باربری ارزان ایران

همان طور که می دانید اپلیکیشن ها به سه گانه لباس توسط ترقی دهندگان منتشر می شوند: رایگان، پولی و رایگان با صیقلی درون برنامه ای. حتما برایتان پیش آمده است که با رویت اپلیکیشنی بوسیله وجد بیایید و قصد داشته باشید که آن را انتصاب کنید؛ اما ناگهان متوجه پولی وجود داشتن آن شوید. همه ما این تجربه را داشته ایم. تو این مواقع معمولا یا قید مصرف از آن را می زنیم خواه به قفا نسخه کرک شده آن می گردیم. البته نسخه کرک شده هم داستان های خاص خودش را دارد و حتی می تواند آسیب جدی به گوشی شما متوجه یواش.مقاله های مرتبطرفع مشکل گوگل پلی در ایران و دانلود اپلیکیشن های دارای محدودیت

اما گاهی همین اپلیکیشن های پولی برای مدت محدودی رایگان می شوند و ما می توانیم با گمارش آن ها و افزودن به سیاهه اپ های خود، داخل آینده غم به آن ها دسترسی داشته باشیم. درواقع، توسعه دهندگان بخاطر افزایش تعداد مخاطبان خود، هرازگاهی اپلیکیشن هایشان را به رایگان ارائه می کنند؛ بنابراین، وصیت ی ما این است که حتما اپلیکیشن های پولی رایگان شده را یک بار دانلود کنید تا به سیاهه اپ های شما اضافه شوند. بعدا می توانید هر زمانی که تمایل داشتید، از آن ها استفاده کنید.

با زومیت همراه باشید تا اپلیکیشن های پولی رایگان شده امروز را معرفی کنیم.مجموعه آیکون Ramka Frame



مجموعه آیکونی با مدل سازی وینتاژ با الهام از قاب عکس قدیمی که زیاد از ۵٬۰۰۰ آیکون مختلف دراختیار کاربر قرار می دهد. کاربران ازطریق این برنامه بوسیله کلکسیون ی تصاویر پس شالوده با کیفیت HD نیز دسترسی خواهند داشت. صراحت آیکون ها با قطع ی ۱۹۲×۱۹۲ باعث می شود در هرگوشی که اجرا شوند بسیار ظریف و با کیفیت جلوه کنند؛ همچنین کاربران امکان دارند آیکون های اختصاصی درخواست کنند. برای مصرف از این مجموعه آیکون باید از لانچری استفاده کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher.

مجموعه آیکون Lines Square - Neon



این مجموعه آیکون با وحی از فانوس های نئونی طراحی شده است. کاربر با نصب این مجموعه به بسیار از ۵٬۰۰۰ آیکون متنوع دسترسی خواهد داشت که همراه با ۱۶ تصویر پس بنیان ی با چونی یکدلی می شوند. علاوه براین، امکان التماس آیکون نیز مجهز شده است تا کاربران بنابر تعلق ی خویشتن آیکون اختصاصی درخواست کنند و در به روزرسانی های اینده اخذ کنند. صراحت تصویر آیکون های عرضه شده با قطع ی ۱۹۲×۱۹۲ است. بخاطر استفاده از این کلکسیون آیکون باید از لانچری مصرف کنید که امکان تعویض آیکون های سیستم عامل را داشته باشد؛ مانند Nova Launcher.

اپلیکیشن Citizenship App



یک اپلیکیشن برای افرادی که نیت دارند تابعیت آمریکا را گرفتن کنند. یکی از مراحل گرفتن تابعیت یک کشور قبولی در آزمون اعطای تابعیت ایالات متحده (آزمون شهروندی) است. بوسیله نعوظ خلاصه، آزمون اعطالی تابعیت ایالات متحده ۱۰۰ سؤال دارد که داوطلبان باید درون زمان مصاحبه به صورت زبانی به ۱۰ سؤال از آن پاسخ دهند. هر فرد برای قبولی تو این آزمون حداقل باید ۶ پاسخ صحیح داشته باشد. موضوع پرسش ها غالبا اطلاعات اشتراکی از جغرافیا گرفته تا برخی قوانین کلی آمریکا است. با دستیار این اپلیکیشن کاربران می توانند با سوالات آشنا شوند و برای موفقیت درون این آزمون آمادگی کسب کنند. این اپلیکیشن سوالات را به چند زبان برگردان کرده است و همچنان درحال افزودن واژه های بیشتری است.

علاوه پیاده شدن سوالات آزمون تابعیت، داخل این اپلیکیشن امکان یادگیری تعبیر انگلیسی ضروری برای موفقیت درون مصاحبه نیز گنجانده شده است. از سایر ویژگی های این دستور کار می نبوغ بوسیله انتخاب سوالات محبوب با تکثیر ستاره بوسیله آن ها و شرکت در آزمون های تمرینی روزمره یا هفتگی خواه ماهانه اشاره کرد.

اپلیکیشن Safety Photo Video



این اپلیکیشن یک ابزار محافظت از اطلاعات شخصی است. با معاون این پروگرام می توانید برای عکس ها و ویدئوهای شخصی خویشتن رمزعبور تنظیم و دسترسی به آن ها را برای سایر افراد غیرممکن کنید. از سایر ویژگی های این اپلیکیشن می توان بوسیله ستایش اثرانگشت برای ورود، گزارش مجاهدت ناموفق برای ورود با عکس برداری از شخصی که رمزعبور اشتباهی وارد کرده است، استعداد تمجید الگو، ایجاد آلبوم های مختلف در برنامه برای مرتبه بندی عکس ها و ویدئوها اشاره کرد. همچنین این برنامه فردی هایی نظیر نمایش داده ها موضع مکانی عکس ها یا عکسبرداری به مایه ی اپلیکیشن را نیز برای کاربر فراهم می کند تا بدین ترتیب عکس فقط داخل اپلیکیشن پس انداز شود.

اپلیکیشن Primalist - a Short List



یک اپلیکیشن برای تهیه ی فهرست کوتاه از فعالیت های روزانه و کارهای ضروری است. این برنامه ابد سیاهه کارها را در تلخیص ترین شکل مقدور حفظ می کند و کاربر می تواند فقط ۷ فرمان ستایش کند: بنابراین برای اضافه فعالیت های بیشتر باید حتما از بین کارهای فهرست شده یک یا چندتا را بعداز انجام حذف کند. از سایر ویژگی های این برنامه می توان به استعداد تنظیم هشدار، نمایش ویجت، انتظام تاریخ، انتخاب عنوان برای فهرست، تنظیم قفل با امکان بازشدن به وسیله ی اثرانگشت یا نمره چهره و... اشاره داشت. ناگفته نماند این برنامه کمی از قابلیت های خویشتن را به صورت ویژه و با پرداخت داخل پروگرام ای دراختیار کاربر فراغت خواهد انصاف.

بازی Defense Zone 3 Ultra HD



یک ورزش مهیج و اکشن با کیفیتی خیره کننده که نزدیک به ۱۰۰ هزار کاربر فعال دارد. این ورزش استراتژی دعوایی می تواند ساعت ها کاربر را مبتلا خود کند. تو نسخه ی متاخر این ورزش که از مدت ها پیش طرفداران در انتظارش بودند، اسلحه های جدید، نقشه های دوست داشتنی با نقاط حساس استراتژیک و بسیاری گزینه ی جذاب دیگر مجهز شده است. ادبیات بازی اما همچنان شبیه قبل است و کاربر باید داخل مقابل حمله ی ارتش متخاصم پایداری و حملات آن ها را تهی سازی کند. ازسویی دیگر، هنوز سلاح های نسخه های سابق نیز دردسترس هستند و کاربر می تواند تصمیم بگیرد که بودجه ی نظامی خود را صرف کردن چه سلاح با چه استراتژی خواهد کرد.

کاربران بخاطر کیف بردن از بازی بهتر است میزان مشقت آن را با سطح آمادگی خود هماهنگ کنند تا بازی بخاطر موجودی دلسردکننده و خسته کننده نشود. خال قوت این بازی اکشن، گرافیک بسیار بالای آن است که جذابیت گیم پلی را دوچندان می درنگ. شیار دفاعی خود را آماده کنید که جنگنده ها و تانک های دشمن سمت گیرایی شما تاخت می آورند و باید قبل از تسخیر پایگاه، آن ها را شکست دهید.

اپلیکیشن Speedometer GPS Pro



با کمک این اپلیکیشن کاربران قادر خواهند بود میزان سرعت، مسافت، مدت زمان، موقعیت مکانی؛ همچنین زمان آغاز و پایان سیر را ارزیابی کنند. علاوه براین، دستور کار ی پیش روی شما امکان محاسبه ی سرعت متوسط و حداکثر سرعت را نیز دارد. فرقی نمی بطی ء که با چه دستگاه ی نقلیه ای حرکت می کنید، این اپلیکیشن قادر به اندازه گیری سرعت حرکت خواهد وجود و سرعت را می تواند در واحدهای مختلف از مایل برساعت گرفته تا چروک و کیلومتر برساعت نشان دهد. این اپلیکیشن همچنین، امکان پس انداز ی مفروضات مسیر را برای کاربر مجهز می کند تا در آینده بوسیله معلومات آن دسترسی داشته باشد.

اپلیکیشن Simple Photo Widget



این اپلیکیشن کاربری بسیار آسانی دارد و ویجتی روی صفحه ی اصلی به نمایش درمی آورد که توان نمایش عکس های گالری را دارد. البته، با دستیار این اپلیکیشن می توانید عرضه عکس را بخشی شخصی سازی کنید، برای مثال، ازطریق این ویجت امکان اضافه چهارچوب متنوع دارید و حتی با ابزار فراهم شده در اپلیکیشن می توانید قاب دلخواه خود را بسازید و از آن برای نمایش عکس ها کاربرد کنید. از سایر انفراد های این اپلیکیشن می توان بوسیله امکان تفویض چند عکس، انتظام و ویرایش فام ، حرمت و زاویه چهارچوب عکس ها و... رمز کرد.

اپلیکیشن Touch
  • ۹۹/۰۵/۳۱

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی