باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از ایرنا، مجید مشتاق روز سه شنبه ۱۳ خرداد افزود: حدود ۱۵۰ حوض سرپوشیده، روباز مخصوص و دولتی در خراسان رضوی بود دارد که از این تعداد مشت کم ۹۵ استخر داخل مشهد فراغت دارد.

وی گفت: دست ناچیز هزار نفر  به قیافه تمرینی و ۲۵۰ نفر نیز به عارض حرفه ای درون استان بازی شنا را پشت می کنند. به مشیت پیشگیری از شیوع کرونا مجوزی برای بازگشایی استخرها داده نشده است و اگر جایی نیز پیامک تبلیغاتی ارسال و پیش ثبت معروفیت کنند با آنها برخورد خواهیم کرد.

رئیس هیات شنا، شیرجه و واترپلوی خراسان رضوی گفت: پیگیر هستیم که از طریق فدراسیون و با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا، داخل صورت امکان برای قهرمانان شنای استان بوسیله صورت شیفتی و به تعداد اندک از ۲۰ نفر بتوانیم مجوز شروع تمرینات را بگیریم.

بوسیله گفته مهتر مرکز روابط عمومی و معارفه رسانی وزارت بهداشت، علاج و آموزش پزشکی تا ظهر روز سه شنبه سیزدهم خرداد ۱۳۹۹، ۱۵۷ هزار و ۵۶۲ نفر تو کشور به طور موکد به ویروس کرونا مشغول شده و با فوت ۶۴ تن در ۲۴ ساعت گذشته، آمار جان باختگان کرونا در کشور به هفت هزار و ۹۴۲ تن رسید.
  • ۹۹/۰۳/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی