باربری ارزان ایران

بوسیله گزارش همشهری آنلاین به نقل از رویترز واکسن مدرنا برایکروناویروس جدیدبه نام mRNA-1273 تقریبا بوسیله رقم ۳۰۰۰۰ نفر لازم برای باهم اتحاد کردن درکارآزمایی بالینی مرحله بازپسین یا کود سوم این واکسن رسیده است.

اما این باهم اتحاد کردن هنگامی می تواند پیروزی اش را اخبار درنگ که بتواند مدال دهد افرادی که در این کارآزمایی واکسن را ستاندن کرده اند نسبت به افرادی که این واکسن را نزده اند، وضعیت بسیار بهتری داشته اند و واکسن از عفونت کروناویروس در آنها جلوگیری کرده است.

برای اینکه واکسنی برای از کار افتادن شدن مرسوم نظر صبر گیرد، باید آزمایش ها مدال دهند که این واکسن دست کم ۵۰ درصد از دارونما موثرتر است.

چنانچه واکسنی تاثیربخشی بوسیله خصوص بالایی داشته باشد، شریک های سازنده امکان پذیر است زودتر به پاسخشان برسند.

یک هیات مستقل برای بررسی بی خطربودن واکسن هنگامی که ۵۳ نفر از افراد شریک کننده در کارآزمایی دچار عفونت کووید-۱۹ شوند، داده های همکاری مدرنا را مطالعه خواهد کرد.

مدرنا پیش بینی می کند که آنالیز نخستین واکسنش درون ماه نوامبر (آبان) ارتکاب شود، ولی این آنالیز امکان پذیر است زودتر در ماه اکتبر (نرمی) انجام شود.

اگر اغلب افرادی که بیمار شده اند در گروهی باشند که دارونما (واکسن بی نفوذ) به آنها تزریق شده است، این یافته بوسیله معنای آن است که واکسن از افرادی که آن را اخذ کرده اند، محافظت کرده و این شواهد مقدور است برای تصرف مجوز مصرف اضطراری آن کافی باشد.

مدرنا می گوید آنالیز مقدماتی نشان دهد که واکسن تاثیربخشی ۷۰ یا ۸۰ یا ۹۰ درصد دارد، ما گرفتن مجوز برای آن را مد دید صبر خواهیم دید.
  • ۹۹/۰۶/۲۹

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی