باربری ارزان ایران

مسافران بخاطر انباشتن کارت اظهارنامه ی گمرک فرودگاه می توانند بخش های مربوطه را به راحتی تیک بزنند یا امضا کنند، ولی تاچه حد اطمینان دارید که واقعیت را ثبت کرده اید و ریسک جزا یا اسارت تو کمین شما نیست؟ به عنوان مثال، سرزمین استرالیا برخی از سفت وسخت ترین قوانین امنیت زیستی در دنیا را دارد و چنانچه کالایی را اشتباهی از طریق فرودگاه های بین المللی وارد این کشور کنید، گمان دارد بیشتر از ۴۲۰ هزار دلار استرالیا جریمه شده و به ۱۰ سال زندانی محکوم شوید.

برای شناسایی از اقلام حلال و غیرمجاز گمرک فرودگاه ها می توان با این قوانین آشنا شد، هرچند که این قوانین از کشوری به کشوری دیگر متفاوت است و می تواند گیج کننده باشد. در ادامه به تعدادی از اقلامی اشاره می کنیم که هنگام عروج نباید در چمدان خود استراحت دهید.گیاهان و محصولات حیوانی



چنانچه می خواهید دستگاه ای که عاشقش هستید را به سفر ببرید یا قصد دارید سوغاتی از سفر خود به کشورتان بیاورید، باید مطلع حلال یا غیرمجازبودن آن را بررسی کنید. باتوجه بوسیله نشانه موردنظرتان، یک خرده میوه می تواند میان وعده ای شایان قبول یا تهدیدی بالقوه برای کل صنعت کشاورزی ملک مذکور قلمداد شود. در برخی کشورها نظیر ایالات متحده، به همراه داشتن تقریباً هرنوع میوه و سبزیجات تازه، خشک شده و خنک خورده بوسیله این ناحیه ممنوع است. راهنمای سودا بلیط هواپیمای کجاروبلیط چارتر چیست؟بلیط Open Jaw چیست؟چگونه بلیط هواپیما را کنسل کنیم؟چگونه به استراحت بلیط هواپیما تهیه کنیم؟چگونه بلیط هواپیما ارزان به اروپا رزرو کنیم؟بهترین زمان برای خرید بلیط مناسب هواپیما چه زمانی است؟

درصورتی که یک موز داشته باشید و آن را اعلام نکنید یا هر نوع کالای کشاورزی دیگری از هر گوشه ی دنیا همراه تان باشد، برای نخستین بار ۳۰۰ دلار جریمه می شوید و درصورت اعاده این نما به ۵۰۰ دلار افزایش می یابد. همچنین این موضوع می تواند برای شما بوسیله بها جایگاه گلوبال اینتری (Global Entry) و TSA Precheck طولانی شود.

هنگام ورود هوایی بوسیله استرالیا، جریمه ی داشتن موز بدون اعلام در گمرک، از ۴۲۰ دلار شروع می شود و مقدور است امانت به پرونده به هزاران دلار هم برسد. این موضوع حتی برای دشت ای که درون هواپیما به مسافران می دهند نیز صدق می کند. اما وضعیت در بریتانیا متفاوت است و می توانید تا دو کیلوگرم موز از هرکجای دنیا و بدون اطلاع دادن قبلی به خاک این سرزمین بااطلاع کنید.

محصولات گوشتی نیز خطرات خویشتن را دارد. به نشانی شهید شما درون پرواز به بریتانیا می توانید محصولات لبنی (همین طور سیب زمینی) و گوشت نو از کشورهای جسم اتحادیه ی اروپا همراه داشته باشید، اما از کشورهای خارج از اتحادیه ی اروپا بوسیله استثنای ایسلند، گرینلند و جزایر فارو ممنوع است. کسانی که عزم سفر از اروپا به آمریکا را دارند، باید از بازی کردن سالامی به عنوان سوغاتی خودداری کنند. ژامبون و محصولات سالامی فقط از بخش هایی از فرانسه، ایتالیا و اسپانیا و آن غصه درون کشتی های تجاری امکان ورود بوسیله گور آمریکا را دارند.

درباره ی سایر گوشت ها باید ابتدا وضعیت بیماری حیوانات تو کشور نشانه را معاینه کنید و از قاعده اسناد رسمی علامت دهید که این گوشت متعلق بوسیله کجا است. وب سایت هایی نظیر USDA به شما در تصمیم گیری برای معامله کمک می کنند، اما یادتان باشد که این قوانین درصورت ابراز شیوع بیماری ممکن است هرهفته تغییر کنند، پس بهتر است از همان فاتحه اعلام کنید که چه اقلامی بوسیله همراه دارید تا مأموران بوسیله شما بگویند که دخول چه کالاهایی بلامانع است.دارو و مواد مخدر



در امارات متحده عربی، ثابت قدم کدئین یکی از اقلام غیرقانونی درون وسایل مسافران است، اما این همه ی سرگذشت نیست و داروهایی نظیر قرص ضدبارداری و داروهای ایدز و هپاتیت همچنین جزو اقلام ممنوعه هستند. قوانین امارات بسیار سختگیرانه است، بوسیله طوری که کمترین مقدار مواد تریاک می تواند حداقل چهار سال بندگی داشته باشد و قاچاق مواد تریاک به گوشمالی اجل می انجامد.

درون ناحیه ژاپن، داروهایی نظیر سودوافدرین و دگزامفتامین که برای علاج اختلال کم توجهی زیاد فعالی به کار می روند، غیرقانونی هستند و به همراه داشتن آن ها می تواند منجر به دستگیر فرد خطاکار شود. برای استفاده از کدئین یا مورفین باید پیش از ورود بوسیله ژاپن، گواهی مواد افیون داشته باشید. در کشور یونان همچنین مصرف کدئین، ملزم بوسیله داشتن نسخه است، هرچند بهتر است پیش از عروج حتماً این موضوع را تجسس کنید.به نشانی یک قاعده ی کلی، از حمل داروی غیرضروری اجتناب کنید

به عنوان یک شیوه ی کلی، از حمل داروی غیرضروری اجتناب کنید. اگر درست های خویشتن را در جعبه شاخه روزانه صبر می دهید، این فقره را پس از گذر از گمرک انجام دهید. بهتر است، امین ها تو ودیعه بندی واقعی خود باشند و روزنامه یا نسخه ی پزشک همراه تان باشد، البته این موضوع به قوانین آن کشور ربط دارد. این طور در دید بگیرید، مواد مخدری که در کشورتان غیرقانونی محسوب می شود، در سایر کشورها اندوه همین شرایط را خواهد داشت. حتی در کشور هلند که قوانین منعطف رطوبت در قبال مواد مخدر دارد، داشتن موادی همانند حشیش در فرودگاه اسخیپول آمستردام، شما را به دردسر می اندازد. ماری جوآنای طبی و خودکار ویپ را داخل خانه ی خود بگذارید، چراکه در برخی کشورها از یکسره امارات متحده عربی و سنگاپور غیرقانونی هستند. از سال گذشته، حتی همراه داشتن افزار ورزش مانند به سیگار خواه پیپ الکترونیکی در قلمرو سنگاپور، جریمه ای تا دو هزار دلار سنگاپور دارد.سوغاتی و هدیه



صنایع دستی، آلات موسیقی، طوطی های فرهنگی و لذت های تقلبی برند گوچی می تواند به بنده آن ها و احتمالاً جزا منتهی شود. سیاهه محصولات بود وحش که حمل آن ها از آمریکا ممنوع است، عبارت اند از: عاج فیل و پستانداران دریایی (جز آنکه مقابل سندتان، قدمت آن بیش از ۱۰۰ سال باشد)، موی گربه ی خال دار، تمام محصولات تهیه شده از لاک دنبال های دریایی، چرم اکثر تمساح ها و کیمن ها و همین نعوظ اکثر مرجان ها از یکسره قطعاتی که درون جواهرات به کار رفته است.

سازهای موسیقی ساخته شده از سیاق های درمعرض خطر نظیر اقاقیای برزیلی، لاک لاک ظهر و عاج در فداکار کشورها ممنوع است، تو حالی که برای مصنوعات باستانی و هنری احتمالاً نیاز به مجوز صادرات است. تو صورتی که شما را با محصولات تقلبی شبیه کیف دستی بگیرند، جریمه خواهید شد، پس حتماً کالای اصل بخرید و رسید آن را نگه دارید و هنگام برگشت به کشورتان آن را علامت دهید. حتی کلاه لبه پهن اسپانیولی که سوغاتی سهل ای به نظر می رسد، شاید حاوی آفتی درون حصیرهایش باشد که می تواند تعطیلات شما را به فاجعه تغییر کند. این موضوع بخاطر هر نوع سوغاتی باریک شده از گیاهان نیز صدق می کند.

به یاد داشته باشید که کالایی مقدور است درون یک کشور عرفی و درون سرزمین دیگری غیرقانونی باشد، پس قبل از سفر درباره ی کالاهای مجاز و غیرمجاز درون مقصدتان اطلاعات به دست آورید. شکستن قوانین گمرکی در بریتانیا می تواند ۲۵۰۰ پوند برای هر بی عرفی هزینه بردارد. میزان جریمه در سنگاپور تا ۵۰۰۰ دلار سنگاپور، در ایالات متحده تا ۵۰ هزار دلار بخاطر هر بی قانونی، درون هلند بوسیله طور بالقوه ۸۲ هزار یورو و در استرالیا ۴۲۰ هزار دلار استرالیا و بیشتر است. نقض قانون گمرک در برخی کشورها نظیر امارات متحده عربی، عربستان صعودی، ایران و اندونزی تا اینکه به حبس خواه مرگ هم منتهی می شود. اگر کالایی همراه تان است، حتماً آن را پیش روی کنید و یک یادداشت یادآوری کننده در پاسپورت تان بگذارید تا موردی را فراموش نکنید. حتی چنانچه پرواز طولانی نداشته باشید، ممکن است موضوعی را فراموش کنید؛ چه برسد بوسیله سفرهای تمام چندین ساعته که باعث حوا س پرتی می شود.
  • ۹۸/۰۴/۱۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی