باربری ارزان ایران

امروزه در سازمان های بین المللی درکنار تمامی موضع های مدیریتی مدرن، شهرت یک موقعیت موثر بیش از همگی جدید و جذاب و مهم به رویت می رسد. مدیر تکامل و نوآوری (Chief Innovation Office) خواه CINO یا CTIO) موقعیتی مدیریتی است که احتمالا ۲۰ سال پیش هیچگاه نامی از آن در دنیای تصرف وکار شنیده نمی شد. جالب است بدانید تو سال ۲۰۱۷، حدود ۲۹ درصد از شریک شدن های حاضر در فهرست شریف فورچن ۵۰۰، مدیری ارشد با مسئولیت نوآوری داشتند.

مدیر نوآوری موضع کاری جدیدی در دنیای کسب وکار محسوب می شود؛ بوسیله همین دلیل، هنوز تعریف و نمونه مشخصی برای آن حیات ندارد. مسئولیت های این شغل بسته بوسیله نوع مشارکت و مشکلات تصرف وکار و پس زمینه ی افراد شاغل در آن تنوع زیادی دارند. افرادی که در موضع مدیریت نوآوری فعالیت می کنند، از مدیران باتجربه و فارغ التحصیلان دانشگاهی و نوآوران برجسته تا متخصصان مسائل مالی و مدیران خلاق و شالوده گذاران استارتاپ را شامل می شوند.مقاله های مرتبط:تمرینی بخاطر تشویق کردن نوآوری در تیم های کاریروش های تکثیر خلاقیت و نوآوری درون کارمندان

بسیاری از اداره های ارشد امروزی بوسیله عظمت به کارگیری مدیران نوآوری جای پا درگیر اند. دراین میان، آن ها با شاق بزرگی برای گزینش فرد صحیح درون موقعیت سابق الذکر روبه رو هستند. مدیران ارشد برای انتخاب فرد صحیح در موقعیت مدیریت نوآوری، باید بوسیله چنین سؤال هایی جواب دهند: کدام سنخ از مدیران نوآوری را استخدام کنیم؟ چگونه افراد را چونی سنجی کنیم؟ پاسخ به سئوال ها داخل همان مراحل اولیه تغیین انتظارها مشخص می شود. کلمه ی «نوآوری» مانند «استراتژی» علامت دهنده ی المان های گوناگون بوسیله افراد گوناگون خواهد بود؛ درنتیجه، نخستین وظیفه داخل حروف استخدام مدیر نوآوری، مشخص کردن اهداف نوآوری در راه اندازی است.

مدیران نوآوری درون سازمان های گوناگون، قسمت قسمت کردن بندی های شخصیتی و رویکردی متفاوتی دارند. هرچند نمی توان هیچگاه دسته بندی را به قیافه خاص بخاطر یک سازمان پیشنهاد داد، شناسایی داشتن از توضیحات و تفاوت های هریک می تواند تو مانوس نیازها و راهکارهای نوآوری سازمان مفید باشد. درنهایت هر سازمانی امانت به نیاز احتصاصی خود باید مدیر مدنظر را پیدا کند یا تا اینکه از میان مدیران موجود فراگیری دهد. درادامه ی این مطلب زومیت، خصوصیات ۶ دسته از مدیران نوآوری بخاطر موسسه ها  را توضیح می دهیم.جستجوگر یا پژوهشگر

محققان از صیت کشف کردن کلمه ی «نوآوری» در تیترهای خبری و هیاهوی توسعه ی تصرف وکار راضی نیستند. آن ها این عبارت را اصطلاح ای بدیع نمی دانند؛ زیرا که سال ها در فعالیت های خود نوآوری را بوسیله نشانی هدف برگزیده اند. نوآوری تو دید محققان، ابد همان «یافتن پدیده ی بزرگ و رادیکال بعدی» تعریف می شود. محققان اغلب در دسته ی افراد ساکت تر راحتی می گیرند و دلبستگی سندیت بوسیله پوشش آزمایشگاهی و همچنین مدارج علمی متعدد، از خصوصیات ویژه محسوب می شود. آن ها نوآوری با «ابتکار چیزهای کاملا جدید» معنا می کنند.



فرد محقق برای کنترل ایده های متجاوز فراوان حافظه خود، از روش های علمی استفاده می درنگ و معرفت خود را از مجموعه های عظیم داده بوسیله مشت می آورد. آن ها درون فضا هایی فعالیت می کنند که نوآوری علاوه بر پیداکردن پاسخ صحیح، به مطرح کردن پرسش صحیح حزن وابسته باشد. محققان در دایره هایی می توانند نقش مدیر نوآوری را با موفقیت عمل کنند که تغییرهای وعده ای احتیاج باشد. بوسیله علاوه در آن سازمان ها باید سازوکار استحکام هم برای مسائل مالکیت قشری حیات داشته باشد. صنایع دارویی، هوافضا، تاسیس وتولید و فعالیت های مبتنی کنار علم مواد می توانند از محققان به نشانی مدیران نوآوری یکروز ببرند. نوآوری تو چنین اداره هایی عموما با قیمت توفیق پایین و معاینه های موشکافانه ی قانونی همچنین همراه می شود.

محققان برای بهر ه وری هرچه بیشتر نیازمند سرمایه گذاری های صحیح هستند و باید شرکای تجاری قدرتمندی درکنارشان محضر داشته باشند. شرکای تجاری باید آن ها را به جانب ایده هایی تربیت کنند که علاوه بر دوست داشتنی وجود داشتن سودآور اندوه باشند. بوسیله علاوه محققان باید در اداره هایی فعالیت کنند که حاضر بوسیله سرمایه گذاری کوتاه مدت برای اهداف بلندمدت باشند.معماری کردن

مهندسان برضد محققان ارتباط زیادی با عملی ها ندارند. آن ها به دنبال خلق چیزی هستند که غصه اکنون کارایی داشته باشد. مهندسان ایده های متنوع را آزمون و معصیت می کنند تا درنهایت به مولود برسند. رویکرد مهراز با عبارت «همیشه سعی برای بهترکردن چیزی به انداز ه ی حتی کوچک» مدح می شود. مهندس عموما در دپارتمان های توسعه ی علیه دیده می شود و شاید او را بسیاری از اوقات مبتلا تعمیر برگ خودش ببینید که از این فقره تیمار واقعا لذت می برد.



رویکرد مهندسان عموما با معاینه تجربی ایده ها هم صنوبر می شود. آن ها ایده های بسیار زیاد را با امتحان های نزدیک و طوفان های روحی و آزمایش های متعدد و بعضا گران ارج وارسی می کنند. مهندسان داخل صنایعی قاهر می شوند که تاریکی فناوری عرضه ی راهکارهای سیال بهینه سازی را امکان پذیر می کند. به عنوان مثال، می نبوغ بوسیله صنایع تولید سخت افزار و خودرو رمز کرد.

مهندسان برای موفقیت نیازمند راه های هرچه بیشتر و کارآمدتر برای آزمایش ایده ها و دستاوردهای نخستین هستند. آن ها باید بتوانند محصولات را در مدل های بدوی و با مشتریان کثرت آزمایش کنند. رؤسای مهندسان باید میل آن ها به بررسی انواع محصولات جدید را کنترل کنند؛ بمنظور درغیراین صورت شاید بوسیله هرج ومرج تحقیق و توسعه منجر شود.سرمایه گذار

یکی از نادرترین دسته های مدیر نوآوری، سرمایه گذاران هستند. سرمایه گذار نوآوری را ابزاری درون سطر هدف می داند؛ هدفی که تنها با زبان ی «رشد» آن تیمار از نوع رشد مجلل تعریف می شود. نوآوری موفق داخل ذهن سرمایه گذار بوسیله معنای جمع آوری باریک بین منابع با مرام بهینه سازی فرصت های برگزیده است. این مدیران افردی تحلیلگر با هوش مالی درخورتوجه و متمرکز پیاده شدن داده و پرانرژی هستند. برای پیداکردن این طور مدیری، دنبال انفراد با لباس های رسمی کار باشید که با فایل ورق گسترده (اکسل) دست وپنجه بطی ء می کند؛ درحالی که همکارانش با تی شرت و شلوار جین با فایل های پاورپوینت مشغول هستند!

تنخواه گذاران درون محیط هایی مظفر می شوند که نوآوری از هر سمت (مشتری، رقیب، استارتاپ و آزمایشگاه) و از هر فرم (بازارها یا مدل های تصرف وکاری یا نوآوری های متاخر) ایجاد می شود. تمرکز آن ها روی درک مفهوم از مجموعه ای عظیم و پیچیده از داده است تا بهترین نحو از میان آن ها انتخاب شود. تصرف وکارهای مبتنی بر کالاهای مصرفی که مقرری ی رشد حقیقی خویشتن را در انتخاب و توسعه ی محصولات صحیح در پورتفولیو بیان می کنند، از این طور مدیران نوآوری منفعت خواهند برد.



متخصصان فنی باید درکنار سرمایه گذاران محضر داشته باشند تا امکان پذیری و ظرفیت های آتی ایده ها را درکنار کارایی کنونی بررسی کنند. آن ها باید با غبطه ذهنی توجه بیش از وزن به نتایج کوتاه مدت و ظرفیت های کنونی ایده ها مقابله کنند. تنخواه گذاران احتمالا برخی اوقات تمرکز متجاوز از حدی روی آمار و ارقام دارند و مفاهیم اهمیت را درون دیدن می گیرند که برای ارتکاب نیاز بوسیله زمان بسیار متجاوز خواهد داشت.حامی

افراد حامی برضد تنخواه گذاران با ایده ها و آرزوهای بزرگ (خصوصا از جانب مشتریان) کار ایده پردازی را شروع می کنند. آن ها عموما پس بن ی بازاریابی یا تفکر طراحی دارند. مدیر نوآوری حامی نوآوری خود را با عبارت «ارائه ی چیزی جدید بخاطر مشتریان» توصیف می یواش و روی آن کمال مطلوب متجاوز تمرکز می کند. حامیان مشتریان خود را به خوبی می شناسند و مأموریتشان را در برطرف کردن نیازهای آن ها ستایش می کنند.حامیان برای نوآوری بوسیله احتیاج مشتری مداقه می کنند

حامیان تو صنایعی با سرعت ترفیع زیاد چیره می شوند که به سبکی از به روزبودن نیاز دارند. پوشاک و رسانه و تبلیغات از صنایعی هستند که بوسیله مدیر نوآوری سرپرست احتیاج دارند. حفط عرض و تناسب برند، تاسیس هویت صحیح برای برند، پیش بینی آینده و خلق هیاهوی خبری و افزایش فروش در پی آن، فردی های تمرکزی مدیران حامی هستند. آن ها باید نبض بازار را حساسیت کنند و یک کود جلوتر باشند. چنین رویکردی همیشه به سرعت و چابکی بسیار حاجت دارد.



مدیران نوآور سرپرست اقتدار مناسبی در نمایش ی نوآوری های سریع و کاربردی دارند و مسیر مربوط باینده مشتریان را حس می کنند. البته علاقه ی موکد حامیان به نوبودن ایده ها، برخی اوقات آن ها را بوسیله رخساره هم زمان بوسیله ردگیری مسیرهای متعددی می کشاند. اختلاط حامی با استراتژیست عالی می شود؛ چراکه استراتژیست خاطر حامی را تزیین و بینش های او را بوسیله جانب فعالیت های عملیاتی بلندمدت سوق می دهد.مشوق

داخل دنیای رقابت، کسب وکارهای متعددی در خاطر خود گرفتار می شوند. مشوقان در این حالت بوسیله دستیار اداره می آیند و روح خلاقیت کارمندان را آزاد می کنند. چنین رویکردی عموما با متمرکزکردن افراد و فرهنگ روی چشم انداز و کاهش بروکراسی، پیجیدگی اداری و ترس از مخاطره ادا می شود. مشوقان در انواع پس اساس های شغلی دیده می شوند و شاید در هریک از دسته بندی های سابق الذکر هم محضر داشته باشند. آن ها با علاقه ی شدید بوسیله روایت و انسان ها و استعدادها شناخته می شوند و اغلب رفتاری دوستانه دارند. آن ها نوآوری را با عبارت «آزادکردن نوآوری در دیگران» تعریف می کنند.

مشوقان را نمی توان در دسته ای مشخص از کسب وکار جانمایی کرد. آن ها برای هر مستخدم مناسب هستند که به متعاقب بازنوآوری خود باشد. این افراد با ابداع فضاهای مشوق نوآوری و خلاقیت، توانایی ایجاد تحول مجلل در اداره ها را دارند.



تبدیل تو فرهنگ حقوق بگیر همیشه مشکلات متعددی دارد. به علاوه اگر مدیرعامل سازمان نباشید، مشکلات پیچیده نمدار غصه می شوند. مشوقان عموما بدون هیچ وجهه خواه تا اینکه منابع صحیحی به چنین وظایفی مشغول می شوند. درنهایت، حمایت مدیرعامل و هیئت مدیره اهمیت بسیاری برای آن ها دارد.موسسه دهنده

افراد با تفکر سازمان دهی عقیده دارند فرایندها اصول کار را شکل می دهند. آن ها با رفتارهایی همچون تقویم های کاری منظم و پایبندی بوسیله روش «انجام بی عیب کارها» و میزهای منظم شناخته می شوند. چنین افرادی ارتباط و دقت زیادی به نشانگرهای روزی وری و عوامل این چنینی می کنند. سازمان دهنده ها بیش از خویشتن نوآوری، به ادا صحیح کارها جلال می دهند. درواقع، آن ها نوآوری را «فرایندی بی عیب و دقیق برای الحاق به ایده های متاخر» تحسین می کنند.اداره دهنده اجرای صحیح پروگرام ها را هدف قرار می دهد

خدمات حرفه ای و سازمان های آموزشی و ساختارهای دولتی به مدیران نوآوری موسسه دهنده نیاز دارند؛ بنیاد هایی که عموما با نیروی فرمان متمرکز بر علم سروکار دارند. شاید چنین افرادی بخاطر دیگر انواع افراد نوآور خسته کننده به دید برسند؛ ولی وجود آن ها تو سازمان هایی که نوآوری نیازمند انبازی گسترده ی کارمندان باشد، برای مدیریت بهینه الزامی است. دایره دهنده ها با درک نوآوری های جدید، خلق کردن شتاب و جمع آوری پشتیبانی و پذیرش قوانین برای انگیزه دهی به ایده را انجام می دهند تا به واقعیت دگرگونی شود.



دایره دهنده ها کارایی فراوانی دارند؛ اما فداکار اوقات چشم انداز اصلی را فراموش می کنند. آن ها نیازمند شرکایی هستند که با حس مشتریان، تمرکز روی سیلان ی اصلی را انجام دهند. به علاوه مشوقان هم می توانند تکمیل کننده ی اداره دهنده ها باشند.

شاید با نگاهی به قسمت قسمت کردن های مذکور بوسیله این نتیجه برسید که سازمان شما به گنجایش هایی از همه ی این افراد حاجت دارد. این طور تصوری مغلوط نیست؛ ولی برای انتخاب صحیح باید بین نیازهای خود ترجیح بندی کنید. مدیرانی با تمام ویژگی های بالا قطعا وجود خارجی ندارند و اکثر اداره ها نیز بودجه ی لازم را برای استخدام همه ی گوناگون ندارند. درنهایت، با شفاف بودن درباره ی نوع نوآوری موردنیاز در سازمان، گزینه ی مناسب را پیدا و با حاضر کردن منابع و سازوکارهای صحیح، او را به سمت موفقیت هدایت کنید.بیشتر بخوانید:رهبری اثرگذار با سرمایه گذاری در تیمروش هایی برای خلق کردن فرهنگ نوآوری مشارکتیاپل توقع می کند که ۲/۴ میلیون اشتغال داخل آمریکا خلق کرده استتمرینی بخاطر برانگیختن نوآوری در تیم های کاریمهم ترین جنبه های شخصیت فردی تو مصاحبه های استخدامی
  • ۹۸/۰۸/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی