باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس؛ همزمان با آغاز سال نو، فاطمه گاموری و محمد درخشان زوج بالغ ماهشهری نیز هنگام یک اقدامی پسندیده زندگی مشترک خویشتن را بدون هیچگاه تشریفاتی آغاز کردند، بخاطر  حفظ مصونیت خود و عزیزانشان جشنی دو نفره گرفتند و راهی خانه بخت شدند.

 زیباترین اتحاد زندگی این که جوان خوشبخت در میسر ترین حالت ممکن شکل گرفت که با این اقدام قابل تحسین خود پیامی را به هموطنان منتقل کنند و درون این شرایط حساس و بحرانی کشور که هر روز گواه جان باختن چندین نفر از انسان کشورمان هستیم، از انسان بخواهند با ماندن در خانه، رعایت نکات بهداشتی و پارسایی از حضور غیرضروری تو هر اجتماع و امکان عمومی، سلامتی خود را تضمین کنند.

هر دختر و فرزند شباب وقتی نصف گمشده خود را فاش می کنند و پیمانی ابدی می بندند که سال ها داخل کنار تیمار زندگی کنند؛ آرزو دارند داخل این روز قوم شان به خصوص پدر و مام در کنارشان باشند تا این این روز را برای آن ها دلپذیرتر سازند، اما در این شرایط این زیتون جوان رسم زناشویی شان را به دور از خانواده سندیت جشن گرفتند تا پیام مهمی را به حزن وطنان خویشتن نقل مکان کنند و بار دیگر ابهت و سعی مقابله با شیوع کروناویروس را یادآور شوند.

از دیگر جوانان در آستانه وصلت نیز بخواهند به این شکل و عاری نیاز به تشریفاتی با عشق و اشتیاق عمر مشترک خویشتن را آغاز کنند.

حال که این زوج دلگشا فکر این رسوم نیک را بنا نهادند، تلنگر خوبی  بخاطر همگی ما باشد که با کف نفس از جهانگردی عدول کردن ها و دید و بازدیدهای عیدانه بوسیله نوبه خود تو مدیریت این فساد سهیم باشیم و با ماندن در خانه دعای خیرمان را بدرقه راه که های جوانی کنیم که زیباترین اتفاق عمر پایگاه به جای برگزاری مراسمی باشکوه و جلب از ولایت ها نفر؛ دو نفره جشن می گیرند.
  • ۹۹/۰۱/۰۲

نظرات (۱)

اللهم عجل لولیک الفرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی