باربری ارزان ایران

ردمیبه عنوان یکی از زیرشاخه های شیائومی سه گانه شنبه ی گذشته بوسیله رخ رسمی از روتر وای فای ۶ جدیدی با نام Redmi AX5 پرده برداری کرد. AX5 را می توانیم نخستین روتر ردمی به احصائیه بیاوریم که از میزان وای فای ۶ (که پیش تر با معروفیت 802.11ax شناخته می شد) پشتیبانی می کند. عرضه ی این روتر در چین آغاز شده است. ردمی درون بیانیه ی مطبوعاتی جدید خویشتن می گوید روتر موردبحث به نعوظ ویژه بخاطر بناء های هوشمند بهینه سازی شده است و می تواند امکان یکدلی ۱۲۸ دستگاه را ازطریق وای فای بوسیله اینترنت فراهم کند.

درون حال مشخص زدودن که ردمی قصد دارد روتر AX5 را در بازارهای بنیادی دیگر بسان هند هم ارائه درنگ یا خیر. این روتر وای فای ۶ که تو رنگ سفید روانه ی میدان می شود بوسیله چهار آنتن خارجی تقویت کننده ی سیگنال مجهز شده است تا بتواند پوشش زیاد منت را تو محیط ارائه دهد. این روتر همچنین از چهار آنتن داخلی بهره می گیرد. چهار آنتن خارجی محصول بخاطر استقامت قدرت سیگنال بوسیله تجهیزات ساخت همدستی Qorvo متکی هستند. به لطف این تقویت کننده ها روتر می تواند سیگنال را به نمونه چهار دسی بل تقویت و امکان بهره گیری از MIMO چند کاربره را بخاطر سرعت های والاتر مهیا کند. 



روتر وای فای ۶ جدید شیائومی که با نام کامل Redmi Router AX5 از آن یاد می شود با قیمت ۲۴۹ یوآن (تقریبا ۳۵ دلار) روانه ی بازار خواهد شد. شیائومی این روتر را درون مبدا پیش معامله کرد و کسانی که در پیش فروش شرکت کردند توانستند آن را با ۲۰ یوآن ارزان زیرفون بخرند. شیائومی مدتی پیش روتر وای فای ۶ دو بانده ی جدیدی را هم با نام Mi Router AX1800 با قیمت ۳۲۹ یوآن (تقریبا ۴۷ دلار) بخاطر راسته گره معرفی کرده حیات. تاریخچه معرفی نخستین روتر وای فای ۶ این غول بزرگ چینی به فوریه ی گذشته برمی گردد، جایی که شاهدمعرفی Mi AIoT Router AX3600 با مقدار ۵۹۹ یوآن (تقریبا ۸۵ دلار) بودیم.

کنار بنیان معلومات منتشرشده ازطریق شبکه ی مدنی ویبو، ردمی می گوید روتر وای فای ۶ AX5 می تواند روی باند ۲/۴ گیگاهرتز حداکثر سرعت واگذاری ۵۷۴ مگابیت بر ثانیه و روی باند ۵ گیگاهرتز حداکثر سرعت انتقال ۱٬۲۰۰ مگابیت به خشکی امدن ثانیه را ارائه دهد. روتر جدید ردمی توانایی پشتیبانی از شبکه ی مِش را دارد که به کاربران امکان می دهد بدون تجربه ی هیچ اسلوب لگ بوسیله کاربرد از اینترنت درون تمامی نقاط خانه بپردازند.

در روتر AX5 ردمی از تراشه ی سازمانی پنج هسته ای ساخت کوالکام که مبتنی به خشکی امدن لیتوگرافی ۱۴ نانومتری است استفاده شده. این تراشه متشکل از چهار هسته ی کورتکس A53 با بسامد ۱/۲ گیگاهرتز به همراه یک واحد پردازش مبتنی پهلو شبکه ی تندخو (NPU) با تناوب ۱/۵ گیگاهرتز است. پردازنده ی مرکزی می تواند پردازش فداکار وظایف خاص را برعهده ی واحد NPU بگذارد تا نمونه کاربرد از هسته های کورتکس A53 کاهش یابد و درنهایت محرر سیستم افزایش مشخص یواش. 



به لطف نصیب مندی از لیتوگرافی ۱۴ نانومتری، تراشه ی روتر AX5 ردمی نسبت بوسیله تراش ی به کاررفته تو بسیاری دیگر از روترها گرمای کمتری تولید می بطی ء. شیائومی بخاطر حصول اطمینان از یخ ماندن روتر به هنگام فعالیت های شدید، هیت سینکی از نوع آلیاژ آلومینیوم را به کالبد اضافه کرده است. این هیت سینک در زیر درچه هایی بزرگ جای می گیرد.

بوسیله لطف AX5 امکان ایجاد شبکه ی مش ازطریق چند روتر و یک وحدت بی سیم وجود دارد، این شبکه ی مش از پس نمایش ی سرعت حداکثر ۱٬۲۰۰ مگابیت بر وقت برمی آید. کاربر همچنین می تواند روترهای مختلف را ازطریق کابل اترنت به یک دیگر متصل درنگ. در روتر جدید ردمی از سه درگاه LAN گیگابیتی و یک درگاه WAN گیگابیتی استعمال شده است.

شما کاربران زومیت چه دیدگاهی درمورد روتر جدید ردمی دارید؟بیشتر بخوانید:ساخت شیائومی می میکس 4 الغا نشده استشارژر ۱۲۰ واتی شیائومی تو ویدئویی کوتاه مشاهده شدقابلیت ها و مشخصات جدید Mi Band 5 در یک تیزر تبلیغاتی رویت شدشیائومی احتمالا روی موبایلی با ۱۶ گیگابایت رم کار می کندراهنمای خرید گوشی دست دوم
  • ۹۹/۰۳/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی