باربری ارزان ایران

بوسیله گزارش همشهری آنلاین درون حالی که پیش از این نشانی شده بود پرسپولیس تا 16 مرداد برای تسویه با برانکوفرصت دارد کمیته انضباطی فدراسیون بین‎المللی فوتبال در تازه‎ترین نامه‎ای که برای باشگاه پرسپولیس ارسال کرده، خواسته است این باشگاه قبل از موعد علنی شده با سرمربی پیشین خود تسویه حساب بطی ء.

 درحالی که مسئولان حلقه پرسپولیس تو تقلا برای مهیا کردن پرداخت مطالبات برانکو ایوانکوویچ سرمربی پیشین خویشتن هستند، فیفا امروز سه شنبه داخل نامه ای بوسیله این جماعت پافشاری کرد تا روز جمعه فرصت دارد مسکوک جاویدان باقی مانده طلب برانکو را  پرداخت کند. 

حلقه پرسپولیس مبلغ یک میلیون و ۱۱۸ هزار یورو به برانکو ایوانکوویچ بدهکار وجود که موافق ادعای مهدی علی نژاد دستیار قهرمانی وزارت بازی هفته گذشته ۳۰ درصد از این مسکوک به احصائیه برانکو واریز شده است. 

به نوشته خبرگزاری نرمی در نامه فیفا تاکید شده باشگاه پرسپولیس تا روز جمعه ۱۴ آگوست(۲۴ مرداد) فرصت دارد تا باقی باقی مانده طلب برانکو را پرداخت یواش درون جاهل این صورت فیفا داخل سریعترین زمان ممکن رای خویشتن در این تک را اطلاع دادن خواهد کرد. 

تو صورتی که مطالبات برانکو پرداخت نشود باشگاه پرسپولیس در مرحله مبدا از دریچه اول نقل و انتقالات محروم خواهد شد و درون مرحله پس ازآن از دریچه دوم و در نهایت با کسر امتیاز مواجه می شود.
  • ۹۹/۰۵/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی