باربری ارزان ایران

قرار است در آینده نزدیک تعداد اضافی وانت پیک آپ برقی راهی راسته آمریکا شود. جنرال موتورز با نمایش یک اعلان دو دقیقه و ۱۵ دم ای برای اولیه هامر الکتریکی خود پا به این عرصه گذاشت. اما علاقه مندان حداقل تا پاییز سال آینده قادر نخواهند بود با این وانت ۱۱۲,۵۹۵ دلاری رانندگی کنند. تسلا نزدیک به یک سال پیش از رسول آپ سایبرتراک رونمایی کرد؛ اما هنوز کارخانه ای درون تگزاس احداث نکرده است که فرمان تولید را اجرا دهد و رزروکنندگان این خودروی الکتریکی شوق دارند سایبرتراک احتمالاً تا اواخر سال آینده به دستشان برسد.



ریوین R1T که یکی از دیگر مدعیان رقابت تو کلاس وانت برقی به شمار می رود، احتمالا با کمی تأخیر به دست مشتریان می رسد. لردزتاون اندیورنس احتمالا در سال ۲۰۲۱، بالینگر B2 احتمالاً سال آینده، نسخه برقی فورد F-150 اواسط سال ۲۰۲۲ و نیکولا بجر (به دلیل مشکلات مدیریتی این باهم اتحاد کردن) در سال ۲۰۲۳ راهی بازار می شود. درنتیجه رقابت بر سر بوسیله مشت آوردن نظر خریداران وانت برقی آمریکایی بیش جدی خواهد حیات.

مشکل اینجا است: هیچ کسی نمی داند خریدار این وانت برقی آمریکایی کیست؟ جسیکا کالدول، مدیر اجرایی بینش ها در وب سایت ادموندز، می گوید:این طور حلق که انسان این درخواست را داشته باشند. من فکر کردن نمی کنم انسان دور غم نشسته و به این قضیه فکر کرده باشند. شما می دانید من الان چه چیزی حاجت دارم؟ یک وانت با موتور الکتریکی؟

جاش تاول، مهندس ارشد جنرال موتورز در زمینه خودروهای الکتریکی، ایده هایی درباره خریداران هامر برقی و نیز درباره اینکه چه کسانی مشتری آن نیستند، دارد. تاول می گوید:محیط زیست و بهتر کردن جهان، دلیل اصلی اکثر انسان برای خرید نیست. عجیب و بسیار پیچیده است که محدودیت بخواهد با خرید هامر به خودروی سبز دست پیدا نرم. برای بسیاری از افراد باور این موضوع سخت است که وانتی غول پیکر شبیه هامر سراسیمه سوراخ های لایه ازن باشد. بسیاری این را باور نمی کنند که هامر بخواهد روزی دلسوز طبیعت و فضا زیست باشد.



در عوض، جنرال موتورز دنبال ماجراجویان صحرا خواه حداقل افرادی است که خودی دارند شبیه ماجراجویان صحرایی باشند. هامر که از سال ۲۰۱۰ تولید نشده، تو بین جنس خاصی از رانندگان جایگاه اختصاص ای محسوس کرده است. جنرال موتورز می خواهد تعلق مندان و هواداران خودروهای بنزینی به این قضیه توجه داشته باشند که باید برای حرکت به سمت مصرف از وانت برقی متقاعد شوند و ممکن است تمام انسان گیتی از آن ها پیروی کنند.

جنرال موتورز بخاطر جذب خریداران بیشتر، تعداد زیادی امکانات متاخر در وانت برقی هامر به کار بنده است. یکی از این توان ها، انفراد لول خرچنگی است که به وانت برقی هامر اجازه می دهد به قیافه اریب حرکت درنگ. اپیک گیمز پلتفرم توسعه ی ورزش آنریل انجین (Unreal Engine) را بوسیله مشیت ساخت نوعی درنگ افزار مخصوص خودرو که اپیک گیمز آن را HMI (رابط انسانی-ماشینی) خطاب می کند، تک استفاده فراغت می دهد. این وانت برقی، برای اولین وهله است که از باتری جدید آلتیوم جنرال موتورز کاربرد می بطی ء و دارای ظرفیت پیمایش ۵۶۰ کیلومتر است و می تواند درون زمان ۳ ثانیه، از حالت ثبات به سرعت ۹۶ کیلومتر به خشکی امدن روزگار برسد.

از بسیاری جهات، پیکاپ های برقی مثل هامر، سایبرتراک و فورد F-150 منطقی بوسیله نظر می رسند. آن ها خودروهای الکتریکی نوک تیز و قدرتمندی هستند و ازآنجاکه قطعات سریع الحرکه کمتری نسبت بوسیله مدل های مهیا به پیشرانه احتراق داخلی دارند، تعمیر و نگه داری آن ها آسان نمدار است. وانت های برقی احتمالاً بخاطر مدتی ارزش بیشتری نسبت بوسیله مدل های جاهل برقی دارند (طبق کتاب آبی کلی متوسط قیمت یک ​​وانت برقی فول سایز ۵۰ هزار دلار است)؛ اما خریداران تو درازمدت می توانند بیش از این قیمت را پس انداز کنند.مقاله های مرتبط:جنرال موتورز هنوز مظفر به ساخت هامر برقی نشده استتصاویر و معلومات فنی وانت برقی هیدروژنی نیکولا منتشر شدوانت برقی ریوین R1T رونمایی شدوانت تسلا سایبرتراک رونمایی شد

بخاطر خودروسازان، تولید وانت فرصتی عالی است؛ زیرا مزایا و سودآوری بیشتری نسبت به سایر وسایل نقلیه موتور دارد. عجله استارتاپ هایی که وانت و شاسی بلند الکتریکی تولید می کنند، تصادفی نیست. قیمت بالاتر آن ها، هزینه های اولین تحقیق، ترقی و باتری را جبران و قیمت آن ها را در مجموع مقرون به نفع خیس از یک سدان ارزان قیمت یا کامپکت می درنگ.

به علاوه، وانت ها (البته مدل های مفت پر حرارت) محبوب ترین خودروهای آمریکایی هستند. هر کسی که بر بازار وانت الکتریکی تسلط داشته باشد، به طور حساب دان بر آینده بازار سلطنت می یواش. کالدول، تجرید گر ادموندز، می گوید:چنانچه سرزده همگی آدم وانت برقی بخواهند، سازندگان آن تو موقعیت مطلوبی قرار می گیرند. هیچ کسی نمی خواهد از قافله ظهر بماند.

هنوز بی آرامی وانت های برقی امروزی ممکن است خودروهای مهمی که افراد وفادار مشتاق آن بودند، نباشند. برای پیروزی در بازار ایالات متحده، خودروسازان در نهایت باید به چیزی فراتر از علایق کنونی دست یابند و به عبارتی، باید آن را برای افرادی تولید کنند که به پشت جامعه آرمانی هستند.



کالدول می گوید:برای تغییر از سوخت بوسیله برق، خودروسازان باید رانندگان را بازنشسته کنند که اقدام خود را تحول دهند؛ بوسیله نشانی شهید رفتارهایی مانند مصرف از یک فناوری نامحبوب در وضعیت فعلی، به یاد واگذار کردن شارژ شبانه خودروی برقی خواه درون نگرش کار، واضح کردن ایستگاه شارژ محلی. این ها چیزهایی هستند که افراد را درباره خودروهای الکتریکی هیجان خورده می کنند. اما اگر خودروسازان نتوانند استعمال کنندگان اساسی را بوسیله این شکل اضطراب زده و علاقه مند کنند، تولید چنین خودروهایی چه واکنش ای دارد؟بیشتر بخوانید:وانت برقی هرکول آلفا معرفی شدفولکس واگن گلف دوگانه سوزش گاز و بنزین معرفی شدهیوندای النترا 2021 با امکانات رفاهی و امان بیشتر معرفی شدآمار کیفی خودروهای تولید ایران منتشر شدشورای رقابت به خودروسازان، مجوز افزایش بها تا ۲۵ درصد رحم
  • ۹۹/۰۸/۰۷

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی