باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری آنلاین، فارس نوشت: سیدمصطفی دلگشا چشم کارشناس مسائل بین الملل با رمز بوسیله ماجرای مرگ منصوری در پایتخت رومانی گفت: منافقین دیروز مدعی شده بودن که یک پرواز قشم ایر به بلغارستان فرستاده شده بود تا منصوری و دو زندانی عادی دیگه ایرانی را به تهران برگردانند. همچنین ادعا کردند که دادستان رومانی بدلیل شکایت های حقوقی که تو اروپا و آمریکا در زمینه منصوری درون جریان بوده رخصت سفرش به صوفیه بلغارستان برای پرواز به تهران تو پنحشنبه شب رو نداده بوده است. 

وی ادامه عدل: تا اینکه خود منافقین بی آرامی معترفند که منصوری خودش می خواست به ایران برگردد. با این حال اندوه حالا رسانه های معاند و مزور سعی دارند این یقین که کار ایران و سپاه است را القا کنند. 

خوش چشم تصریح کرد: این احتمال وجود دارد مخالف انقلاب و منافقین و کسانی که از احکام منصوری زخم خورده بودند؛ دست به قتل وی زده باشند؛ زیرا آنها دیدند منصوری در حال بازگشت به ایران است و دیگر دست شان به او نمی رسد.

وی اظهار داشت: یکی از رسانه های معاند ادعا دارد تو سایتی گفته شده قبل از اینکه منصوری از پنجره به خارج پرتاب شود؛ از بالای پله های هتل هل به پایین هل داده شده است! اما آیا یک قاتل حرفه ای این طور کارگر عمل می دهد؟ حتی چنانچه چنین باشد چنین اقدامی بیشتر مشعر از عصبانیت و قصد ترساندن و رعب قبل از کشتن فرد است. 

دلگشا چشم گفت: چنانچه واقعا ماجرای قتلی درمیان باشد؛ باید سرنخ تصادم در میان ضدانقلاب و منافقین که از بازپرس منصوری زخم زده بودند؛ جستجو کرد.

وی اظهار داشت: پلیس، طالع و قوه قضاییه رومانی باید پاسخگو باشند و بگویند که چرا کارشکنی کردند و چرا از کسی که هم مورد پیگرد جمهوری اسلامی و بی قراری عرشه تعقیب ضد تنش از طرف محاکم اروپایی و آمریکایی بوده مراقبت نکردند؟ 

این کارشناس مسائل بین الملل گفت: همچنین ایران باید سریع التماس اطلاعات پرونده از جمله دوربین های مدار بسته هتل را داشته باشد. جسد مستنطق منصوری در رومانی پیدا شد | بدوی تصاویر از جسد متهم فراری بایگانی طبری | وزارت خارجه: عاشق گزارش طالع رومانی هستیم اولین واکنش پیل قضاییه به مرگ قاضی منصوری داخل رومانی | پلیس رومانی باید از منصوری محافظت می کرد تا ضغطه نبیند
  • ۹۹/۰۳/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی