باربری ارزان ایران

دقایقی پیش بوسیله گفته ی ادیب شورای عالی مجازی، مسئولان به دنبال اتصال اینترنت در اسرع دم هستند و امروز نشست ای برای این موضوع برگزار می شود. وی داخل ادامه با گفت و گو با ایلنا اظهار کرد:امیدواریم شرایط مهیا شود که این اقدام ناخواسته هرچه سریع نم پایان پیدا نرم. باتوجه به اینکه ما تصمیم گیرنده نیستیم و غرض در این موضوع مربوط به مایه های ذیربط و امنیتی است، نمی توانم درباره زمان باریک بین آن اظهارنظر کنم.

قطعی اینترنت هنگام روز های گذشته ضرر گسترده ای به خشکی امدن شبکه ی کسب و فقره ناحیه زده است. مظفر آبادی داخل خصوص این موضوع گفت:قطع اینترنت ضرر و زیان سنگینی را به مردم مسبوق کرد اما وزارت ارتباطات سعی کرد در کوتاه ترین مدت در حصه های مختلف ارتباط را برقرار درنگ به اکنون شاهد آن هستیم که در حوزه هایی مانند حمل و نقل، فروش و فروش بلیت و امور بانکی تا حدودی مشکلات مرتفع شده است. وی ابراز امیدواری کرد که با اقدامات آتی از لفظ مسئولان ذیربط در صورت اعاده این اتفاق خسران های مردم به حداقل برسد.

به گفته ی برخی منابع غیرموثق، ابلاغیه اتصال مجدد بخاطر فدایی مناطق صادر شده است و این مشکل بوسیله زودی حل خواهد شد.

به گزارش برخی کاربران زومیت، اختلالات اینترنت در برخی از دهکده های کشور حل و دسترسی به شبکه ی بین المللی اینترنت مجدد فراهم شده است.

به روزرسانی ۱: فداکار خبرگزاری ها از وحدت تدریجی اینترنت تو کشور خبر می دهند. براساس این اطلاعات، شورای امنیت کشور بوسیله ریاست وزیر کشور دسترسی مجدد به اینترنت را برای فدایی مناطق صادر کرده است و باتوجه به گزارش های دریافتی، تاکنون جدی اینترنت خطوط مدلل (ADSL) داخل استان های هرمزگان، کرمانشاه، اراک، مشهد، قم، تبریز، همدان، بوشهر و بخش هایی از تهران برطرف شده است.

با اعلام وقوف سوخت ۳۰۰۰ تومانی، فدایی از افراد سودجو از نارضایتی و ابهام  آدم در این خبر سوءاستفاده کرده و رفتار به تلاطم درون شهرهای متنوع کردند. به ظهر ساماندهی شدن این اغتشاشات در فضای مجازی، این شورا دستور انفراد اینترنت را ابلاغ کرده بود.

بوسیله روزرسانی ۲: بوسیله نقل از یک نسب آگاه که خواهش نامش فاش نشود، احتمالا اینترنت موبایل نیز حداکثر تا فردا متصل خواهد شد. باید دید که آیا این اتفاق تا فردا بوسیله واقعیت خواهد الحاقیه خواه نه. 

به روزرسانی ۳: یک حقیقت آگاه تو وزارت ارتباطات تأیید کرد که با قبض مجوزهای لازم، اینترنت خانگی تهران و تعداد زیادی از کلانشهرهای سرزمین تا دقایقی دیگر برقرار خواهد شد.

هنگام چند روز گذشته اخبار مختلفی در مورد زمان وصل مجدد اینترنت بین الملل ناحیه منتشر شده است. گفته می شود اینترنت دانشگاه ها و ادارات بسیاری از استان ها همواره شده است. همچنین گزارش های رسا علامت می دهد اینترنت شوهردار داخل استان های خراسان شمالی، خراسان جنوبی، گلستان، سمنان، یزد، همدان، چهارمحال و بختیاری، اردبیل، زنجان و ایلام نیز ثابت قدم شده است. امروز همچنین یکی از رسانه های داخلی اعلام کرد که اینترنت همراه نیز احتمالا تا بامداد فردا یکشنبه ۳ آذر وصل می شود. البته به گزارش برخی رسانه ها، اینترنت استان های فارس، کرمانشاه، خوزستان، کردستان و البرز فعلا وصل نمی شود.بیشتر بخوانید:مخابرات ظرفیت مصرف نشده این ماه کاربران را بوسیله ماه سپس منتقل می کنداینترنت همراه پس از اینترنت ثابت و خانگی وصل می شودبنیاد ملی توسعه فناوری بخاطر توسعه کارآفرینی باز کردن شدسرویس های اینترنتی ایرانی در آزمون کارایی؛ آیا می توان همه چیز را جایگزین کرد؟آمریکا، وزیر ارتباطات را تحریم کرد
  • ۹۸/۰۹/۰۲

نظرات (۱)

  • پوریا قلعه
  • خوبه

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی