باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مجتمع خبرنگاران جوان، شمعدانی گیاهی است که در نخست در کشورهای آفریقاو استرالیا نمو کرده است، علف هرزه گلداری که حدود ۲۰۰ نوع درون رنگ های متنوع دارد.

نگهداری گلدان شمعدانی در منزل کار سختی نیست، با رعایت نکاتی شما بوسیله استراحت می توانید گلدان های شمعدانی نظم داخل منزل خویشتن داشته باشید بنابراین نیاز است تا به نکاتی در مورد نگهداری گل شمعدانی توجه کنیم.

باید بدانید که شمعدانی خاک سنگین را دوست دارد، که می تواند این خاک متشکل از مزار برگ، خاک شن و کود باشد، همچنین شمعدانی گیاهی است که بیشتر تعلق به مقبره خشک و کمی مرطوب دارد بنابراین هر زمان که قبر تراب شمعدانی بی آب بود می توانید به آن آب دهید.

منصب دما مفت برای شمعدانی ۱۰ تا ۱۵ منصب سانتی گراد است. دمای مناسب برای شمعدانی عطری ۵ تا ۱۰ منصب سانتی گراد است. تهویه محیط عامل مهمی در امر محافظت شمعدانی است.

بیماری های ویروسی توسط حشرات مکنده خواه ابزارهای باغبانی نیز ممکن است به علف هرزه شمعدانی نقل مکان شود که تداوی آن ها نیز حکم مشقت است. این بیماری روی تجهیزات ها رگه های بی رنگی  ابداع می نرم که آشکار است و تو آخرین کود زیان، مصیبت همراه با تیرگی برگ خود را نشان می دهد.

نحوه افزودن شمعدانی نیز بسیار آسان است، کافی است قدری از گل را جدا کرده و داخل آب قرار دهید و هنگامی که حقیقت متاخر داد، آن را در مزار بکارید.

شمعدانی بیشتر داخل هوای مرطوب و گرم همچون مناطق شمال کشور رشد بهتری دارد. توجه داشته باشید که اگر نور به گیاه شمعدانی ها نرسد ممکن است رنگ جزیی تجهیزات هایش کمرنگ شود و به نرم کردن زمان دیگر تراب ندهد.
  • ۹۹/۰۲/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی