باربری ارزان ایران

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، آخرین مناقشه نامزدهای جمهوریخواه و دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، بامداد جمعه دوم آبان ماه و یازده روز قبل از برگزاری انتخابات این سرزمین در روز ۱۳ آبان ماه ساری برگزار شد. قرار بود این سومین مناقشه دو نامزد باشد اما به برهان ابتلای دونالد ترامپ به کرونا، قرار شد مناظره دوم بوسیله صورت مجازی برگزار شود اما مخالفت ترامپ با مناظره مجازی، این مناظره تبدیل بوسیله گفت و گوهای تلویزیونی دو نامزد با دو شبکه خبری بوسیله طور جداگانه درون روز ۲۷ مهرماه شد.  آخرین مناظره بایدن و ترامپ | از ترساندن ایران تا زمستان سیاه کرونا | بایدن: فقط اسناد را علامت بده؛ بازی را تمام کن!

مناظره نخست ترامپ و بایدن روز نهم مهر ماه گذشته برگزار شد. نتایج نظرسنجی های ادا شده درباره بحث ابتدا حاکی از آن بود که بایدن عملکرد بهتری در آن مباحثه داشته است؛ مباحثه ای که مملو بود از بی اخلاقی های ترامپ و قطع دوباره حرفهای بایدنتوسط مستاجر مونارنجی کاخ سفید. با وجود اینکه صندوق بحث بارها و بارها از ترامپ خواست به زمان گلچین شده بخاطر پاسخگویی هر طرف و هنجار مباحثه حیثیت بگذارد اما ترامپ دهها بار وسط حرف بایدن پرید.

حالا به دلیل همین بی اخلاقی ها که ابکی موجب رنجش مردم آمریکا شده بود به گونه که همان روز کاشناسان شبکه سی ان ان اذعان کردند "انسان آمریکا شکست خورده مبصر مناقشه دو نامزد بودند"، مناظره امشب خواه همان مذاکره دوم و آخر، با شکلی عجیب و بلکه کودکانه برگزار شد؛ کنترل میکروفون ها از اختیار نامزدها خارج شد تا به محض کامل شدن وقت پاسخگویی آنها، دیگر حرف هایشان را دنباله ندهند یا حرف های رقیب خویشتن را قطع نکنند.

به گزارش شبکه های خبری، از چندساعت پیش از مبدا مناظره، طرفداران دو داوطلب با حضور تو خارج از نگرش مناظره درون بخانه برگشتن نشویل، پیشگاه یافتند. طرفدارن بایدن تو یک سوی خیابان و طرفداران رقیبش درون سوی دیگر. 

طرفداران بایدن شعار می دادند که با رای های خویشتن ترامپ را از قصر سفید اخراجی می کنیم اما درآن سوی خیابان، طرفداران ترامپ کمال مطلوب می دادند که او را چهار سال دیگر داخل کاخ سفید نگه خواهند داشت.

لظحاتی قبل از مناظره مادام ملانیا ترامپ همسر دونالد با ماسک مشکی هوشیار سالن مناقشه شد.

ترامپ عقب پیش از مناقشه هنگامی که با هواپیما عازم بطرف خانه نشویل بود، در درون جت تست کرونا داد و نتیجه آزمایش سلبی وجود.

خانم جعبه مناظره که از مجریان شبکه ان بی سی آمریکا بود، با خوشامد گویی بوسیله دو نامزد، در همان شروع تشریح عدالت که میکروفون ها فقط به اندازه زمان قانونی که هر داوخواه می تواندحرف بزند، روشن خواهد شد و بعد از دو دقیقه بطور خودکار خاموش خواهد شد.

سوال ابتدا مباحثه در باره تلاطم مسری کرونا داخل آمریکا حیات. ترامپ اولیه نامزدی حیات که پاسخ داد.

ترامپ یک مرحله دیگر با فرافکنی سوء مدیریت دولتش داخل مهار شیوع شکاف دار وار و مرگبار کرونا داخل آمریکا، وهله دیگر توپ را به زمین چین انداخت و گفت که همه این ماجرا تقصیرچینی ها است.

در قدری دیگر از مناظره، بایدن با اشاره فرار مالیاتی ترامپ، او را با جملات خود تک هجمه قرار انصاف. بایدن مدعی شد ترامپ با پول های اضافی که از کار و کاسبی هایش، از هتل هایش و از روسیه و چین بدست می اورد، از پرداخت مالیات مسامحه می رود.

این بار ترامپ ناچار بود وقت را رعایت بطی ء. تسکین تر از مناظره قبل نشان داد. معلوم بود که مشاورانش قبل از این مذاکره حسابی با او تمرین کرده بودند . قوطی نسبتا مسلط کنار مناظره بود. مناظره به رغم حرف های مشهود و خشونت که دو طرف درباه حزن زدند، نسبتا آرام برگزار شد.

در پایان مناظره، کارشناسان شبکه سی ان ان پارسا بودند که این مناظره بوسیله لحاظ نظم بی اندازه بهتر از مذاکره شروع بود و حداقل مردم متوجه می شدند که دو طرف چه می گویند. این کارشناسان درون عین حال معتقد بودند که حرفهای ترامپ متشابه مناظره مقدمه پر از دروغ حیات به ویژه در خصوص بحران کرونا و واکسن کرونا و ....
  • ۹۹/۰۸/۰۲

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی