باربری ارزان ایران

چنانچه تامین نیستید ماسک جهت جلوگیری از انتشار ویروس کرونا می شود یا از این موضوع مطمئن هستید؛ اما سنخ مرغوب آن را نمی دانید، تحقیقات جدید در تصمیم گیری این قضیه به شما معاون می نرم. فیلم های مختلفی تو سناریوهای مختلف از صحبت و سرفه و عطسه افراد پژمرده شده که دو ماسک پارچه ای و جراحی را از این مناظر دقیقا بررسی می کند.

موثرترین ماسک بخاطر جلوگیری از پخش قطرات و ذرات معلق داخل هوا که از صحبت و سرفه و عطسه ناشی می شود، ماسک جراحی است؛ اما اگر به ماسک جراحی دسترسی ندارید، ماسک پارچه ای در رتبه ی دوم استراحت دارد و هرچه لایه های پارچه بیشتر باشد، تأثیرش بهتر است.

مقدور است بوسیله ویروس کرونا آلوده شده باشید؛ ولی علائمی تجربه نکنید؛ بنابراین، نمی توانید بی نظیر مشغول را فقط با نظر علائم وقوف کنید. این یعنی ممکن است بوسیله ویروس مبتلا باشید؛ اما ندانید؛ به همین دلیل، درون این مقاله می خواهیم انواع مختلف ماسک ها را ازنظر مدل ایستادگی دربرابر نفوذ قطرات ناشی از مصاحبت و عطسه و سرفه معاینه کنیم. این ماسک ها برای کاهش انتقال ویروس به جامعه استفاده می شود.

پژوهشگران درون آزمایشی سه نوع ماسک پارچه ای یک لایه و پارچه ای دولایه و ماسک جراحی سه گانه لایه را تجسس کردند. آن ها برای مجسم سازی قطرات و ذرات معلق تو محیط که با چشم دیده نمی شود، از سیستم روشنایی LED با دوربین پرسرعت کاربرد کردند و باخبر شدند حتی مصاحبت کردن غصه قطرات فراوانی درون هوا پخش می کند. ماسک جراحی سه لایه بوسیله قصد کاهش پراکندن قطرات ناشی از صحبت و سرفه و عطسه به نعوظ چشمگیری بهتر از ماسک پارچه ای یک لایه بود و پس از آن، پوشش پارچه ای دولایه در مرتبه ی دوم فراغت داشت. توجه کنید پوشش پارچه ای یک لایه بی قراری باعث کاهش اشاعه قطرات شاگرد از صحبت و سرفه و عطسه می شود؛ اما تأثیر آن به اندازه ی ماسک پارچه ای دولایه یا ماسک جراحی محو.

ازآنجاکه سرقت کردن ماسک تقریبا در میان مردم اجباری شده، ممکن است با کمبود ماسک های جراحی رو بوسیله رو شویم؛ بنابراین، درک اصول طراحی ماسک های پارچه ای زیاد مهم است. داخل این فرایند، پژوهشگران بیش از دولایه ماسک پارچه ای را آزمایش نکردند؛ ولی به طورکلی هرچه لایه های پارچه بیشتر باشد، جلوگیری از ابتلا به ویروس مؤثرتر خواهد بود. به عنوان مثال، ماسک پارچه ای دوازده لایه تقریبا به اندازه ی ماسک جراحی قدرت محافظتی دارد و خطر ابتلا به ویروس را ۶۷ درصد کاهش می دهد.

درز گرفتن دوازده لایه پارچه دشوار است؛ اما مراحلی بود دارد که می توانید از آن ها برای مؤثرترکردن ماسک های پارچه ای استفاده کنید. در ادامه، به این موارد اشاره خواهیم کرد:تعداد لایه های ماسک را افزایش دهید (حداقل سه لایه).برای لایه ی بیرونی از پارچه ای استعمال کنید که دربرابر آب سفت باشد.از پارچه ای نسبتا پهناور با غلظت زیاد برای تهیه ی ماسک مصرف کنید. ماسک هایی که نتوان به روشنی پرتو را از در آن ها دید، بهتر هستند.پارچه های ترکیبی نظیر پنبه ی ابریشمی ممکن است گزینه های مناسبی برای تهیه ی ماسک باشند؛ زیرا که فیلتر تصفیه بهتری دارند و پوشیدن آن ها مایه تسلی تیز است.مطمئن شوید ماسک بوسیله دهش در اطراف صورتتان فراغت گرفته و کاملا جلو دندان و بینی شما را می پوشاند.ماسک خویشتن را هرروز بعد از مصرف بشویید.

کوفتن ماسک هم بخاطر محافظت از افراد تندرست و بی آرامی برای جلوگیری از استنشاق ذرات معلق در محیط به وسیله ی افراد آلوده کاری است و هر دو به یک اندازه مهم هستند. به نشانی مثال، در قریه میزوری آمریکا دو آرایشگر مشغول بوسیله ویروس کرونا مشغول به کار بودند؛ اما همه ی ۱۳۹ خریدار آن ها ماسک پارچه ای یا جراحی خورده بودند و هیچ کدام آلوده نشدند. بااین حال، یکی از آرایشگرها اعضای قوم ی خود را آلوده کرد؛ زیرا نه او و خیر سایر اعضای قوم در خانه ماسک نمی زدند. این شواهد به بینایی تایید می بطی ء خطر ابتلا بوسیله ویروس کرونا تو صورت ماسک سرقت کردن کاهش نمایان می کند. این فرمان اندوه از افراد تندرست دربرابر ویروس محافظت می درنگ و هم از پراکندن قطرات آلوده ی ناشی از سرفه و عطسه یا حتی صحبت کردن فرد مشغول جلوگیری می بطی ء.بیشتر بخوانید:آیا قند خون اثرات ورزش را عرشه الشعاع قرار می دهد؟آیا فعالیت اسنپ دکتر غیرقانونی است؟بیشترین میزان ابتلا به کرونا درون ایران، در رده اهل سنت جوانان استچگونه می توان با وضعیت تغییرناپذیری مانند دنیاگیری کرونا پیاده شدن آمد؟واکسن کرونای همدستی جانسون اند جانسون از میمون ها محافظت می بطی ء
  • ۹۹/۰۵/۱۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی