باربری ارزان ایران

مجله ملکی و موزه داری

به گزارش خبرگزاری صدا و اشکار کردن از اردبیل؛ محمدرضا کارگر درون کنفرانس با معاونان میراث فرهنگی ادارات کچل استان ها در اردبیل اظهار داشت: در سال ۱۳۱۳ اولین موزه ناحیه خلق شده و تا سال ۵۷ تنها ۴۳ موزه تو کشور کوشا شده است.

کارگر با اظهار اینکه سال گذشته روزانه ۸ موزه ساختن شده است، تقریر کرد: در سه گانه سال اخیر اداره طاس موزه ها بوسیله واسطه ارتقا اندکی و کیفی فعالیت موزه ها رتبه مرجح را کسب کرده است. وی با بیان اینکه هدف این اداره خلق یومیه یک موزه درون کشور است، افزود: برای اجرای این اساسی لازم است استان ها باهم اتحاد کردن قطعی داشته باشند و بوسیله ویژه شرکت مجموعه داران و بخش خصوصی را جلب کنند.

مدیرکل ارسی های کشور با بیان اینکه مجوز ابداع موزه در یک هفته صادر می شود، تصریح کرد: موزه هر قدر بی قراری کوچک باشد به اندازه یک ملکی بزرگ رله حقوقی دارد و لازم است استان ها دست پاره خصوصی را برای سیاق اندازی موزه باز بگذارند.

مدیرکل موزه های ملک افزود: به نشانی مثال لازم نیست یک کفش خصوصی در تمامی روزهای هفته باز باشد و تا اینکه فعالیت یک روز در هفته نیز پذیرفته است؛ علاوه بر این کلکسیون داران می توانند نسبت به معرفی کردن موضوع و تم خاص اقدام کنند.

طرز کار افزود: ارسی های دولتی نیز بخاطر در رو از کسالت و رخوت باید فعالیت رویداد پایه داشته باشند و به عنوان مثال نمایشگاه، گالری و رویدادهای فرهنگی بخاطر افزودن بازدید تو پیاده شدن ملکی دایر کنند.

مدیرکل ملکی های کشور گفت: ایران جاذبه های فرهنگی متعددی دارد و این قدرت می تواند با تنوع بخشی بوسیله موزه ها ارائه شود.در توسعه مستقر مناطق بیش از هر چیز به حفظ اقلیم نیازمند هستیم و این رادیکال محقق نخواهد شد مگر اینکه بتوان از تجربیات گذشته بهره گرفت.

وی با پیش روی اینکه ارسی ها فرصتی جهت گفتمان فرهنگی فراهم می سازند، افزود: هیچ نهادی به حد ارسی نمی تواند فرصت قضاوت صحیح از گذشته را فراهم سازد و موزه ها می تواند با صیانت از آثار گذشتگان تامل آن ها را تبیین کند.

مدیرکل موزه های کشور با تقریر اینکه بسیاری از آثار تاریخی درون حال از بین رفتن است و تعدادی از قلمرو خارج می شود، گفت: در چنین شرایطی موزه ها می توانند در حفظ آثار دستیار حال ما باشند.

بوسیله گفته موثر کفش ها حتی می تواند برای اشخاص، اشیا و حتی یک میوه کشت تعریف شود؛ بوسیله عنوان مثال یک ملکی انگور می تواند علاوه بر معرفی یک برند کشت محلی برای نمایش و معامله نیز فراهم سازد.

مدیرکل ملکی های کشور بوسیله لزوم شریک شدن شهرداری ها تو وضع اندازی کفش تاکید کرد و گفت: شهرداری ها می توانند از شیوه کفش ها نسبت به جذب گردشگر رفتار کنند.

وی همچنین به وضع اندازی ستاد بحران در امور کفش های کشور رمز کرد و افزود: نبود چنین تشکلی موجب شده وجود درون شرایط عصبی مربوط به اعصاب در صیانت و حفظ اشیا با مشکل مواجه شویم.

مدیرکل موزه های کشور تصریح کرد: وضعیت موزه ها خرسند بخش است و خوشبختانه درون حفظ کردن آثار شرایط بحرانی نداریم و نرم اسباب «جام» با هدف ساماندهی اشیا به عنوان بزرگترین نرم افزار کشور شکل گرفته است.
  • ۹۸/۰۴/۰۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی