باربری ارزان ایران

ASASASASانویدیاHAROOOONHAROOOONHAROOOONHAROOOON در مراسم رونمایی کارت های گرافیک جدید سری RTX 3000 که برپایه ی معماری امپر تولید می شوند برخی فناوری های جدید نیز معرفی کردن کرد که به نعوظ ویژه گیمرها را هدف قرار داده اند و تجربه ی بازی ها را کیف حصه نم می کنند. به دنبال برگزاری مراسم انویدیا، شماری از شرکت های تولیدکننده ی مانیتور دست به کار شدند و مانیتورهای جدیدی با فناوری های تازه معرفی شده ی انویدیا رونمایی کردند. این وهله نوبت بوسیله MSI گویا است تا مانیتور اورنگ جدیدی بخاطر علاقه مندان به ورزش های الکترونیکی رونمایی یواش.

مانیتور جدید MSI که با نام Oculux NXG253R شناخته می شود بوسیله جدیدترین نسخه از فناوری Nvidia G-G Sync حاضر است و ارزش (نوسازی رفرش) ریت بیش اضافی (دارد ۳۶۰). هرتز به علاوه طبق گفته ی MSI زمان پاسخ دهی این مانیتور به یک میلی وقت می. رسد تمامی این مشخصه ها دست به دست تیمار می دهند تا مانیتور جدید MSI بتواند امتحان ی گیمینگ سطح بالایی ارائه. دهد MSI مشیت دارد مانیتور جدید خود را پاییز امسال دردسترس علاقه مندان قرار.

دهد انویدیا در مراسم آنلاین رونمایی کارت های گرافیک امپر فناوری جدیدی را با اشتهار Reflex Latency Analyzer به نمایش. گذاشت Reflex Latency Analyzer ابزاری بسیار پیشرفته برای اندازه گیزی زمان تأخیر است که به درون مانیتور Oculux NXG253R ادغام. شده در بازی های رقابتی، سرعت عملکرد حرف اول را می زند و سیستمی که استفاده می کنید باید از کمترین میزان تأخیر برخوردار باشد تا بتوانید بوسیله مرحمت با رقبا بازی. کنید منظور از نمونه تأخیر، مدت زمانی است که از زمان فشردن کلیک ماوس تا تبدیل شدن آن کلیک به دستور ورزش و نمایش در داخل مانیتور، صرف کردن می. 



شود جهیز Reflex Latency Analyzer انویدیا کلیک هایی را که روی ماوس اعمال می کنید شناسایی می. نرم درون مرحله ی بعد، سیستم انویدیا شمارش می کند که چه زمانی برای تبدیل شدن کلیک ماوس بوسیله حرکت در داخل بازی و ارائه نتیجه روی پیکسل های مانیتور لازم. است تا پیش از معرفی فناوری متاخر انویدیا، گیمرها عملا نمی توانستند چنین زمانی را اندازه. بگیرند عاری این فناوری، بخاطر حد شهود زمان یادشده به بیش از ۷٬۰۰۰ دلار تجهیزات اختصاص تو قالب دوربین های حرفه ای نیاز.

 دارید Reflex Latency Analyzer می تواند بوسیله شکلی بیش نکته سنج ماوس و رایانه و عملکرد ورق نمایش را تحلیل. کند از این پس به لطف سیستم Reflex Latency Analyzer گیمرهای بازی های رقابتی می توانند بدون نگرانی متوجه مسابقات شوند و اطمینان خاصر داشته باشند که سیستم گیرایی همان طور که می خواهند امر می.

کند MSI Oculux NXG253R نخستین مانیتور گیمینگ MSI به حساب می آید که از فناوری بسیار محبوب G-Nvidia G Sync کاربرد. می بطی ء به لطف G-فناوری Nvidia G Sync، مانیتور جدید MSI می تواند محتوای بصری را بدون آثار آزاردهنده ای همچون (بریده شدن) صفحه Screen Tearing. به نمایش بگذارد نمایش رسیده صحنه ها بازی خیر تنها امتحان ی آن را کیف پاره برنده می درنگ بلکه به گیمر امکان می دهد که سریع مرطوب به اتفاقات در بازی. واکنش نشان دهد یکی از مشخصه های بنیانی مانیتور MSI Oculux NXG253R که بالاتر به آن رمز کردیم، قیمت نوسازی ۳۶۰ هرتز است که این مقیاس تیمار روی روان اجراشدن بازی.

اثر می گذارد عاری شک مانیتور جدید MSI خصوصی گیمرهای حرفه ای است، بوسیله خصوص کسانی که به شکل جدی ورزش های سریع همانند شوترهای مقدمه شخص، مبارزه ای، مانور ای، استراتژیک و ورزشی را. انجام می دهند مانیتور متاخر MSI که با نام کامل MSI G-Oculux NXG253R 360Hz G SYNC eSports از آن یاد می شود برچسب بها ۷۹۹ دلار.را یدک:می کشد بیشتر بخوانید لپ تاپ های جدید MSI با تراشه تایگر لیک اینتل از نحو رسیدندایسوس از جدیدترین محصولات برند ROG رونمایی کردالین ور از اولین مانیتور گیمینگ خود با مقدار نوسازی ۳۶۰: هرتز رونمایی کردآناتومی گجت مانیتور و هرآنچه درباره آن بدانیدتوقف فروش مانیتورهای 5K ال جی
  • ۹۹/۰۶/۱۴

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی