باربری ارزان ایران

هواوی قصد دارد میت ۴۰ را در ۱ آبان معرفی کند. این گوشی هوشمندی به دید می رسد دوربین باکیفیتی داشته باشد. امروز مقدماتی تصویری ثبت شده با دوربین این تلفن همراه هوشمند منتشر شد. درواقع، هواوی از دوربین به نشانی یکی از محدودیت های مهم میت ۴۰ شهرت برده است.

تصویری خمود شده با میت ۴۰ را رئیس بسرنوشت شوم دچار کردن موبایل این همکاری در شبکه ی اجتماعی ویبو منتشر شده است. در این تصویر، عکس طولانی ماه در روز روشن را مشاهده می کنید. چیزی که این عکس را شگفت انگیز می کند، نمونه جزئیات متجاوز زیاد سطح ماه است.

مقاله ی مرتبط:

هواوی میت 40 و میت 40 پرو داخل رندرهایی متاخر رؤیت شدند

هواوی یکی از اولین شرکت هایی است که عکاسی از سطح ماه را به روندی بسیار مهم بخاطر دوربین گوشی های موبایل تغییر کرده و با این کار غلبه بزرگ نمایی گوشی های خود را مدال می دهد. این شرکت ابد سعی کرده است کیفیت دوربین گوشی های خود را افزایش دهد و حالا بوسیله نظر می رسد که با میت ۴۰ هم دقیقا همین کار را انجام داده است.

گفته شده است که دوربین پا بر جا میت ۴۰ حسگر ۵۰ مگاپیکسلی دارد که می تواند درون حالت آهسته با سرعت ۷۶۸۰ فریم بر ثانیه و با کیفیت Full HD فیلم برداری کند.

براساس شایعات، گوشی میت ۴۰ بوسیله تعداد انبوه تولید نمی شود که دلیل آن هم تولیدنشدن تراش های بسیار این همکاری پس ازآن از تحریم های آمریکا است. به احتمال متجاوز میت ۴۰ و میت ۴۰ پرو آخرین گوشی های هواوی با تراشه Kirin خواهند وجود.بیشتر بخوانید:مقایسه آیفون 12 مینی با آیفون SE 2020آیفون ۱۲ با شارژر و هدفون نمایش نمی شودآیفون ۱۲ زمانی که لازم باشد از 5G استعمال می کندآیفون ۱۲ پرو و آیفون 12 پرو مکس اپل معرفی شدندسرامیک شیلد، محافظ ورقه ارائه متاخر اپل در آیفون ۱۲
  • ۹۹/۰۷/۲۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی