیر، از رهبران سرشناس حزب سبزهای آلمان تو این رایانامه اینگونه تهدید شده است: «هنوز قطعی حلق که شما را کی و کجا اعدام کنیم. شاید در یک گردهمایی عمومی باشد و شاید بی قراری درون محل سکونت به سراغتان بیاییم».

پلیس آلمان درون روزهای گذشته وعده دیگر بر تهدید روزافزون نیروهای راست افراطی تأکید کرده است.

درون همین تماس دویچه وله می نویسد: اوزدمیر به تامل مخالفت جدی با شور ستیزی، خشم و نفرت نیروهای ضایع افراطی را برانگیخته است، اما افزون بر آنها ناسیونالیست های هوادار رجب طیب اردوغان همچنین بارها او را به اجل تهدید کرده اند و به همین تامل تحت حفاظت پلیس عمر و فعالیت می درنگ.

با این حال اوزدمیر به رسانه ها گفته است: من از امان پلیس سراسری آلمان برخوردار هستم. ولی بسیاری از سیاستمداران محلی و فعالان متعهد از این طور حمایتی برخوردار نیستند.

در واکنش به فعالیت های خشونت بار راستگرایان، کابینه آلمان روز چهارشنبه قوانینی بخاطر مقابله با این قضیه به مقبول رساند که شامل اعمال مقرراتی سخت خیس درون زمینه مالکیت سلاح و بازرسی بیشتر کنار گستردن مطالب نفرت انگیز در اینترنت می شود.

این تصمیم نوبت آلمان در واکنش به افزایش جرم و ترور گروه های حق که از بیزاری نشات می گیرد، اتخاذ شده است.

دولت «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در پی کشته شدن یک سیاستمدار طرفدار مهاجرت داخل این قلمرو و حمله محدودیت مسلح بوسیله یک کنیسه و مغازه ای داخل قصبه هاله واقع در ایالت زاکسن، تحت فشار قرار گرفته است.
مدیرعامل خانه کتاب درون این رسوم گفت: «خانه کتاب با شعار تجهیز کتابخانه های عمومی و کتابخانه های مدارس، اهدای تاریخچه به معرفت آموزان، کودکان و نوجوانان مناطق سیل زده بوسیله خاص روستاهای استان لرستان، این تاریخ ها را اهدا کرده است.»

به گفته «نیکنام حسینی پور» هیئت قانونگذاری فرهنگی ناشران خردسال و نوجوان، رادیو فرهنگ، رادیو ایران، کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران، انتشارات دارالثقلین، انتشارات معرفت هوشیار، انتشارات سرخ، پایگاه خبری گلونی و خیّران با مؤسسه بناء کتاب داخل اهدای تاریخ به مناطق سیل خورده استان لرستان مشارکت داشته اند.

او در پایان گفت: «تاریخ های اهدایی از سوی مؤسسه ساختمانی تاریخ در قالب موضوعاتی بجای نوزاد و نوجوان؛ تعلیم و تربیت، کمک درسی؛ آموزشی و دانشگاهی، علوم اجتماعی؛ مدیریت و حقوق، دین، فلسفه و گویا شناسی، ادبیات، شعر، شعر و تاریخ، پزشکی، مهندسی و کشاورزی و هنر و هدایت بدنی بوده است.»
این هفته بازار خودروهای فتنه ای و سوپراسپرت های ارتقایافته شلوغ کار بود؛ دو سوپراسپرت ساز لایق ایتالیا یعنی فراریو لامبورگینی هم از معیار های جدیدی رونمایی کردند. لامبورگینی از علیه جدید خود با پیشرانه ۱۲ استوانه ۸۳۰ اسب فرخوراک پزی و مدل مشق ای اوروسبا نام ST-X رونمایی کرد. فراری نیز مدل مانور ای 488 GT3 را با بسته ی Evo شناساندن کرد که از سال آینده در مسابقات بین المللی GT شریک شدن خواهد کرد.



خودروی مسابقه ای جدید فراری شباهت یدکی به 488GT3 دارد که چهار سال پیش رونمایی شده بود ولی این مدل دارای قطعات Evo بوده و درون مدخل آیرودینامیک و سایر قسمت ها بهترین سازی شده است. بارزترین تغییری که در مدل Evo جلب توجه می کند، سپر جلو است که بوسیله نعوظ طولانی بازطراحی شده است. این سپر درون قسمت پایین چراغ ها کوچک نمدار از قبل است. فراری بیش از ۱۸ هزاره ساعت زمان را صرف کردن محاسبات و شبیه سازی این سپر داخل CFD کرده تا طرح نهایی آن را آماده کند. پس از آن سپر جدید به نقب باد رفت تا میزان تأثیر آن روی پایداری خودرو حزن آزمایش شود.



فراری بخاطر گشایش آیرودینامیکی تغییرات دیگری را هم در این نمونه اعمال کرده است. ورودی های هوای روی سپر جدید در مقایسه با قبل ارشد نم هستند و همچنین باله های جلویی ابعادی مبصر برنده از مدل قبلی دارند. فراری اقدام بوسیله اعمال تغییراتی درون درهای خودرو نیز کرده و با کوچک تر کردن آن ها وضعیت آیرودینامیکی بسرنوشت شوم دچار کردن جانبی خودرو را بهبود بخشیده است. تو تقدیر تعاقب 488 GT3 Evo خروجی های هوا تغییر کرده اند. ولی مبصر ترین تغییر ظاهری این مقیاس افزایش بور ی محوری است. این حکم برای دو منظور اجرا شده است که یکی کاهش استهلاک لاستیک ها و دیگری میسر تر شدن امکان تبدیل خودرو از GT3 به GTE هستند.



در میزان Evo به لطف استفاده از صندلی های ریختگی تر شاهد کاهش وزن ۲/۴ کیلوگرمی هم هستیم. این صندلی های ریختگی وزن متاخر ایستادگی بیشتری از قبل اندوه دارند و فراری آن ها را با دستیار برند Sabelt نقشه کشی کرده است. صندلی ها غم قابلیت انتصاب داخل مدل GT3 و هم توان نصب در استاندارد GTE را دارند. کاهش وزن داخل این خودرو به معنای پایین نمدار آمدن مرکز ثقل و بهبود فقره پذیری است.

مقاله های مرتبط:تیونینگ فراری 488 پیستا، ثمر جدید نویتک، معرفی شدآیرودینامیک فراری F8 Tributo چگونه ارتکاب می کند؟

یکی از مهم ترین تقدیر های مدل Evo این است که می توان قطعات مخصوص مسابقات استقامتی ۲۴ ساعته را هم روی خودرو گمارش کرد. این برگ شامل سپر جلوی متفاوت، چراغ های اضافی، کلاچ فیبر کربنی، کالیپرهای ترمز GTE 488، خم چرخ های فولادی و درپوش چربی موتور و رادیاتور هستند. تجهیزات اضافی دیگری حزن امکان نصب روی 488 GT3 Evo را دارند که از بین آن ها می قابلیت بوسیله چراغ قدرتمند LED با قابلیت ۴۵۰۰ لومن مخصوص مسابقات لمانز، حسگر مخصوص سطح ابگونه خنک کننده و چراغ سوخت گیری رمز کرد.



به گفته ی فراری ودیعه ی Evo نبوغ نصب داخل مدل های فعلی را نیز برای تقویت آن ها دارد. نصب این قطعات می تواند ترمز ABS و سیستم کنترل کشش را تقویت نرم. پیشرانه ی V8 این خودرو گرچه از قبل به ارث روان و جدید نیست ولی واحد کنترل الکترونیکی آن تغییر کرده است تا گشتاور در دور موتور بهتری در اصالت راننده قرار داشته باشد.بیشتر بخوانید:لامبورگینی هوراکان رکورد تولید گالاردو را شکستنگاهی به جدیدترین مرکز طراحی فراریتمایل فولکس واگن بخاطر خرید لامبورگینینگاهی به سابقه مفید لوریس بیکوکی؛ راننده عالی بوگاتی، پاگانی و کونیگزگبهترین خودروهای سال ۲۰۱۹ از نگاه جرمی کلارکسون
روز گذشته شایعه ای تو فضای مجازی پیچید مبنی کنار اینکه براثر خسارت لبالب ی چند مورد از برندهای حقیقی سرآوا، حال سهام داران این هلدینگ به دنبال انحلال آن و تبدیل سهام شان به سهام مستقیم در شریک های زیرمجموعه هستند. بوسیله نظر می رسد لب شایعات به توییت اخیر خبرنگاری به معروفیت بهنام رئوف بازمی گردد.



رئوف در لفافه توییت اخیر خود، مشکلات منتسب بوسیله سرآوا باعث شده است تا بزرگترین زیرمجموعه ی این هلدینگ در از کار افتادن درخواست وام بانکی اش دچار مشکل شود. او با اتکا به گفته های «منابع صالح در بین سهام داران سرآوا»، می گوید از سهام دیجی لوازم به دلیل مشکلات مالی، زیان دهی دو سال اخیر و آینده ی نامعلوم آن استقبال نمی شود.

البته رئوف در پایان تأکید می بطی ء که هنوز در خصوص تصمیم سرآوا با شرکت های زیرمجموعه ی آن صحبتی نشده استِ بنابراین نباید «عقب تأیید یا تکذیب» حیات. در هر صورت، توئیت های جنجالی رئوف، واکنش ظاهر تعدادی از مدیران فراهم در همدستی های زیرمجموعه از یکسره شایان شلیله را همچنین برانگیخت و درون نهایت روابط عمومی سرآوا پارس بیانیه ای را بخاطر تکذیب شایعات اخیر منتشر کرد. 



متن بیانیه ی سراوا بدین تطویل است:با شکوفایی اکوسیستم استارتاپی ایران و لباس گیری صرفه جویی دیجیتال تو کشورمان که حداقل دستاوردش ایجاد چند هزار اشتغال و ایجاد برندهای ملی درون برابر سلطه غول های تکنولوژی جهانی بوده ، متاسفانه گواه تراوش دروغ پردازی و شایعه پراکنی داخل گوشه و کنار این بستر نو تیمار بوده ایم. اخیرا شماره ای به پاشیدن اطلاع دادن دروغ پیرامون انحلال همدستی سرآوا، مشکلات مالی در فیروز ترین استارتاپ های ایرانی و واهی وجود داشتن جذب تنخواه خارجی توسط این شرکت ها (که سازمان سرمایه گذاری ورود آن را به کشور اثبات کرده است)، پرداخته اند.

برخی از این شبهه ها جدید هستند و فدایی دیگر، مثلا واقعی بودن تنخواه گذاری خارجی، با حیات پاسخ های مستقیم و مستند متعدد هر از چندگاهی مجددا تکرار می شوند.

قصد این افراد مشخص نیست؛ هدفشان ضربه سرقت کردن و نابودی اکوسیستم است یا مخالف سرمایه گذاری خارجی اند؟ هر چه که باشد اشاعه اخبار کذب، دروغ پردازی و یقین پراکنی داخل اکوسیستم کارآفرینی بوسیله نفع بدخواهان ایران است. چه کسی می تواند از پراکندن نهر نا امیدی در میان کارآفرینان کشور که داخل سخت ترین شرایط اقتصادی به اشتغال زایی و ساختن ارزش می پردازند، خوشحال باشد؟

باهم یکصدا موافق بی فرهنگی دروغ و سررشته بایستیم.

روابط عمومی سرآوا

نظر شما کاربران گرامی زومیت در خصوص ائتلاف پیش آمده داخل اکوسیستم استارتاپی کشورمان چیست؟ لطفا دیدگاه خود را با ما و سایر کاربران به پول اعانه بگذارید.بیشتر بخوانید:چهار سایت دانلود فیلم مجوز فعالیت قانونی گرفتندهشدار سامانه همتا درباره پیامک های جعلی رجیستریتوضیحات سخن گوی رجیستری درباره تغییرات اخیر ثبت تلفن همراه مسافریافزایش هزینه رجیستری گوشی تلفن همراه با حذف معافیت ۸۰ دلاری واردات گوشی مسافری [بوسیله روزرسانی]راستی آزمایی: ذبیح الله منصوری؛ مترجم خواه نویسنده؟