باربری ارزان ایران

این هفته بازار خودروهای فتنه ای و سوپراسپرت های ارتقایافته شلوغ کار بود؛ دو سوپراسپرت ساز لایق ایتالیا یعنی فراریو لامبورگینی هم از معیار های جدیدی رونمایی کردند. لامبورگینی از علیه جدید خود با پیشرانه ۱۲ استوانه ۸۳۰ اسب فرخوراک پزی و مدل مشق ای اوروسبا نام ST-X رونمایی کرد. فراری نیز مدل مانور ای 488 GT3 را با بسته ی Evo شناساندن کرد که از سال آینده در مسابقات بین المللی GT شریک شدن خواهد کرد.



خودروی مسابقه ای جدید فراری شباهت یدکی به 488GT3 دارد که چهار سال پیش رونمایی شده بود ولی این مدل دارای قطعات Evo بوده و درون مدخل آیرودینامیک و سایر قسمت ها بهترین سازی شده است. بارزترین تغییری که در مدل Evo جلب توجه می کند، سپر جلو است که بوسیله نعوظ طولانی بازطراحی شده است. این سپر درون قسمت پایین چراغ ها کوچک نمدار از قبل است. فراری بیش از ۱۸ هزاره ساعت زمان را صرف کردن محاسبات و شبیه سازی این سپر داخل CFD کرده تا طرح نهایی آن را آماده کند. پس از آن سپر جدید به نقب باد رفت تا میزان تأثیر آن روی پایداری خودرو حزن آزمایش شود.



فراری بخاطر گشایش آیرودینامیکی تغییرات دیگری را هم در این نمونه اعمال کرده است. ورودی های هوای روی سپر جدید در مقایسه با قبل ارشد نم هستند و همچنین باله های جلویی ابعادی مبصر برنده از مدل قبلی دارند. فراری اقدام بوسیله اعمال تغییراتی درون درهای خودرو نیز کرده و با کوچک تر کردن آن ها وضعیت آیرودینامیکی بسرنوشت شوم دچار کردن جانبی خودرو را بهبود بخشیده است. تو تقدیر تعاقب 488 GT3 Evo خروجی های هوا تغییر کرده اند. ولی مبصر ترین تغییر ظاهری این مقیاس افزایش بور ی محوری است. این حکم برای دو منظور اجرا شده است که یکی کاهش استهلاک لاستیک ها و دیگری میسر تر شدن امکان تبدیل خودرو از GT3 به GTE هستند.



در میزان Evo به لطف استفاده از صندلی های ریختگی تر شاهد کاهش وزن ۲/۴ کیلوگرمی هم هستیم. این صندلی های ریختگی وزن متاخر ایستادگی بیشتری از قبل اندوه دارند و فراری آن ها را با دستیار برند Sabelt نقشه کشی کرده است. صندلی ها غم قابلیت انتصاب داخل مدل GT3 و هم توان نصب در استاندارد GTE را دارند. کاهش وزن داخل این خودرو به معنای پایین نمدار آمدن مرکز ثقل و بهبود فقره پذیری است.

مقاله های مرتبط:تیونینگ فراری 488 پیستا، ثمر جدید نویتک، معرفی شدآیرودینامیک فراری F8 Tributo چگونه ارتکاب می کند؟

یکی از مهم ترین تقدیر های مدل Evo این است که می توان قطعات مخصوص مسابقات استقامتی ۲۴ ساعته را هم روی خودرو گمارش کرد. این برگ شامل سپر جلوی متفاوت، چراغ های اضافی، کلاچ فیبر کربنی، کالیپرهای ترمز GTE 488، خم چرخ های فولادی و درپوش چربی موتور و رادیاتور هستند. تجهیزات اضافی دیگری حزن امکان نصب روی 488 GT3 Evo را دارند که از بین آن ها می قابلیت بوسیله چراغ قدرتمند LED با قابلیت ۴۵۰۰ لومن مخصوص مسابقات لمانز، حسگر مخصوص سطح ابگونه خنک کننده و چراغ سوخت گیری رمز کرد.



به گفته ی فراری ودیعه ی Evo نبوغ نصب داخل مدل های فعلی را نیز برای تقویت آن ها دارد. نصب این قطعات می تواند ترمز ABS و سیستم کنترل کشش را تقویت نرم. پیشرانه ی V8 این خودرو گرچه از قبل به ارث روان و جدید نیست ولی واحد کنترل الکترونیکی آن تغییر کرده است تا گشتاور در دور موتور بهتری در اصالت راننده قرار داشته باشد.بیشتر بخوانید:لامبورگینی هوراکان رکورد تولید گالاردو را شکستنگاهی به جدیدترین مرکز طراحی فراریتمایل فولکس واگن بخاطر خرید لامبورگینینگاهی به سابقه مفید لوریس بیکوکی؛ راننده عالی بوگاتی، پاگانی و کونیگزگبهترین خودروهای سال ۲۰۱۹ از نگاه جرمی کلارکسون
  • ۹۸/۰۸/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی