باربری ارزان ایران

لایو ویو (Live View) یکی از قابلیت های جالب گوگل مپس (Google Maps) است که از فناوری واقعیت افزوده نشئت می گیرد و بوسیله شما امکان می دهد ازطریق دوربینو نمایشگر گوشی هوشمند، اشیای مجازی را در فضای واقعی مشاهده کنید. بوسیله تازگی، گوگل از افزایش شدن چند قابلیت کاربردی متاخر به لایو ویو خبر داده است. مهم ترین تغییر اعمال شده در لایو ویو این است که از این پس می توانید آیکون های گرافیکی کوچکی را روی صفحه ببینید که نشانگر مناطق دیدنی خانه دادن هستند. به علاوه لایو ویو اطلاعاتی درباره ی فاصله ی شما با نقاط دیدنی و مسیر چسبیدگی به آنجا را ارائه می دهد.

میرکو رانیری، مدیر محصول تیم گوگل مپس، می گوید نقاط دیدنی یادشده ممکن است دربرگیرنده مکان های نمادین همچون ساختمان امپایر استیت در نیویورک خواه پانتئون در رم باشند. همچنین، این نقاط دیدنی مکان هایی نظیر پارک های محلی خواه جاذبه های توریستی را شامل می شود. ظاهرا استعداد مذکور صبر است بوسیله زودی در سیستم عامل های اندروید و iOS نمایش شود. گوگل می گوید این قابلیت از ۲۵ ده پشتیبانی می کند که در بین آن ها، نام نیویورک، رم، برلین، لندن، رژه فرانسیسکو، توکیو، میلان و مونیخ به چشم می خورد. 



قابلیت جالب دیگری که راحتی است بوسیله لایو ویو تکثیر شود، این است که می توانید از جزء مسیریابی با وسایل نقلیه ی عمومی، مستقیما وارد حالت مسیریابی مدنظر خود شوید. بدین ترتیب، می توانید به محض در رو از قطار، فورا بفهمید که تو حال حرکت در چه مسیری هستید. این نبوغ می تواند برای مکان هایی کاربردی باشد که بسیار شلوغ کار هستند و امکان پذیر است باعث سردرگمی شوند.

گوگل درکنار دو قابلیت یادشده، نبوغ های دیگری همچنین به لایو ویو می آورد؛ ازجمله امکان وجه اشتراک مجله گذاری لوکیشن. وقتی دوستتان لوکیشنش را به اشتراک گذاشت، می توانید ازطریق دوربین گوشی و فناوری واقعیت افزوده آن را ببینید. همچنین، سنجاق های مجازی که روی جا های مختلف صبر می دهید، در به روزرسانی جدید گوگل مپس دقت بیشتری دارند. گوگل می گوید طولانی قابلیت های متاخر در هفته های آینده از راه می رسند.بیشتر بخوانید:اپلیکیشن رسمی یوتیوب برای ویندوز 10 در مایکروسافت استور ارائه می شودمایکروسافت اپلیکیشنی برای ضبط ویدئو در محیط کاربری ویندوز 10 ترقی می دهدچین گوگل را به نقض قوانین ضدانحصار متهم می کندگوگل رسما در اندروید 11 بوسیله پشتیبانی از پلتفرم واقعیت رمزی DayDream خاتمه دادگوگل روتوش سلفی را از حالت پیش تخیل دوربین گوشی های متاخر پیکسل حذف می کند
  • ۹۹/۰۷/۱۳

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی