باربری ارزان ایران

مجله عطارد

بوسیله گزارش  ایرنا بوسیله نقل از پایگاه اینترنتی نقشه نیوز، عطارد بوسیله سرعت در حال تحول شدن به عامل برجسته مرگ و میر داخل بسیاری از کشورهاست؛ این موضوع به اندازه زیادی بوسیله دلیل توانایی این مصیبت برای فرار از سیستم کنف بدن است. کشف رویه هایی برای استقامت جهیز حمایت بدن داخل مواجه با سرطان یکی از نویدبخش ترین انواع تداوی است؛ زمان حال دو تجسس که توسط محققان دانشگاه «ییل» در آمریکا به خشکی امدن روی موش ها انجام شده است موفقیت هایی را تو این زمینه ارائه می دهند.  

سیستم پناه بدن، اسباب قدرتمندی برای کنترل مداوم تمام بدن و جلوگیری از بروز هر رویه مشکل احتمالی است. اما سرطان حیله گر است و از روش های زیادی بخاطر مخفی شدن از تیررس سلول های T همیشه بااطلاع که در واقع پیاده نظام های سیستم پناه هستند، استفاده می کند.

ایجاد سیاق هایی برای کمک به سیستم امنیت بدن در زمینه جستجوی سلول های سرطانی داخل واقع درمان بالقوه ای برای بسیاری از گوناگون سرطان محسوب می شود. در نحو امنیت درمانی اغلب یک نمونه از سلول های T ناتندرست برداشته و برای کمال مطلوب استراحت دادن سرطان مهندسی شده و دوباره بوسیله بدن ارائه می شود. در مجموع این تکنیک به اندازه کافی امیدوارکننده است که باعث شد دو محقق دستمزد نوبل ۲۰۱۸ پزشکی را به برهان موفقیت هایی که در زمینه زنهار درمانی در دهه ۱۹۹۰ به مشت آورده بودند، از آن خود کنند.

اکنون دو گروه تحقیقاتی در دانشگاه «ییل» موفقیت های جدیدی را داخل دو بررسی مجزا به خشکی امدن موش ها به مشت آورده اند. در مطالعه اول محققان، این موضوع را تک بررسی قرار دادند که آیا مولکولی به نام SLR۱۴ می تواند توجه جهیز ایمنی را بوسیله خود احضار بطی ء. SLR۱۴ با فعال کردن ژن هایی که ویروس های باثبات را امتیاز می دهد و سیستم ایمنی بدن را از وجود آنها مطلع می سازد، با ویروس های خاموش مبارزه می درنگ. اکنون محققان دانشگاه ییل این موضوع را مورد معاینه قرار دادند که آیا این مکانیزم در موافق سرطان همچنین کارایی دارد خواه خیر.

ایده محققان در این معاینه این حیات که با تقلید یک عفونت ویروسی درون تومور، سیستم ایمنی بدن را فریب دهند تا تصور کند عفونتی بود داشته و برای مبارزه با آن اقدام یواش.

محققان برای این مشیت سه آزمایش انجام دادند؛ داخل آزمایش مقدمه مولکول SLR۱۴ را مستقیم بوسیله درون تومورهای موش تزریق و مشاهده کردند که سلول های تی این حیوانات، سرطان را از بین ببرند. آنها در آزمایش دیگری نیز واقف شدند که نمایش درمان داخل یک محل تو تومور باعث می شود که سلول های تی بوسیله نواحی دیگر نیز پاسخ دهند. در آزمایش سوم، محققان سلول های غده را در جریان خون حیوان بسط دادند تا پدیده متاستاز را تقلید کنند و مشاهده کردند که تداوی SLR۱۴ قادر به پاک سازی آن حیات.

محققان واقف شدند که جهیز ایمنی بدن به نوعی خاطره عطارد را حفظ کردن و از ابراز دوباره آن تو این مسیر پیشگیری می نرم.

درون تجسس دوم محققان دانشگاه «ییل» با کاربرد از نسخه جدید ابزار ویرایش ژن به نام «کریسپر» (CRISPR) لباس دیگری از کنف درمانی را آزمایش کردند. بوسیله نعوظ متعارف از کریسپر بخاطر برش دقیق ژن های مشکل دار و یا درج موارد جدید موثر استفاده می شود ولی داخل این معاینه محققان از این ادوات برای کشف ژن های مرتبط با سرطان داخل هر محلی که مخفی شده بودند، استفاده کردند.

این سیستم جدید که MAEGI نامیده می شود، دهها هزار ژن مرتبط با سرطان های مختلف را در بدن رسیدگی کرده و سپس موضع آنها را نشان دار می درنگ و توجه سیستم ایمنی بدن را برای مبارزه با آنها طلبیدن می کند.

محققان می گویند، این یک نوع کاملا جدید ایمنی درمانی است و زمانی که این سلول ها معرفی کردن می شوند سیستم امن بدن تو قیافه ابراز آنها در آینده فورا این سلول ها را معارفه می کند.  

محققان در آزمایش بر روی موش ها متوجه شدند که MAEGI بخاطر مبارزه با تومورها ملانوم، تومورهای سه گانه منفی سینه و تومورهای لوزالمعده طرز کار است. نتایج این مطالعه نشان انصاف که فناوری MAEGI عطارد را یا کاهش می دهد و یا موجب ریشه کنی آنها می شود.

محققان با توجه به اینکه نویدبخش بودن هر دو این اسلوب ها داخل زنهار درمانی سرطان، سرگرم اجرا آزمایش های بالینی بر روی انسان هستند.
  • ۹۸/۰۷/۲۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی