باربری ارزان ایران

بوسیله گزارش ایرنا، یک گروه راست افراطی آلمانموسوم به «لشکر غل اتمی» با ارسال یک رایانامه به «جم اوزدمیر» از رهبران حزب سبزهای آلمان، وی را تهدید به مرگ کرد.

به گزارش خبرگزاری د. پ. آ. نام اوزدمیر داخل صدر فهرست اسامی است که این گروه بوسیله دکه وی ارسال کرده و در آن مدعی شده که قصد کشتن آنها را دارد.

به گفته سیاستمدار ۵۳ ساله حزب سبزها، نامه این گروه راست افراطی که معروفیت خویشتن را از یک گروه متشابه در آمریکا گرفته، در جوانمردی نماینده فدرال و دایره فدرال مبارزه با ترور استراحت گرفته است.

این در حالی است که هنگام هفته های اخیر اظهارات این نماینده صرفنظر تبار پارلمان آلمان، غضب هواداران ناسیونالیست ترکیه را نیز برانگیخته است.

اوزدمیر، از رهبران سرشناس حزب سبزهای آلمان تو این رایانامه اینگونه تهدید شده است: «هنوز قطعی حلق که شما را کی و کجا اعدام کنیم. شاید در یک گردهمایی عمومی باشد و شاید بی قراری درون محل سکونت به سراغتان بیاییم».

پلیس آلمان درون روزهای گذشته وعده دیگر بر تهدید روزافزون نیروهای راست افراطی تأکید کرده است.

درون همین تماس دویچه وله می نویسد: اوزدمیر به تامل مخالفت جدی با شور ستیزی، خشم و نفرت نیروهای ضایع افراطی را برانگیخته است، اما افزون بر آنها ناسیونالیست های هوادار رجب طیب اردوغان همچنین بارها او را به اجل تهدید کرده اند و به همین تامل تحت حفاظت پلیس عمر و فعالیت می درنگ.

با این حال اوزدمیر به رسانه ها گفته است: من از امان پلیس سراسری آلمان برخوردار هستم. ولی بسیاری از سیاستمداران محلی و فعالان متعهد از این طور حمایتی برخوردار نیستند.

در واکنش به فعالیت های خشونت بار راستگرایان، کابینه آلمان روز چهارشنبه قوانینی بخاطر مقابله با این قضیه به مقبول رساند که شامل اعمال مقرراتی سخت خیس درون زمینه مالکیت سلاح و بازرسی بیشتر کنار گستردن مطالب نفرت انگیز در اینترنت می شود.

این تصمیم نوبت آلمان در واکنش به افزایش جرم و ترور گروه های حق که از بیزاری نشات می گیرد، اتخاذ شده است.

دولت «آنگلا مرکل» صدراعظم آلمان در پی کشته شدن یک سیاستمدار طرفدار مهاجرت داخل این قلمرو و حمله محدودیت مسلح بوسیله یک کنیسه و مغازه ای داخل قصبه هاله واقع در ایالت زاکسن، تحت فشار قرار گرفته است.
  • ۹۸/۰۸/۱۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی