باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری آنلاین، «در رو» سال گذشته داخل بخش مسابقه سودای سیمرغ سی و هشتمین عید فیلم فجر حضوری خیر چندان مظفر داشت. این نخستین فیلم در تاریخ سینمای ایران است که پیش از اکران عمومی در سینماها، به لطف شیوع کرونا با پخش آنلاین به خانه های انسان می جوی و زمان حال حاتمی کیا تو یک پیام ویدئویی از انسان خواسته با استقبال از «خروج»، بقای سینما را تضمین کنند.

کارگردان «خروج» تو پیام خویشتن به مردم چنین گفت: «با توجه بوسیله آینده ای مبهم که پیش روی ما و سینمای ایران، عزیزان راه اندازی فراز تصمیم گرفتند که بوسیله راه اینترنتی این حکم را انجام بدهند. موثر که در سینمای ایران قیافه نداده و ما پیشگامان این حروف به شمار می رویم. به هر حال، این متد هم شدنی است که دارد جواب می دهد. آدم این روزها تو خانه هایشان پهلو عزیزان خویشتن هستند و چه خوب که ما هم شما را داخل لذت تماشای این فیلم سهیم کنیم.»

حاتمی کیا با طلبیدن کردن از مردم برای دیدن خانوادگی «در رو» در خانه افزود: «موجد را تشکر می کنم فیلم من از نوعی است که خانواده ها می توانند کنار اندوه آن را سیاحت کنند. غلام امیدوارم فیلم به لباس غیرقانونی پخش نشود و البته معتقدم مردم را بوسیله اندازه ای فهیم شده اند در حوزه های فرهنگی و می دانند این کار یعنی ضربه زدن به ارکان سینما و تولیدکننده های این فیلم. بقای ما به این است که تنخواه تولید بازگردد.»

«خروج» تازه ترین فیلم ابراهیم حاتمی رایزنی که از یکشنبه ۲۴ فروردین به رخساره آنلاین و پیش از اکران عمومی در سینماها داخل سامانه فیلیمو در دسترس استراحت می گیرد.
  • ۹۹/۰۱/۲۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی