باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری به نقل از  ایسنا، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور در همایش ملی پدافند غیرعامل که امروز سه شنبه ۱۴ آبان در سالن همایش های بین المللی موسسه صداوسیما برگزار شد، تقریر کرد: دفاعی فیروز است که پیش دستانه و عایق خسارت باشد و از قبل، هجوم را پیش بینی کند. امروز تاکتیک های تاخت دشمنان تغییر کرده است، اهداف دشمن هیچ گاه تبدیل نمی بطی ء بلکه راهبردها و اسباب آنها تغییر می درنگ.

وی افزود: هدف اصلی دشمنان ما براندازی است و هر اقدامی که این مدخل از عهده دار شدن آنها را محقق کند، مورد توجه دشمنان است. براندازی یک نسخه واحد برای تمام حکومت های جهان نیست بلکه شایان کنار هر نظامی ستایش می شود.

ذوالنور با پیش روی اینکه جنگ سخت و تهدید نظامی، هم آشکار و پرهزینه است و بی آرامی محبوبیت خلق نمی کند، دنباله داد: بوسیله همین اندیشه امروز نزاع نرم در دستور فقره دشمن است. امروز دشمن پهلو روی موضوع «حیثیت عمومی نظام اسلامی» تمرکز کرده است و از بین بردن توکل مردم به نظام، مرام اصلی اوست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با بیان اینکه امروز یکی از بسترهای آسیب بوسیله جمعیت، عرصه بیوتروریسم است که متاسفانه کمتر مورد توجه فراغت می گیرد، گفت: گاهی دشمنان پنبه هایی که با آنها پوشک صغیر خواه مشابه آن تولید می شود را به گونه ای تدارک می کنند که موجب عقیم سازی می شوند.

ذوالنور با اظهار اینکه موضوع تراریخته ها یک تهدید جدی است، عنوان کرد: مافیاهای خطرناکی عقب موضوع تراریخته ها هستند که سالوس وار نظر تصمیم گیرندگان ملک را دچار خمیدگی می کنند.

وی تاکید کرد: ما باید آزمایشگاه ها و مراکز تحقیقاتی پرعضله بخاطر آزمایش محصولات تراریخته داشته باشیم.

رئیس جماعت امنیت ملی و محاکمه خارجی مداومت کرد: ابعاد اعتقادی و وحدت آمیز مردم ما، از دیگر عرصه هایی است که متخاصم پیاده شدن روی آن تمرکز کرده و  فضای مجازی یک شمشیر دو لبه است اما قله کوه آن درون دست ماست و دسته آن در دست ما نیست.

ذوالنور با تقریر اینکه بدبختانه هنوز در کشور ما «پدافند غیرعامل» بوسیله یک اتیکت عمومی تحول نشده است، تصریح کرد: ما در مجلس و کمیسیون حمایت ملی و سیاست خارجی، آمادگی داریم بخاطر اتیکت سازی پدافند غیرعامل، سر مصوب کنیم و دولت را ملزم کنیم که اقدامات و برنامه هایش، دارای منضمات پدافند غیرعامل باشد.

وی با بیان اینکه تهدید همیشگی است و ما باید پدافند عامل و غیرعامل را همیشه درون دستورکار داشته باشیم، گفت: امروز طریق پدافند غیرعامل، تحت یک ماده واحده تو حلقه امنیت ملی در مشت بررسی است. ذوالنور: آمریکا حمله نرم عمر باقی مانده اسرائیل به نیم ساعت نخواهد رسید نمایندگان مجلس، برجام و درفش آمریکا را آتش زدند
  • ۹۸/۰۸/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی