باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، سرهنگ محمدباقر سلیمی در یک برنامه تلویزیونی با اشاره به کاهش ترددهای برون و داخل شهری، اظهار کرد: تو پاسبان راهور ترددهای روزانه را رصد می کنیم؛ از بازه ۲۸ اسفند نامدار به "طرح نوروزی"، شاهد کاهش ۷۳ درصدی درون ترددهای بین شهری و جاده ای نسبت بوسیله مدت قرین سال گذشته هستیم.

رئیس پاسبان ترافیک شهری نماینده راهور با بیان اینکه در معابر شهری نیز ترددها به صورت میانگین کاهشی ۴۵ درصدی داشته، امتداد قسط: در کلان شهرها درون طرح نوروزی هر سال گواه سقوط شدید ترددها هستیم که امسال نیز در طرح نوروزی تاکنون در شهر تهران تو ساعات اوج ترافیک تماشایی کاهش ۷۰ تا ۷۵ درصدی ترددها نسبت به مدت مانند سال گذشته بوده ایم.

وی تصریح کرد: امروز همچنین که نخستین روز غیرتعطیل در سال ۹۹ بود، باز غم گواه کاهش ۵۰ درصدی تردد افزار نقلیه نسبت به مدت مشابه سال گذشته بودیم ولی همچنان امید داریم که ترددها بیش از این کاهش روبرو کند.

این مقام پاسبان راهور خاطرنشان کرد: به دیدن می رسد همچنان تو معابر شهری حدود ۳۰ تا ۳۵ درصد و در معابر جاده ای ۱۰ تا ۱۵ درصد ترددهای غیرضروری حیات دارد.

سلیمی متذکر شد: نقطه نگران کننده این است که همچنان در همین بازه طرح نوروزی در هر ۵۰ لحظه یک حادثه روی می دهد، هر سه دقیقه یک نفر از هموطنان پیاده شدن پی سوانح رانندگی مجروح می شود و هر ۸۰ دقیقه نیز یک نفر از هموطنان جان خویشتن را در این تصادفات از دست می دهد.

وی با رمز به مجروحیت حدود دو هزار و ۸۰۰ نفر در تصادفات نوروزی، گفت: قاعدتاً مصدومان نیاز بوسیله خدمات درمانی دارند و بخش اعظمی از امکانات درمانی که می تواند آماده خدمت رسانی به بیماران مشغول به کرونا باشد، بنده رسیدگی به مصدومان سوانح رانندگی می شود.

مهتر پلیس ترافیک شهری نماینده راهور یادآور شد: به دید می رسد خلوتی معابر، جذابیتی برای افزایش سرعت خلق کرده و شاهد این حوادث هستیم.

این مقام پاسبان راهور از هموطنان کام از سیر و تردد تا حدامکان جلوگیری کنند و عنوان کرد: تیمهای ثابت و سیار پاسبان راهور درون معابر در و برون شهری حضرت فعال دارند و با تخلفات تلاقی می کنند.
  • ۹۹/۰۱/۰۶

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی