باربری ارزان ایران

اپل پس از ۳۳ سال مجبور شد به دلیل دنیاگیری ویروس کرونا، گویش حقیقی مجمع WWDC را به شکل کاملا آنلاین برگزار درنگ. اپل داخل مسئله همایش امسال نسخه ی جدید جهیز های عامل خویشتن را معرفی کرد و در خلال آن ها گواه اشاراتی به اعمال به روزرسانی در دستیار صوتی سیری (Apple Siri) بودیم. به لطف نسخه ی جدید آی او اس یعنی iOS 14 سیری راحتی است میزبان قابلیت هایی جدید شود و از لحاظ معنوی نیز بهبودهایی خاص بوسیله خود ببیند. 

آن دسته از کاربران آیفون و آیپد که نسخه ی متاخر سیستم های عامل iOS و iPadOS را دریافت کنند متوجه خواهند شد که اشباع به هنگام فعال شدن، ظاهری تقریبا متفاوت نسبت بوسیله قبل دارد. در حال فراهم اشباع بوسیله هنگام کوشا شدن طولانی صفحه را می پوشاند، اما تو نسخه ی جدید iOS، این دستیار داخل قالب آیکونی کوچک در مقدر شدن پایینی ورق محسوس می شود. اگر از دستیار صوتی اپل بخواهید که مثلا آب و هوا را به اطلاع تان برساند، خواهید دید که بنری شامل اطلاعات موردنیاز شما در بخش بالای صفحه ظاهر می شود.

اشباع در پیاده شدن این ها از قابلیت Translate اپل برای ترجمه ی آنی مکالمات پشتیبانی می یواش. در هنگام آغازبه کار، اپلیکیشن Translate اقتدار پشتیبانی از ۱۱ زبان مختلف را دارد که شامل انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، چینی ماندارین، اسپانیایی، ایتالیایی، ژاپنی، کره ای، عربی، پرتغالی و روسی هستند. این استعداد ازلحاظ امنیتی بسیار پیشرفته است و بوسیله لباس کاملا آنلاین امر می درنگ.



ماسه فدریگی، نایب مهتر ارشد بخش مهندسی نرم ابزار در اپل، درون رابطه با نسخه ی بهبودیافته ی سیری می گوید: «قابلیت جدید سیری در زمانی که می خواهید بوسیله اطلاعاتی ویژه داخل صفحه عرضه رجوع کنید، متجاوز مفید خواهد حیات. برای مثال می توانید از اشباع بخواهید که سیاهه خرید شما را تنظیم کند». بهبود مهم دیگری که قرار است در  iOS 14 اعمال شود این است که سیری می تواند پاسخ های متنوع تری بوسیله سؤال های محبوب بدهد.

مقابل گفته ی اپل، اشباع امروزه نسبت بوسیله سه سال پیش بوسیله میزان ۲۰ برابر حقایق بیشتری می داند. سیری نیز می تواند برای کشف کردن پاسخ سؤال بوسیله منابع اینترنتی مراجعه درنگ. این موضوع باعث می شود سیری کمینه کمتر بتواند ازلحاظ بینش عمومی به رقیبی برای گوگل اسیستنت دگرگونی شود. کاربران نسخه ی متاخر آی او اس خواهند توانست ازطریق اشباع در کنار ارسال پیام های متنی، پیام های صوتی نیز بفرستند. سیری در پهلو این ها درون بنیان ی ترجمه هم کمک شایانی به کاربر خواهد کرد.



سیری که تاریخ رونمایی آن به سال ۲۰۱۱ برمی گردد، اینک چندین سال است که به کاربران اپل نوکری رسانی می کند. این معاون صوتی با بهره گیری از فناوری تشخیص لحن و پردازش هایی ویژه به سؤال های کاربر پاسخ می دهد. اشباع از مدت ها پیش به صورت پیش فرض به تمامی آیفون ها و آیپدهای فروخته شده توسط اپل تکثیر شده است. طی سال های گذشته حتی تماشاچی اضافه شدن سیری بوسیله اسپیکر هوشمند هوم پاد نیز بوده ایم.

سیری روشی جدید و منحصربه بی نظیر بخاطر تعامل با گوشی بوسیله شما ارائه می دهد تا بتوانید کارهای ساده را عاری لمس کردن گوشی ادا دهید. با این حال زمان یدکی نگذشته بود که رقبایی قدرتمند نظیر گوگل اسیستنت و آمازون الکسا ملتفت بازی شدند. باید دید که در ادامه ی راه، وضعیت بوسیله چه سیاق بخاطر سیری رقم می خورد.

دیدگاه شما کاربران زومیت درمورد بهبودهای دستیار صوتی سیری چیست؟بیشتر بخوانید:جمع بندی میتینگ WWDC 2020 اپلابرکامپیوتر ژاپنی مبتنی بر آرم، کندرو ترین ابرکامپیوتر گیتی استامکان دگرگونی مرورگر و اپلیکیشن ایمیل پیش تصور به iOS 14 و iPadOS 14 اضافه شداپل در iOS 14 یک محدودیت مختص دوچرخه سواری به اپلیکیشن Maps افزوده استبا کاربرد از حالت Wind Down اپل، به موقع به رختخواب خواهید رفت
  • ۹۹/۰۴/۰۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی