باربری ارزان ایران

بوسیله گزارش همشهری آنلاین فتح الله حقیقی در حاشیه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در جمع خبرنگاران در مورد تکثیر ارج بنزین، پیش روی کرد: افزایش بهای بنزین برابر تفاهم سران قوا اجرا شده و همه باید مولفه های لازم برای اتحاد و انسجام قلمرو را رعایت کنند تا مشکلی پیش نیاید.

وی با رمز به اینکه این موضوع تک پناه پیشقدم معظم قیام است، تصریح کرد: نظر رهبری خلع الخطاب بوده و ما همچنین سرباز دولت و نظام هستیم و باید همه فرمایشات ایشان را چراغ نحو قرار دهیم.

استاندار زنجان با قدردانی از مردم زنجان در پرهیز از رفتارهای غیرمنطقی به خاطر دو نرخی شدن بنزین، بیان کرد: مردم با حیات نگرانی هایی که داشتند ولی با حفظ آرامش، بهترین استان در برخورد با این موضوع بودند.

حقیقی با تأکید کنار اینکه کسی حق افزایش نرخ کالا و خدمات به بهانه افزایش بهای بنزین را ندارد، دنباله عدالت: وسیله های نظامی، انتظامی و قضایی باید با متخلفان برخورد سخت گیر داشته باشند تا فشاری پهلو مردم مسبوق نشود.

این مسئول یادآور شد: هفت کمیته برای مدیریت بازار تشکیل شده که یکی از این کمیته ها، کمیته تنظیم راسته است که روزانه تشکیل جلسه می دهد و کسی ضایع ندارد از بابت گرانی سوخت برای اضافه قیمت دیگر کالاها سوءاستفاده کند؛ چراکه عمدتا محموله و نقل کالاها با خودروهای گازوئیل سوز ارتکاب می شود.

وی همچنین تقریر کرد: همه عواید این امر بوسیله حساب انسان واریز خواهد شد و درون این راستا رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، مدیرعامل شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی و رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت را موظف بوسیله درگاه درون صدا و رخسار و ارائه توضیحات در مورد حاضر بودن فایده اضافه قیمت سوخت در سایر کالاها کرده ایم.

واقعی خاطرنشان کرد: آن دسته از افرادی که کارت سوخت خود را دریافت نکرده اند، می توانند با رجوع به باجه های پستی، کارت خود را دریافت کنند و تمهیدات لازم برای افرادی که کارت بنزین آن ها دارای دشوار است اندیشیده شده و جای نگرانی نیست؛ چرا که بنزین واریزی جگر ماه زمان دارد.
  • ۹۸/۰۸/۲۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی