باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری آنلاین بوسیله نقل از فارس،  فوق ستاره بارسلونابا انتشار مطلبی تو صفحه اینستاگرام خویشتن به دلیل مسری ویروس کرونا از مردم خواست در خانه هایشان بمانند.

لیونل مسی نوشت: در حال فراهم روزهای سختی بخاطر همه است، ما ناراحت هستیم،  می خواهیم کمک کنیم تا با گذاشتن خودمان به جای کسانی که زیادترین مشقت را می کشند و یا بوسیله صورت مستقیم بوسیله برهان ابتلای خودشان، خانواده خواه دوستانشان درگیر این موضوع هستند و خواه کسانی که در بیمارستان ها و مراکز درمانی از نزدیک با این موضوع می جنگند، کمک کنیم و آرزو می کنیم که قوی باشند.

سلامتی همیشه باید تقدم فاتحه و اصلی باشد. این یک دم استثنایی است و شما باید از دستورالعمل های سازمان های بهداشتی و مقامات دولتی پیروی کنید. فقط از این قانون می قابلیت با آن (کرونا) بوسیله نعوظ مؤثر مبارزه کرد.

الان لحظه آن است که مسئولیت پذیر باشیم و در ساختمان بمانیم. الان بهترین زمان برای گذراندن زمان و لذت بردن در کنار نزدیکانمان است.

امیدوارم بتوانیم این مشکل را هر چه زودتر شکست دهیم و از بین ببریم. در خانه بمانیم. قدردانی اوزیل از پزشکان و پرستاران
  • ۹۸/۱۲/۲۵

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی