باربری ارزان ایران

تپسی سرویس جدیدی برای محموله و نقل عمومی راحت تر و به صرفه پر حرارت رونمایی کرد. درخت سرو «هم خط» تپسی با همکاری استارتاپ «به همراه» و بر پایه ی استفاده از خودروهای پرظرفیت مانند مینی بوسه و اتوبوس مدل سازی شده است. هزینه ی اقتصادی و راحتی کاربری، این سرویس را به جایگزین مناسبی برای محموله و نقل اشتراکی تحول می کند.

عالمگیر کرونا باعث شده است استعمال از اسباب حمل و نقل عمومی همواره با نگرانی همراه باشد. همین موضوع می تواند استفاده از گزینه هایی که در آن ها موارد بهداشتی بیشتر تجلیل می شود و افراد ناچیز تری از آن ها استفاده می کنند، ایمن مرطوب کند. انفراد هایی همچون فروش بلیط نصف حجم خودرو، حفظ بور ی فیزیکی ایمن تو خودرو، اضطرار استفاده از ماسک برای راننده و مسافر و حاضر بودن نیاز به محضر تو ترمینال ها و ایستگاه های شلوغ، جزو مزایای سرویس تپسی محسوب می شود.





بخاطر استعمال از سرویس «هم شیار» کاربر باید زمان و نگرش تردد خود را از پیش در تپسی پروگرام ریزی کند؛ این امر می تواند از اتلاف وقت ردیابی کند.

کاربران می توانند ازطریق نسخه ی به روز اپلیکیشن تپسی، بعضی بلیط بوسیله دلخواه، تهیه کنند و رأس ساعت مشخص شده، در جایگاه مد رویت سوار مینی بوس شوند. همچنین نیاز به جابجایی بین خطوط مترو و اتوبوس درون مسیرهای طولانی از بین می رود و کاربر می تواند بی مو مسیر را از مبدأ تا مقصد، عاری جابجایی و امید هنگام کند.

فاز مطلع سرویس هم خط تپسی بوسیله صورت محدود در مسیرهایی داخل تهران دردسترس کاربران صبر می گیرد و تو ادامه، با ظرفیت بیشتر تو تهران و شهرهای ارشد توسعه داده می شود. کاربران برای استفاده از این سرویس، لازم است آخرین نسخه ی نرم افزار تپسی را از وب سایت این شریک شدن دریافت و گمارش کنند.

پیش از این هماسنپ سرو تاکسی خطی را راه اندازی کرده بود که عملکردی مشابه سرویس تیمار خط تپسی داشت؛ اما با شیوع کرونا نتوانست در جلب رویت کاربران و رانندگان موفق باشد.بیشتر بخوانید:قیمت پایین و سیستم عامل بومی؛ دو اولویت در تولید گوشی ایرانیمیزان خرید موبایل از واردات قانونی آن پیشی گرفتواردات ماینر ارز دیجیتال بوسیله مناطق آزاد تجاری مشروط به ثبت وصیت شدمدیر «پیمنت۲۴» تو آمریکا به ۲۳ ماه زندان محکوم شدوزارت ارتباطات لایحه مسئولیت ارائه دهندگان خدمات حوزه فناوری مفروضات را ارائه کرد
  • ۹۹/۰۷/۲۸

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی