باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا  هفته نامه نیوزویک نوشت، رابرت اوبراین، مشاور امنیت ملی کاخ سفید تو گفت وگو با شبکه ان.بی.سی درباره پیشنهاد ولادیمیر پوتین، مهتر جمهور روسیه برای برگزاری نشستی با حضور اعضای دائمیشورای امنیت سازمان ملل (P5) همچنین ایران و آلمان نیم چکمه مشتاق میتینگ آنلاین شورای حمایت با باهم اتحاد کردن ایران و آلمان شد }گفت: ما تا پیش از انتخابات نشستی با نیم چکمه نخواهیم داشت. چیزی که پوتین پیشنهاد کرده است برگزاری نشستی با حضور P5 و آلمان بخاطر تلاش داخل علت زورگویی به آمریکا است.

اوبراین داخل پاسخ بوسیله این پرسیدن که بنابراین آمریکا موثر با این مجمع ندارد، گفت: نه، ما آن را رد کرده ایم و موضوع فقط روسیه نیست. چیزی که روس ها پیشنهاد می کنند نشستی با حضرت روسیه، آلمان، ایران و دیگر اعضای P5 برای زورگویی به آمریکا درون جهت بازگشت به اصلاح وحشتناک برجام(توافق هسته ای)است.

پیاده شدن اساس این گزارش، اظهارات اوبراین در جای پا این مطرح می شود که پیش از این دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا همچنین گفته وجود احتمال دارد پیش از انتخابات  آمریکا تو کنفرانس شرکت نکند.
  • ۹۹/۰۵/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی